crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 902013

Zbornik radova

Autori: Tatalović Vorkapić, Sanja
Naslov: Slični, a opet različiti… - Analiza odnosa između osobina ličnosti, smisla za humor i stavova prema primjeni humora u radu odgajatelja
( Similar, yet different ... – The analysis of the relationship between personality traits, sense of humor and attitudes towards the application of humor in the pre-school teachers' work )
Izvornik:
Skup: Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum: Zadar, Hrvatska, 21-23. 09. 2017.
Ključne riječi: odgajatelji, osobine ličnosti, smisao za humor, stavovi, humor u radu s djecom
( pre-school teachers, personality traits, sense of humor, attitudes, humor in the work with children )
Sažetak:
Premda značajan broj temeljnih dokumenata iz domene ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja ističe važnost ličnosti odgajatelja, koja u okviru implicitne pedagogije igra važnu ulogu u radu s djecom predškolske dobi, nedostaju sustavna, objektivna i pouzdana istraživanja. Stoga je osnovni cilj ovog rada prikazati dosadašnja istraživanja osobina ličnosti odgajatelja, te analizirati njihov odnos sa smislom za humor i stavovima prema primjeni humora u radu s djecom predškolske dobi. Istraživanjem je obuhvaćen uzorak od 202 odgajatelja iz 13 dječjih vrtića u Primorsko-goranskoj županiji. Primijenjene su tri skale: kratka skala od deset čestica koja mjeri „Velikih pet“ dimenzija ličnosti ; Skala smisla za humor koja mjeri šest dimenzija, te anketa za ispitivanje stavova prema važnosti primjene humora u radu s djecom. Rezultati su potvrdili pretpostavku o značajnoj pozitivnoj povezanosti svih dimenzija ličnosti s pojedinim dimenzijama smisla za humor kao i s pozitivnim stavovima prema primjeni humora u radu s djecom. Glavni efekti sedam regresijskih analiza pokazali su se značajnima, te se u radu analiziraju specifični doprinosi pojedinih osobina ličnosti. Zaključno, ova studija pruža kvalitetne smjernice za unapređenje odgajateljske prakse, oblika stručnog usavršavanja i studijskih programa, ali otvara i pojedina istraživačka pitanja za buduće studije.
Vrsta sudjelovanja: Plenarno
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Upisao u CROSBI: Sanja Tatalović-Vorkapić (sanjatv@uniri.hr), 30. Lis. 2017. u 10:41 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4