crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 879484

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Brajdić Vuković, Marija; Ledić, Jasminka
Naslov: Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodološki pristup
( The professional socialization of junior researchers: theoretical and methodological approach )
Knjiga: Narativi o profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika
Urednik/ci: Ledić, Jasminka ; Brajdić Vuković, Marija
Izdavač: Filozofski fakultet u Rijeci
Grad: Rijeka
Godina: 2017
Raspon stranica:: 13-38
Ukupni broj stranica u knjizi:: 214
ISBN: 978-953-7975-56-2
Ključne riječi: mikro mezo makro nivo analize, profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika, fenomenologija, narativna analiza
( micro mezzo macro level of analysis, professional socialization of junior researchers, phenomenology, narrative analysis )
Sažetak:
U poglavlju „Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodo loški pristup”, čije su autorice ujedno i urednice knjige, opisuje se smještaj projekta APROFRAME u širi istraživački problem, dosadašnje nalaze istraživanja i relevantnu domaću i međunarodnu literaturu, uz iznošenje odlika, prepreka i čimbenika koji utječu na razvoj i djelovanje akademske profesije danas. Potom se razrađuje teorijska podloga istraživanja, teorije profesionalne socijalizacije mladih znanstvenika iz različitih očišta, koje su potom operacionalizirane kroz mikro, mezo imakro razinu analize, odnosno na proučavanje utjecaja discipline, organizacije i osobnog života mladih znanstvenika na njihovu profesionalnu socijalizaciju. U dijelu povezanom s metodom, obrazlaže se odabir kvalitativne metodologije istraživanja te fenomenološko i narativno očište koje je podloga za razradu istraživačkih pitanja kao i instrumenata, načina prikupljanja podataka te analizu rezultata istraživanja. Uz obrazloženje uzoraka i postupaka terenskog postupanja, na kraju je opisano i sporazumno i narativno kodiranje koje je poslužilo kao temelj za sve kasnije analize na temelju kojih su napisani radovi izloženi u ovoj knjizi.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Marija Brajdić Vuković (mbvukovic@hrstud.hr), 6. Lip. 2017. u 10:54 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4