crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 699433

Zbornik radova

Autori: Gortan-Carlin, Ivana Paula; Cesar, Mirjam
Naslov: Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima
( The importance of researchihg children's musical abilities in lower grades )
Izvornik: 14th Days of Mate Demarin: Contemporary Challenges to educational theory and practice / 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi i teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilište u Zagrebu , 2014. 85-94 (ISBN: 978-953-7210-72-4).
Dio CC časopisa: NE
Skup: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum: Topusko, Hrvatska, 29-30.05.2014.
Ključne riječi: glazbena sposobnost; glazbena nadarenost; osnovna škola; odgojno-obrazovni proces; glazba
( musical ability; musical talent; primary school; educational process; music )
Sažetak:
U ovom se radu ukazuje na važnost istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima kako bi se uspjela detektirati glazbena nadarenost djece koja mogu i žele više, ali nemaju priliku to osvijestiti i ostvariti. Za istraživanje in situ postavljena je hipoteza da djeca u prvom razredu osnovne škole pokazuju određene glazbene sposobnosti koje dalje razvijaju tijekom školovanja, a razlika je vidljiva već u višim razredima iste škole, primjerice u četvrtom razredu. Druga je hipoteza da djeca iste dobi koja pohađaju glazbenu školu, razvijaju veću intonacijsku točnost, da imaju veći raspon glasa i bolji osjećaj za ritam. Rezultati dobiveni istraživanjem značajni su za suvremeni odgojno-obrazovni proces i trebali bi pomoći učiteljima pri identifikaciji nadarenih učenika, što može pridonijeti daljnjem kvalitetnijem radu s njima. Važni su i za praćenje i valoriziranje napretka razredne cjeline, kao i individualnog razvoja sposobnosti, vještina i znanja pojedinaca na satu Glazbene kulture.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (in extenso)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Odgojne znanosti,Znanost o umjetnosti
Puni text rada: 699433.GortanCarlin_Cesar_rad_za_print.doc (tekst priložen 1. Lip. 2014. u 22:16 sati)
Tiskani medij: da
Upisao u CROSBI: Ivana Paula Gortan Carlin (igcarlin@unipu.hr), 1. Lip. 2014. u 22:16 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4