crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 866970

Časopis

Autori: Magaš, Martina; Tatalović Vorkapić, Sanja
Naslov: STAVOVI RAVNATELJA PREMA (SAMO)VREDNOVANJU U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE
( Principals' Attitudes Toward (Self)evaluation in Early Childhood Education Institutions )
Izvornik: Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 61 (2016), 2; 27-38
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: kvaliteta ; (samo)vrednovanje ; stavovi ravnatelja ; ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje
( quality ; (self)evaluation ; principals' attitudes, early childhood education institution )
Sažetak:
Stavovi ravnatelja prema (samo)vrednovanju ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje bitno utječu na uspješnost provođenja procesa (samo)vrednovanja, kao i na korištenje rezultatima za planiranje razvoja kvalitete. Stoga je cilj ovoga istraživanja bio ispitati i analizirati stavove ravnatelja o (samo)vrednovanju rada ustanova za rani i pred- školski odgoj i obrazovanje te odnos između karakteristika vrtića, socio demografskih osobina ravnatelja i njihovih stavova prema (samo)vrednovanju. U istraživanju su sudjelovala 62 ravnatelja dječjih vrtića iz cijele Hrvatske, odnosno 9, 2% od ukupnoga broja ravnatelja ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj. Svi suispitanici žene, prosječne dobi M=48, 17 godina (SD=7, 8), u rasponu od 32 do 64 godine. Primijenjena je anketa koja se sastoji od 31 tvrdnje, konstruirana za potrebe ovoga istraživanja. Kao što se očekivalo, općenito su utvrđeni pozitivni stavovi ravnatelja dječjih vrtića prema (samo)vrednovanju. Pored toga, utvrđena je pozitivna korelacija između stručne spreme ravnatelja i stavova prema (samo)vrednovanju, to jest ravnatelji s visokom stručnom spremom iskazali su pozitivniji stav prema (samo)vrednovanju. Utvrđeni rezultati ukazuju na važnost ispitivanja stavova prema kvaliteti rada ustanova i (samo)vrednovanju te potvrđuju značajnu ulogu ravnatelja u procesu osiguranja i unapređenja kvalitete rada vrtića.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/162136
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: STAVOVI RAVNATELJA PREMA (SAMO)VREDNOVANJU U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE
Upisao u CROSBI: Sanja Tatalović-Vorkapić (sanjatv@uniri.hr), 22. Ožu. 2017. u 11:08 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4