crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 907171

Zbornik radova

Autori: Laškarin, Marina
Naslov: Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment
( Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment )
Izvornik: Društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 - dr. Juraj Plenković: Book of manuscripts / Plenković, Mario (ur.). - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo , 2013. 578-586 (ISBN: 978-953-6226-25-2).
Skup: 20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" - dr. Juraj Plenković
Mjesto i datum: Lovran, 28-30.6.2013.
Ključne riječi: psihologija, hotelijerstvo, C2C komunikacija, Internet, individualna usluga.
( psihologija, hotelijerstvo, C2C komunikacija, Internet, individualna usluga. )
Sažetak:
U suvremenoj znanosti, ekonomisti su među prvima upozoravali na činjenicu, da se neki problemi, koje ekonomija proučava, moraju u konačnici svesti na psihološke probleme. Istovremeno, u hotelijerstvu se pod razumijevanjem ponašanja potrošača usluga podrazumijeva adekvatno poznavanje psihologije. Ovako definirano polazište nameće svojevrstan imperativ razumijevanja načina odlučivanja gostiju u hotelijerstvu: kako, zašto i gdje gosti odlučuju o kupnji usluga u hotelijerstvu? Za odgovore na ova pitanja, razumljivo je, najviše interesa pokazuje odjel marketinga, naprosto iz razloga što marketing i psihologija imaju zajednički predmet interesa i istraživanja, a to su doživljaji i ponašanje čovjeka. Na području difuzije informacija između hotela, s jedne strane, i gostiju s druge strane, ključni faktor postao je Internet. Danas gosti rijetko sami odlučuju, već im u tome izuzetnu pomoć pruža suvremeni način komunikacije između pojedinaca (engl. Consumer-to-Consumer – C2C). Razvojem takve vrste komunikacije, otvorena su dodatna pitanja, među kojima se ističe ono ključno: kako upravljati informacijama na Internetu s ciljem ispunjavanja obostranih ciljeva? Također, na potrebe, želje i navike gostiju, svakodnevno utječu brojni faktori, koji kontinuirano stvaraju nove prilike ali i nove prijetnje za hotele. Unatoč tome, adekvatno determiniranje tih faktora, može hotelijere približiti svojim gostima i na taj način omogućiti poveći stupanj individualizacije u pružanju usluga. U ovom radu, posebno je naglašeno istraživanje usmjereno na upravljanje psihološkim aspektima Interneta, koji mogu biti jedna od temeljnih determinanti u odlučivanju za buduću kupovinu hotelskog proizvoda u cijelosti ili njegovih pojedinih dijelova.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
Upisao u CROSBI: Marina Laškarin Ažić (marinal@fthm.hr), 22. Stu. 2017. u 12:34 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4