crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 613312

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Vujičić, Lidija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Boneta, Željko
Naslov: Istraživanje odgojno-obrazovne prakse : dominantna strategija profesionalnog razvoja odgajatelja
( Research of early educational practice : dominant strategy of professional development of preschool teachers )
Knjiga: uvremeni tokovi u ranom odgoju : znanstvena monografija = Contemporary trends in early education : scientific monography
Urednik/ci: Pehlić, Izet ; Vejo, Edina ; Hasanagić, Anela
Izdavač: Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici
Grad: Zenica
Godina: 2012
Raspon stranica:: 345-363
Ukupni broj stranica u knjizi:: 656
ISBN: 978-9958-697-24-1
Ključne riječi: istraživanje, kvalitativna metodologija, odgajatelji, profesionalni razvoj, refleksivna praksa, studijski program, sukonstrukcija
( research, qualitative methodology, preschool teachers, professional development, reflective practice, study program, co-construction )
Sažetak:
O odgajatelju promišljamo kao istraživaču realnih procesa učenja i stvaranja znanja u institucijskom kontekstu, kojim se utječe na unaprjeđivanje izravnog praktičnog iskustva i daje temelje budućem profesionalnom razvoju. Posebno nas je zanimalo na uzorku od pedeset studenata, polaznika obveznog kolegija Sukonstrukcija kurikuluma u ranom odgoju i obrazovanju na drugoj godini sveučilišnog diplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, propitati koliko im sadržaj kolegija i način organizacije nastave omogućuje razvoj kao istraživačima osobne prakse. Uporabom kvalitativne metodologije, konsenzusom između tri provedene procjene i interpretacijom rezultata možemo konstatirati da smo odabranim načinom rada studentima pripomogli u podizanju razine razumijevanja, analiziranja, sintetiziranja i vrjednovanja primjene postojećih spoznaja o (su)konstrukciji kurikuluma, da smo utjecali na razvijanje sposobnosti primjene znanja u praksi stvaranjem novih ideja i kontinuiranom brigom o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi s djecom rane dobi te da smo u konačnici potakli razvoj sposobnosti samorefleksije i refleksije u promišljanju novih strategija u (su)konstruiranju kurikuluma kao odgovor na suvremene spoznaje o djetetu i djetinjstvu.
Projekt / tema: 130-1301761-1772
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Puni text rada: 613312.Vujii_Tatlovi_Vorkapi_Boneta_SUVREMENI_TOKOVI_U_RANOM_ODGOJU_-_Znanstvena_monografija.pdf (tekst priložen 22. Pro. 2014. u 13:29 sati)
Upisao u CROSBI: lidija@ufri.hr (lidija@ufri.hr), 18. Sij. 2013. u 16:29 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4