crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 852954

Zbornik radova

Autori: Borota, Bogdana; Gortan-Carlin, Ivana Paula
Naslov: Suvremeni pristupi glazbeno darovitoj djeci rane i predškolske dobi
( A modern approach to musically gifted preschool children )
Izvornik: Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.). - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja , 2016. 69-77 (ISBN: 978-953-331-135-7).
Skup: Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
Mjesto i datum: Zadar, Hrvatska, 25-27.02.2016.
Ključne riječi: darovita djeca vrtićke dobi; glazbeni razvoj; glazbeni odgoj i obrazovanje; Istra; metodika glazbene kulture
( gifted children kindergarten age; musical development; musical education; methodology of music culture; Istria )
Sažetak:
Kako prepoznati glazbeno darovito dijete u predškolskoj ustanovi? Danas se većina djece ističe u nekom segmentu te postoji izražena potreba za otkrivanjem i razumijevanjem individualnih obrazaca ponašanja, posebnih sklonosti, sposobnosti kako nadarenost ne bi ostala neotkrivena. U radu autorice na temelju upitnika postavljenog odgojiteljima pulskih i koparskih vrtića otkrivaju kako odgojitelji definiraju pojam darovito dijete, kako prepoznaju dijete koje je darovito za glazbu, koliko darovite djece imaju u grupi. Rezultati se promatraju cjelovito bez obzira na to što su rezultati dobiveni iz dviju država, odnosno, iz hrvatske i slovenske Istre (Pula, Koper). Analizom, utvrđuje se potreba za daljnjim profesionalnim razvojem odgojitelja na području nadarenosti u ranom dječjem razdoblju. To područje bi trebalo biti u većoj mjeri obrađeno i u kurikulumu za vrtiće. Jasno oblikovani bi trebali biti standardi, odnosno kriteriji po kojima bi odgojitelji lakše prepoznavali djecu s akceleriranim glazbenim razvojem. Akcelerirani glazbeni razvoj je termin kojeg autorice predlažu za dijete mlađe dobi koje pokazuje znanja, vještine, povećano zanimanje i veću glazbenu aktivnost odnosno glazbenu kreativnost. Rezultati dobiveni istraživanjem bi trebali pomoći odgojiteljima pri identificiranju djece s akceleriranim glazbenim razvojem u ranoj dječjoj dobi odnosno darovite djece kako bi mogli pristupiti glazbeno kvalitetnijem radu s njima
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija,Znanost o umjetnosti
Upisao u CROSBI: Ivana Paula Gortan Carlin (igcarlin@unipu.hr), 29. Pro. 2016. u 16:23 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4