Grad: Osijek
Godina: 2012
Stranica: 134
ISBN: 978-953-6965-23-6
Ključne riječi: suvremene žene; ljubav; bol; tajna; opraštanje; sukob
( Modern women; love; pain; secrets; forgiveness; conflict )
Izvatci iz recenzija prof. dr. sc. Sanje Nikčević: Dramski rukopis Mire Perić Kraljik je iznimno zanimljiv i svjež, situacije koje opisuje intrigantne, likovi živi, dijalozi tečni. Bez obzira radi li se o dramama s puno junaka na sceni (Možeš mi samo laskati i lagati ili Karline ptice) ili duo drami (Hana i Hana) autorica nas uvlači u svoj svijet tužnih žena u potrazi za srećom. Mira ne zabavlja, ona je povremeno duhovita, ona je cinična i ironična, ali joj sigurno namjera nije duhovito razotkriti probleme suvremene žene. Osjećaj koji proizvodi čitanje tih drama sasvim je drugačiji. Drame Mire Perić Kraljik su odlična podloga za kazališni repertoar koji kronično vapi za ženskim likovima ali su također pogodne i za korištenje u pedagoškom radu sa studentima. Glumci dramatičari pojavljuju se krajem osamdesetih i znatno obogaćuju hrvatsko dramsko pismo. Mira Perić Kraljik osobita je jer je jedna od rijetkih autorica (zapravo jedina dramska budući je Arijana Čulina komediografkinja) kao i jedna od rijetkih dramatičarki iz Slavonije (većina je glumaca pisaca iz Dalmacije ili Zagreba). Uz kvalitetu samih drama i ovo su svakako važni dodatni razlozi za objavljivanje ovih drama. Doc.art. Tatjana Bertok-Zupković: Četiri drame Mire Perić Kraljik su sjajne za kazališni repertoar kojemu često nedostaju dobri ženski tekstovi i slojeviti ženski likovi. Drame su to današnje, suvremene tematike. Sadržaj drama u nama budi interes i one nas zanimaju. Njene drame su protkane psihologijom i simbolikom i stvaraju punoću scenskoga života. Drame su kvalitativne, zanimljive i svakako vrijedne objavljivanja.
Kategorija: Ostalo
Upisao u CROSBI: Andrea Zubac (azubac@ufos.hr), 10. Svi. 2013. u 09:44 sati