crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 796159

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Vujičić, Lidija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Boneta, Željko
Naslov: Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci
( Redefining the education of preschool teacher: analysis of faculty experience of the first generation of university graduate study )
Knjiga: Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change
Urednik/ci: Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Izdavač: Filozofski fakultet u Splitu
Grad: Split
Godina: 2015
Raspon stranica:: 151-161
ISBN: 978-953-7395-73-5
Ključne riječi: kvalitativna analiza, kompetencijski pristup, obrazovanje odgajatelja, studijski program
( qualitative analysis, competitive approach, education of preschool teacher, study programme )
Sažetak:
U radu se analiziraju rezultati evaluacije novog studijskog programa od strane prve generacije studenata diplomskog sveučilišnog studija. Pokretanje diplomskog sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja odgovor je na promijenjenu ulogu odgajatelja u suvremenom izvanobiteljskom institucionalnom kontekstu. Odgajateljska je profesija danas shvaćena kao složeno zanimanje koje implicira refleksivno mišljenje, kontinuirani profesionalni razvoj, autonomiju, odgovornost, kreativnost istraživanja i osobnu prosudbu. Primjenom kvalitativne metodologije analizirana su pozitivna i negativna iskustva studentica prve generacije diplomskog studija. U skladu s očekivanjima studentice su u evaluaciji navele veći broj pozitivnih i dragocjenih iskustava nego onih negativnih. Najvažnijim pozitivnim iskustvom odgajateljice smatraju uspostavu socijalnih mreža koje omogućuju razmjenu iskustava i podizanje kvalitete njihova rada.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: Lidija Vujičić (lidija@ufri.hr), 26. Sij. 2016. u 16:37 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4