crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 761044

Disertacija

Autor: Despot, Željka
Naslov: Cultural minds and the perception of tourism slogans: The case of Croatian slogans on the British market
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Filozofski fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Rijeci
Mjesto: Rijeka
Datum: siječanj
Godina: 2015
Stranica: 66
Mentor: Marija Brala-Vukanović
Neposredni voditelj: Marija Brala-Vukanović
Ključne riječi: slogan; marketing; tourism; cultural mindset
Sažetak:
The thesis explores the issues of marketing, more specifically branding, from the point of view of culture specific needs and preferences. The branding tool under exam is that of a tourist slogan(s), as received by the British tourist market. The data collected by means of a survey suggests implications that stem a wide crossdisciplinary range, from psycholinguistics to marketing proper.
Izvorni jezik: ENG
Znanstvena područja:
Filologija
Upisao u CROSBI: Marija Brala (marija.brala@uniri.hr), 12. Svi. 2015. u 13:54 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4