crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 430959

Zbornik radova

Autori: Holenko, Martina; Hoić-Božić, Nataša
Naslov: An Approach to Adaptivity and Collaboration Support in a Web-Based Learning Environment
Izvornik: Proceedings of the Conference ICL 2009 - The Challenges of Life Long Learning / Auer, Michael E. (ur.). - Villach : Kassel University Press , 2009. 843-848 (ISBN: 978-3-89958-481-3).
Skup: Interactive Computer Aided Learning (ICL) 2009
Mjesto i datum: Villach, Austrija, 23-25.09.2009.
Ključne riječi: collaborative learning; adaptive hypermedia; learning management system (LMS); Web 2.0; e-learning 2.0
Sažetak:
The development of Web 2.0 and social software applications was not initially aimed for education, but its influence in this field, especially in e-learning, is recently recognized as positive. New approach to e-learning inspired by these technologies is called e-learning 2.0. It emphasizes social learning using different tools available on the web rather then integrated systems like LMSs. This paper describes framework for further development of adaptive LMS according to constructivist theory of learning, advantages of Web 2.0 applications and characteristics of e-learning 2.0.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 036-0361983-2019
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Računarstvo
Upisao u CROSBI: mholenko@uniri.hr (mholenko@uniri.hr), 20. Lis. 2009. u 10:10 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4