Pregled bibliografske jedinice broj: 757174

Autori: Konfic, Lucija
Naslov: Katalogizacija djela Slavka Zlatića: prikaz stanja i usporedba fondova
( Cataloguing of works by Slavko Zlatić: presentation of the state of the funds and their comparison )
Izvornik: Slavko Zlatić : 100. obljetnica rođenja : u čast Slavku Zlatiću : zbornik radova sa 7. međunarodnog skupa "Iz istarske glazbene riznice" / Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Marić, Mirna (ur.). - Novigrad : Katedra Čakavskog sabora za glazbu , 2014. 15-92 (ISBN: 978-953-95972-2-9).
Skup: 7. međunarodni muzikološki skup "Iz istarske glazbene riznice"
Mjesto i datum: Pula, Sovinjak, Hrvatska, 31.05-01.06.2010.
Ključne riječi: Slavko Zlatić; katalog; HGZ; DAPA; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
( Slavko Zlatić; catalogue; Croatian Institute of Music; National Archive in Pazin; University of Juraj Dobrila in Pula )
Djela Slavka Zlatića nalaze se na više lokacija u Hrvatskoj. Projekt katalogizacije Zlatićevih autografa pokrenula je Katedra čakavski sabor za glazbu i financijski ga potpomaže. Do sada su obuhvaćeni i katalogizirani Zlatićevi autografi u Državnom arhivu u Pazinu (DAPA) i na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli, te tiskovine onih skladbi koje nisu sačuvane u rukopisu, kao i cjelokupan Zlatićev notni fond u Hrvatkom glazbenom zavodu u Zagrebu (HGZ). Ovaj rad prikazuje rezultate katalogizacije, daje opis obuhvaćenih fondova i usporedbu njihove građe, ali i naznačava moguće smjernice za daljnji rad u pronalaženju i katalogiziranju ostalih Zlatićevih skladbi. Radu su pridodani katalog rukopisa (72 zapisa) i katalog tiskovina (13 zapisa) s indeksima, napravljeni u programu ISIS sukladno standardima RISM-a. Obuhvaćeno ukupno 39 rukopisa i 5 tiskovina u DAPA, 26 rukopisa i 8 tiskovina u HGZ-u, te 7 rukopisa na Sveučilištu u Puli. Usporedba fondova je napravljena prema kriterijima izvođačkog sastava i kronološki za zastupljene skladbe, a naglasak je stavljen na rukopise koji su i bili primarni cilj popisivanja. U smjernicama se ističu problemi verzija pojedinih skladbi (na primjeru Scenske muzike za Velog Jožu), problemi datacija, a na kraju se upućuje na Zlatićeve skladbe koje postoje u drugim fondovima, ali u ovoj fazi rada još nisu bile uključene u katalog, te na Zlatićeve skladbe koje se spominju u drugim pregledanim izvorima (popisima A. Tomašeka i I. Gortan-Carlin, Zlatićevim prijavama djela ZAMP-u), ali još nisu pronađene ni kao rukopisi, ni u tiskanom obliku.
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Informacijske i komunikacijske znanosti,Znanost o umjetnosti