crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 611395

Zbornik radova

Autori: Vidović, Ester; Krstović, Morana
Naslov: Kratke narativne vrste u udžbenicima engleskoga jezika za osnovnu školu
( Short Narrative Form in English Language Textbooks for Primary School )
Izvornik: Društvo i jezik: višejezičnost i višekulturalnost / Pavličević- Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu , 2010. 401-410 (ISBN: 978-953-7210-33-5).
Skup: Društvo i jezik: višejezičnost i višekulturalnost
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 12-15.11.2009.
Ključne riječi: POUČAVANJE ; KRATKE NARATIVNE VRSTE ; BAJKE ; BASNE ; RANO UČENJE
( TEACHING ; SHORT NARRATIVE FORMS ; FAIRY TALES ; FABLES ; EARLY LEARNING )
Sažetak:
Sažetak Ovaj se rad bavi pitanjem poučavanja kratkih narativnih vrsta u nastavi engleskog jezika u ranoj dobi, kao i tendencijama u njihovom daljnjem poučavanju u višim razredima osnovne škole. U razmatranje je uzeta nekolicina udžbenika za niže razrede osnovne škole, a u svrhu usporedbe aktivnosti koje slijede u višim razredima i onih koje im prethode u nižima, i odgovarajući im udžbenici koji se koriste u višim razredima. U nižim razredima najčešće se obrađuju narodne i umjetničke bajke te basne. Obradom pojednostavljenih inačica bajki i basni učenicima nižih razreda pruža se mogućnost upoznavanja s osnovnim značajkama ovih narativnih tvorevina kao što su crno – bijela karakterizacija, sretan kraj, pouka, element čudesnog i drugim karakteristikama, dok se neke značajke kao npr. karakterističan početak i kraj uvode u 5. razredu zbog nepoznavanja gramatičkih struktura potrebnih za njihovo razumijevanje u ranoj dobi. U višim razredima učenici prepoznaju srodne aktivnosti iz perioda ranog učenja engleskog jezika, što im olakšava hvatanje ukoštac sa složenijm i zahtjevnijim aktivnostima. Osim poticanja misaone, emocionalne i fantazijske aktivnosti kod djece, ove narativne forme su vrijedno nastavno sredstvo pri poučavanju i utvrđivanju vokabulara, kao i uvođenju i uvježbavanju gramatičkih struktura.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Filologija
Puni text rada: 611395.Kratke20narativne20vrste-finalno1.doc
Upisao u CROSBI: ester@ufri.hr (ester@ufri.hr), 11. Sij. 2013. u 22:13 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4