crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 348715

Disertacija

Autor: Bosnar, Darko
Naslov: Proces kreativnog oglašavanja
( The process of creative advertising )
Vrsta: diplomski rad
Fakultet: Grafički fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 09.07.
Godina: 2007
Stranica: 47
Mentor: Pibernik, Jesenka
Ključne riječi: proces kreativnog oglašavanja; vizualna poruka; ciljana skupina; brief; istraživanje tržišta; brainstroming; mogućnost vizualizacije; realizacija
( creative advertising; visual message; target audience; briefs; market research; brainstorming; possibilities of visualization; realization )
Sažetak:
Ovim diplomskim radom prikazan je cijelokupni proces kreativnog oglašavanja. Rad opisuje što sve zapravo podrazumijeva proces oglašavanja, te na profesionalan i ozbiljan način prikazuje mogućnost kreiranja i odašiljanja vizualne poruke prema nekoj ciljanoj skupini. Počevši od klijentovog zadavanja brief-a, preko istraživanja tržišta , načina provođenja brainstorming-a, mogućnosti vizualizacije, pa sve do samog procesa realizacije. Rad također prikazuje i objašnjava kanale kojima je moguće odaslati neku vizualnu ili zvučnu poruku.
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Grafička tehnologija
Upisao u CROSBI: jpiberni@grf.hr (jpiberni@grf.hr), 10. Svi. 2008. u 16:55 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4