crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 694159

Zbornik radova

Autori: Gortan-Carlin, Ivana Paula; Racan, Klaudija
Naslov: Recepcija glazbeno-scenskoga djela: opera za djecu
( The Reception of a Musical-Dramatic Work: Opera for Children )
Izvornik: Interdisciplinarni pristup glazbi: istraživanje, praksa i obrazovanje „Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 3“. Zbornik radova s Trećeg međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.). - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli , 2013. 275-289.
Skup: TREĆI MEĐUNARODNI SIMPOZIJ GLAZBENIH PEDAGOGA Interdisciplinarni pristup glazbi: istraživanje, praksa i obrazovanje
Mjesto i datum: Pula, Hrvatska, 19-20.04.2013.
Ključne riječi: opera za djecu; recepcija glazbe; metodika glazbe; muzikologija; glazba predškolske i školske dobi
( opera for children; reception of music; methodology of music; musicology; music for preschoolers and school-aged children )
Sažetak:
Opera je glazbeno-scensko djelo u kojemu se umjetnosti: glazba, književnost, likovna umjetnost, ples i sve više sedma umjetnost, film, isprepliću, sažimaju i tvore kompleksno i jedinstveno djelo. No posjećuju li mladi tijekom svog osnovnoškolskog, srednjoškolskog i fakultetskog obrazovanja kazalište i pogledaju li balet, mjuzikl, operu ili neko drugo scensko djelo? Slušaju li klasične glazbene sadržaje samo glazbeno obrazovane osobe? Kakva je recepcija glazbeno-scenskoga djela općenito i konačno, na koji način približiti operu djeci? Odgovore na postavljena pitanja autorice temelje na ishodima ispitivanja anketom. Anketirani su studenti razredne nastave s Odjela za odgojne i obrazovne znanosti i studenti s Odjela za glazbu Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Nadalje, u radu se na primjeru operne igre „Mačak u čizmama“ te na primjerima opera „Pčelica Maja“, „Šuma Striborova“ i „Ivica i Marica“ ukazuje na značaj opere za djecu. Piše se i o mogućim metodičkim pristupima u obradi muzikološke teme u radu s djecom predškolske i školske dobi (razredna nastava).
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija,Znanost o umjetnosti
Puni text rada: 694159.Gortan_Racan_djecja_opera_nakon_recenzije_za_objavu.doc (tekst priložen 15. Tra. 2014. u 20:22 sati)
Upisao u CROSBI: Ivana Paula Gortan Carlin (igcarlin@unipu.hr), 15. Tra. 2014. u 20:22 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4