crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 843769

Disertacija

Autor: Rebeka Lerga
Naslov: Informacijsko komunikacijska tehnologija u nastavi engleskog jezika
( The use of ICT in the English language classroom )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Odjel za informatiku
Sveučilište: Sveučilište u Rijeci
Mjesto: Rijeka
Datum: 07.07.
Godina: 2016
Stranica: 54
Mentor: Sanja Čandrlić
Neposredni voditelj: komentor: Martina Holenko Dlab
Ključne riječi: IKT ; obrazovanje ; nastava engleskog jezika ; iPad ; mobilno učenje
( ICT ; education ; English language classroom ; iPad ; mobile learning )
Sažetak:
Tema diplomskog rada vezana je uz ulogu informacijsko komunikacijske tehnologije u obrazovanju. Rad je usredotočen na primjenu tehnologije u učenju i poučavanju engleskog jezika. U uvodu će se ukratko objasniti pojam informacijsko komunikacijske tehnologije te opisati kako je njezin razvoj utjecao na promjene u svakodnevnom životu. U središnjem dijelu rada naglasak će biti na primjeni informacijsko komunikacijske tehnologije u nastavi. U tom dijelu će biti navedeni i pojašnjeni načini na koje se nastava može poboljšati korištenjem tehnologije. Cilj je predstaviti tehnološke naprave (računalo i projektor, pametnu ploču te mobilne uređaje) kojima je moguće unaprijediti nastavu te istražiti stavove učenika o korištenju tehnologije u nastavi. U praktičnom dijelu rada je predstavljen konkretan primjer integracije informacijsko komunikacijske tehnologije u nastavi na satu engleskog jezika održanom u OŠ Vežica korištenjem iPad tableta, računala i projektora.
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: Sanja Čandrlić (sanjac@inf.uniri.hr), 10. Stu. 2016. u 22:04 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4