crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 647309

Disertacija

Autor: Lesar, Tajana
Naslov: Partnerstvo roditelja i škole
( Partnering parents and school )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Filozofski fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Rijeci
Mjesto: Rijeka
Datum: 18.09.
Godina: 2013
Stranica: 46
Mentor: Zloković, Jasminka
Ključne riječi: oblici suradnje; partnerstvo; roditelji; škola; učenik.
( forms of cooperation; partnership; parents; school; student. )
Sažetak:
Završni rad pod nazivom Partnerstvo roditelja i škole sastoji se od teorijskog i empirijskog dijela. U teorijskom dijelu analizirao se pojam suradnje i partnerstva, odnosno spone koja povezuje roditelje i školu. Nadalje, prikazala se temeljna odgojna institucija, odnosno obitelj te na koji je način definiraju različiti autori. Slijedio je prikaz odgojno-obrazovne institucije, tj. škole i pedagoga kao stručnog suradnika uz kojega se usko veže pojam partnerstva budući da je jedna od njegovih uloga uspostavljanje kvalitetnog partnerstva sa roditeljima. Opisali su se postojeći oblici rada s roditeljima u školi koji obuhvaćaju tradicionalne i suvremene oblike partnerstva. Nakon teorijskog, slijedi prikaz empirijskog istraživanja koje je provedeno u Osnovnoj školi Slunj s ciljem utvrđivanja prednosti i eventualnih poteškoća u uspostavljanju partnerstva između roditelja i škole kako bismo se mogli fokusirati na unapređenje postojeće prakse. U istraživanju je sudjelovalo 147 ispitanika te su dobiveni vrijedni rezultati koji su pokazatelj stvarnog stanja koje vlada u ovoj odgojno-obrazovnoj instituciji. Nadalje, oni su pokazali kako usprkos teorijskim spoznajama o nephodnosti uspostavljanja partnerskih odnosa između roditelja i škole u svakodnevoj praksi još uvijek ne možemo biti zadovoljni. Rad je pokazao da je u praksi potrebno više djelovati na angažiranju roditelja i škole radi obogaćivanja zajedničke suradnje. Bitna karakteristika partnerstva je da se ono ne događa automatski, upravo zbog njegove složenost. Međutim, jedan od preduvjeta za uspostavljanje uspješnijeg partnerstva je viša razina kvalitete međusobne komunikacije. Iako smo svjesni naraslih potreba suvremene pedagoške prakse, ali i naraslih potreba suvremenog roditeljstva te u svezi s time i veće usmjerenosti jedne na drugu, čini se da malo pozornosti dajemo upravo ključnom čimbeniku partnerstva-učenju komunikacijskih vještina.
Projekt / tema: 009-0000000-1429
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: Jasminka Zloković (jzlokovic@ffri.hr), 14. Lis. 2013. u 15:36 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4