crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 772387

Zbornik radova

Autori: Kiš Žuvela, Sanja
Naslov: Analitičko slušanje glazbe na nastavi harmonije
( Analytical Music Listening in Harmony Course )
Izvornik: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4: sinteza tradicionalnog i suvremenog u glazbenom odgoju i obrazovanju 21. stoljeća: zbornik radova s Četvrtog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga, Split, 15.- 17. svibnja 2015. = Music pedagogy in the context of present and future changes 4: synthesis of the traditional and modern in musical education of the 21st century: proceedings from the Fourth international symposium of musical pedagogues, Split, 15th-17th May 2015 / Balić, Vito ; Radica, Davorka (ur.). - Split : Sveučilište u Splitu - Umjetnička akademija , 2016. 267-278 (ISBN: 978-953-6617-37-1).
Skup: 4.međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Glazbena pedagogija u svjetlu sadaššnjih i budućih promjena: Sinteza tradicionalnog i suvremenog u glazbenom odgoju i obrazovanju 21. stoljeća
Mjesto i datum: Split, Hrvatska, 15-17.05.2015.
Ključne riječi: poučavanje u glazbenim školama; harmonijska analiza; analitičko slušanje; strukturno slušanje
( teaching in music schools; harmonic analysis; analytical listening; structural listening )
Sažetak:
Iako je predviđeno važećim nastavnim programima, analitičko slušanje glazbe rijetko je zastupljeno u domaćoj nastavnoj praksi, a još se rjeđe osmišljeno provodi u cjelokupnom sustavu paralelnoga glazbenog odgoja i obrazovanja. Nastava harmonije u glazbenim školama diljem Hrvatske još je uvijek uglavnom zasnovana na zastarjelim načelima poučavanja skladbenotehničkih vještina, dok se one analitičke ne vrednuju ni u srednjim glazbenim školama, niti na razredbenim ispitima na umjetničkim akademijama. Polazeći od tvrdnje da je upravo sposobnost analitičkoga slušanja glazbe najpotrebnija vještina svim profilima konzumenata glazbenoga obrazovanja, autorica preispituje vrijednosti tradicionalnoga pristupa poučavanju te izlaže mogućnosti analitičkoga slušanja glazbe kao temelja učenja harmonije.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija,Znanost o umjetnosti
Upisao u CROSBI: Sanja Kiš Žuvela (Sanja.Kis-Zuvela@public.carnet.hr), 11. Kol. 2015. u 14:06 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4