Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)



Pregled bibliografske jedinice broj: 610836

Zbornik radova

Autori: Vujičić, Lidija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Boneta, Željko
Naslov: ISTRAŽIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE: DOMINANTNA STRATEGIJA PROFESIONALNOG RAZVOJA ODGAJATELJA
( RESEARCH OF EARLY EDUCATIONAL PRACTICE: DOMINANT STRATEGY OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF PRESCHOOL TEACHERS )
Izvornik:
Skup: Teorija i praksa ranog odgoja
Mjesto i datum: Zenica, Bosna i Hercegovina, 21.04.2012.
Ključne riječi: istraživanje; kvalitativna metodologija; odgajatelji; profesionalni razvoj; refleksivna praksa; studijski program; sukonstrukcija
( research; qualitative methodology; preschool teachers; professional development; reflective practice; study program; co-construction )
Sažetak:
O odgajatelju promišljamo kao istraživaču realnih procesa učenja i stvaranja znanja u institucijskom kontekstu, kojim se utječe na unaprjeđivanje izravnog praktičnog iskustva i daje temelje budućem profesionalnom razvoju. Posebno nas je zanimalo na uzorku od pedeset studenata, polaznika obveznog kolegija Sukonstrukcija kurikuluma u ranom odgoju i obrazovanju na drugoj godini sveučilišnog diplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, propitati koliko im sadržaj kolegija i način organizacije nastave omogućuje razvoj kao istraživačima osobne prakse. Uporabom kvalitativne metodologije, konsenzusom između tri provedene procjene i interpretacijom rezultata možemo konstatirati da smo odabranim načinom rada studentima pripomogli u podizanju razine razumijevanja, analiziranja, sintetiziranja i vrjednovanja primjene postojećih spoznaja o (su)konstrukciji kurikuluma, da smo utjecali na razvijanje sposobnosti primjene znanja u praksi stvaranjem novih ideja i kontinuiranom brigom o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi s djecom rane dobi te da smo u konačnici potakli razvoj sposobnosti samorefleksije i refleksije u promišljanju novih strategija u (su)konstruiranju kurikuluma kao odgovor na suvremene spoznaje o djetetu i djetinjstvu.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: lidija@ufri.hr (lidija@ufri.hr), 9. Sij. 2013. u 17:01 sati