crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 56598

Zbornik radova

Autori: Bošković, Desimir; Škuflić, Lorena; Štoković, Igor
Naslov: Marketing management of tourism destination
( Marketing management of tourism destination )
Izvornik: Sbornik referatu z Mezinarodni vedecke konference Cestovni Ruch 2000 / Wahla, Arnošt (ur.). - Ostrava : Ekonomska fakulteta , 2000. 48-55.
Skup: Mezinarodna vedecka konferenca Cestovni Ruch
Mjesto i datum: Ostrava, Češka Republika, 2X.-27.08.2000.
Ključne riječi: marketing; management; tourism; destination; development
( marketing; management; tourism; destination )
Sažetak:
To run tourism operations on a local level, regional level or wider means having to concentrate on establishing an adequate marketing strategy, tactics and structure that will enable the achievement of marketing goals set by each specific tourism destination. This study is a small contribution of the author in enlightening the basic elements and contents of tourism destination marketing management based on scientific and practical experience present locally and worldwide. During the last years the management aspects of marketing gain more and more importance, in other words how and in what way to plan, organise and control all those numerous marketing activities in tourism delivered at the same time on a micro and macro level.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 01470201
Izvorni jezik: eng
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4