crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 423113

Zbornik radova

Autori: Nikčević, Sanja
Naslov: Rat u hrvatskoj u angloameričkim dramama. Drugi dio: razumijevanje i točna ilustracija
( War in Croatia in Anglo American Plays: Second part: Understanding and Correct Use )
Izvornik: Krležini dani u Osijeku 2007. / Hećimović, Branko (ur.). - Osijek/Zagreb, : HAZU, HNK Osijek , 2008. 436-451 (ISBN: 978-953-154-844-1).
Skup: Krležini dani u Osijeku 2007.
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 11-14. 12. 2007.
Ključne riječi: Ratna drama; rat u bivšoj Jugoslaviji; Catherine Filloux; David Robson; Jose Riviera; Cellen Wagner; Fabrice Melquiot; Chris Thorpe
( Ratna drama; Catherine Filloux; David Robson; Jose Riviera; Cellen Wagner; Fabrice Melquiot; Chris Thorpe )
Sažetak:
Rat na prostorima bivše Jugoslavije bio je izazovna tema svjetskim dramatičarima a istraživanje objavljenih/izvedenih drama je pokazalo da postoje dva oprečna pristupa. U prvom objavljenom dijelu istraživanja (Krležini dani 2005) bavila sam se zloupotrebama (krivo korištenje toponima i podataka, korištenje stereotipa, zloupotreba teme i emotivnog naboja) prikaza našeg rata u dramama angloameričkog kruga. U drugom dijelu istraživanja i ovom tekstu analiziram drame koje pokazuju razumijevanje za temu kojom se bave i to američke (Catherine Filloux Lemkinova kuća/Lemkin's House ; Pas i vuk/Dog and Wolfe ; David Robson Čovjek je mjera čovjeka/Man Measured Man, Jose Riviera Tektonska kiša/ Cloud Tectonics), britanske drame (Chris Thorpe Na sigurnom/ Safety), te kanadsku (Cellen Wagner Spomenik/The Monument) i francusku dramu (Fabrice Melquiota Nečastivi na dobitku/Le Diable en partage). Ove drame spominju točne događaje i likove, ratna tema je obrađena s razumijevanjem a i emotivni naboj (dakle drama koja direktno ne spominje naš prostor ali ga podrazumijeva) nije samo medijski trik za privlačenje pažnje nego i podloga za samosvojno djelo.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Upisao u CROSBI: snikcevic@uaos.hr (snikcevic@uaos.hr), 16. Srp. 2009. u 16:41 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4