crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 471136

Skripta, udžbenik

Autori: Lukić, Darko
Naslov: Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu
( Production and Marketing of the Performing Arts : Organization, planning, production and marketing in the theater )
Urednik/ci: Turčinović, Željka
Izdavač: Hrvatski centar ITI
Grad: Zagreb
Godina: 2010
Serija: Biblioteka Mansioni
Stranica: 324
ISBN: 978-953-6343-54-6
Ključne riječi: kazališni menadžment; marketing umjetnosti; kazališna produkcija
( theater management; arts marketing; theater production )
Sažetak:
Udžbenik obrađuje materiju teorijskih pretpostavki kazališne produkcije (organizaciju, planiranje, alate za planiranje, metodologiju i načine organizacije rada), zatim praktične elemente kazališne produkcije (korak po korak, po modelima "from page to stage" ili "from option to opening"), i konačno marketinga gotovog kazališnog proizvoda (posebnosti kazališnoga marketinga, oglašavanja, reklame, promidžbe).
Projekt / tema: 130-2641300-1036
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Znanost o umjetnosti
Tiskani medij: da
Upisao u CROSBI: dlukic@adu.hr (dlukic@adu.hr), 18. Svi. 2010. u 08:46 sati
Napomene:
Riječ je o drugom, dopunjenom izdanju udžbenika koji je prvi puta objavljen 2006. godine



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4