crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 468396

Disertacija

Autor: Lijić, Aljoša
Naslov: Uspješan redizajn i rebranding robne marke
( Successful redesign and rebranding of a brand )
Vrsta: diplomski rad
Fakultet: Grafički fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 11.05.
Godina: 2009
Stranica: 41
Mentor: Pibernik, Jesenka
Neposredni voditelj: Dolić, Jurica
Ključne riječi: Brand; Rebranding; Dizajn; Redizajn
( Brand; Rebranding; Design; Redesign )
Sažetak:
Ovaj diplomski rad bavi se rebrandingom robne marke i ulogom dizajna u procesu rebrandinga. U teoretskom dijelu obrađene su vrste robnih marki, njihove karakteristike, zatim rebranding, dizajn i redizajn te uloga dizajna u procesu rebrandinga, sa praktičnim primjerom Valvoline rebrandinga, gdje je prikazan čitav proces, od prvog sastanka sa klijentom do konačne realizacije projekta. Prikazan je nastanak ideje te implementacija koncepta kroz cijeli spektar Valvoline materijala, kao i izrada knjige standarda. U praktičnom dijelu prikazana su tri primjera uspješnog rebrandinga, njihova strategija i rezultati, te usporedba prije i poslije primjene rebrandinga.
Projekt / tema: 128-1281955-1960
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Grafička tehnologija
Upisao u CROSBI: jpiberni@grf.hr (jpiberni@grf.hr), 12. Tra. 2010. u 12:27 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4