crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 570867

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Gortan-Carlin, Ivana Paula; Sapanjoš, Tamara
Naslov: Music and Cartoons: Opportunities for Using Media in Music Education
Knjiga: Glazbena nastava i nastavna tehnologija: mogućnosti i ograničenja : monografija radova s Drugog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga
Urednik/ci: Vidulin-Orbanić, Sabina
Izdavač: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli - Odjel za glazbu
Grad: Pula
Godina: 2011
Serija: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
Raspon stranica:: 187-194
Ukupni broj stranica u knjizi:: 8
ISBN: 978-953-7498-44-3
Ključne riječi: klasična glazba i crtani filmovi, glazba u predškolskom odgoju, glazba u nižim razredima osnovne škole
Sažetak:
In addition to carrying many constructive messages, such as pooling forces to achieve victory and/or a higher goal, respect for the enemy regardless of their role and behaviour, characters’ inner struggles with their weaknesses and insecurities and the readiness to embrace the unknown, cartoons offer also many opportunities to familiarize the audience with music. Disney started using classical music in cartoons already in the 1930s. Nowadays there are many new animated characters and anime using music and opening up opportunities to use media in music education. This paper presents a case study of an animated TV series, Little Einsteins, aiming to show that cartoons can be used in music education both at pre-school age and in the first grades of primary school.
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija,Znanost o umjetnosti
Upisao u CROSBI: igcarlin@unipu.hr (igcarlin@unipu.hr), 12. Vel. 2012. u 22:15 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4