crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 496123

Časopis

Autori: Zloković, Jasminka
Naslov: Kriza odgoja : Je li nam potreban socijalni i obiteljski "detoks"?
( Education crisis : Did we need social and family "detoxification"? )
Izvornik: Iskanja : vzgoja prevzgoja (0352-3233) 29 (2011), 39/40; 19-31
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: obitelj; društvo; moralne vrijednosti; humanističko-razvojni ciljevi; kriza odgoja; odgojni “detoks”
( family; society; moral values; humanistic development goals; education crisis; educational )
Sažetak:
Odgoj je fenomen koje poznaju sve civilizacije. Mnoštvo različitih pristupa i teorija koje nude različite odgovore u svezi fenomena odgoja nadasve upućuju na njegovu kompleksnost. Svjesni mnogih otvorenih pitanja o odgoju na koja nisu iznađeni (univerzalni) odgovori u ovome radu ne pretendiramo na sveobuhvatan pristup o teorijama odgoja. Primjenom sistemsko strukturalnog pristupa autorica iznosi činjenice koje upućuju na nedovoljnu pozornost mikro i makro razine jednom od najvažnijih stupova humanog i socijalnog razvitka – odgoju (i obrazovanju). Čini se neminovnim postaviti pitanje roditeljima ali i kreatorima (socijalne) politike i “normi” svakodnevnog “suvremenog” svijeta - može li današnje društvo primjereno ljudskom dostojanstvu odgovoriti trenutnim izazovima na svim planovima života marginalizirajući važnost odgoja kao proklamiranih ciljeva humanog razvoja svake osobe i jednog od “strateških” humano-razvojnih rješenja različitih “kriza”. U širokom dijapazonu “kriza” o kojima svakodnevno slušamo kao “društveno razvojno-tranzicijske neminovnosti” (gospodarska, socijalna, financijska, politička i dr.) autorica rada odgojnu krizu s obzirom na moguće posljedice smatra jednom od najtežih kriza na koju valja suvremena pedagogijska znanost sukladno problemu i primjereno reagirati.
Projekt / tema: 009-0000000-1429
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar:
Upisao u CROSBI: jzlokovic@ffri.hr (jzlokovic@ffri.hr), 26. Pro. 2010. u 13:00 sati
Napomene:
Časopis je u postupku upisa u EBSCO bazu = The magazin is in the process of entry EBSCO database.



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4