crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 844361

Knjiga

Autori: Galičić, Vlado; Laškarin, Marina
Naslov: Putevi do zadovoljnoga gosta
( The ways to satisfaction guest )
Vrsta knjige: priručnik
Izdavač: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
Grad: Opatija
Godina: 2012
Stranica: 408
ISBN: 978-953-7842-00-0
Ključne riječi: Ugostiteljstvo ; turizam ; gosti
( Hospitality ; tourism ; guests )
Sažetak:
U vrijeme kada je turizam kod nas postao izrazito sezonalna djelatnost, kada je nestao imidž ugostitelja-gospodina a ugostiteljstvo izgubilo nekadašnji integritet i u njemu rade nedovoljno i neadekvatno plaćeni radnici, autori objavljuju knjigu «PUTEVI DO ZADOVOLJNOGA GOSTA“. Knjiga, koja predstavlja svojevrsni priručnik za bolje razumijevanje ugostiteljstva i turizma prije svega, namijenjena je učenicima osmih razreda osnovne škole, koji razmišljaju o nastavku školovanja u jednoj od srednjih strukovnih škola ; svim sadašnjim učenicima ugostiteljskih, ugostiteljsko-turističkih i hotelijersko-turističkih škola ; studentima privatnih i javnih visokih škola i fakulteta koji izučavaju ugostiteljstvo i turizam ; svima koji su zaposleni u ugostiteljstvu i turizmu i žele napredovati u svom poslu ; novinarima koji pišu ili će pisati, govore ili će govoriti o ugostiteljstvu i turizmu. Sadržaj knjige opravdao je postavljeni cilj a taj je da svima koji je budu (pro)čitali ona mora pomoći u razbijanju predrasuda vezanih uz turizam (da su to samo brojke o gužvama na cesti, dolascima i noćenjima turista) i ugostiteljstvo (svatko može raditi u ugostiteljstvu i zvati se ugostiteljem). Knjiga je obima 418 stranica na kojima se nalazi 1.120 novinskih naslova vezanih uz turizam i ugostiteljstvo ; 117 istinitih događaja iz ugostiteljsko-turističke prakse ; 54 tablice sa podacima o turizmu i ugostiteljstvu Hrvatske, Europe i Svijeta ; 195 izjava osoba koje (ne)razumiju turizam i ugostiteljstvo. Autori u knjizi prilažu i globalni etički kodeks za turizam UNWTO-a, pregled važećih zakona i provedbenih propisa iz područja ugostiteljstva i turizma ; propise Republike Hrvatske iz drugih područja važnih za turizam ; daju pregled velikana svjetskog turizma i ugostiteljstva a na kraju knjige navedene se Posebne uzance u ugostiteljstvu. Autori u knjizi na temelju predočenih podataka i informacija dokazuju hipotezu da je ugostiteljstvo važno, da se s turizmom najbolje uklapa u globalne procese, ali je istovremeno i pastorče koje ne dobiva zasluženu nagradu od ekonomske politike.
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Strucna
Znanstvena područja:
Ekonomija
Upisao u CROSBI: Vlado Galičić (Vlado.Galicic@fthm.hr), 15. Stu. 2016. u 09:28 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4