crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 918608

Zbornik radova

Autori: Romštajn-Burchards, Štefanija; Bogut, Irella; Popović, Željko; Jurčević Agić, Ivančica
Naslov: Usporedba ishoda učenja za nastavu prirode I društva u nacionalnim kurikulima Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke (pokrajine Nordrhein – Westfallen)
( Comparison of outcomes of learning for the science and society class in national curricula of the Republic of Croatia and the the Federal Republic of Germany, Nordrhein-Westfalen County )
Izvornik: Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana (ur.). - Zadar : Sveučilište u Zadru, Dječji vrtić "Radost" Zadar , 2017. 183-192 (ISBN: 978-953-331-154-8).
Skup: Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Sustainable development and the Croatian educational system
Mjesto i datum: Zadar, Hrvatska, 12-13.05. 2016.
Ključne riječi: Ekološki odgoj ; Europska Unija ; kompetencije učenika ; obrazovna politika ; održivi razvoj
( Environmental education ; the European Union ; students’ competence ; education policy ; sustainable development )
Sažetak:
Istraživanje o ishodima učenja za nastavu Prirode i društva provedeno je metodom analize sadržaja nacionalnih kurikuluma Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke, pokrajine Nordrhein – Westfallen. Iz obaju se Nacionalnih kurikuluma na temelju očekivanih ishoda učenja osim znanja očekuje i razvoj sposobnosti, vrijednosti, stavova te odgovornosti za svijet u kojem učenici žive. Svaki kurikulum, posebno za prirodoslovno područje, odnosno za nastavu Prirode i društva, očekivane ishode učenja opisuje u okviru svakoga nastavnog područja. Usporedbom učeničkih kompetencija uočava se da su u oba kurikuluma vrlo dobro zastupljene kompetencije učenika koje odražavaju ekološku pismenost. Spomenute kompetencije u oba kurikuluma navode na zaključak da su u dobroj mjeri zastupljeni različiti ekološki sadržaji. Raspon tema od zaštite okoliša do obnovljivih izvora energije na kojima se temelji održivi razvoj, govori u prilog temeljitoj ekološkoj obrazovanosti učenika. Kada je riječ o kompetenciji kao trajnoj sposobnosti djelovanja koja podrazumijeva znanje, sposobnosti, vještine i stavove vezane za područje ekologije, tada se primjećuje kako u kurikulumu Republike Hrvatske nedostaje usmjerenosti na istraživanje te na vježbanje ponašanja učenika u domeni ekološkoga odgoja.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Biologija,Interdisciplinarne prirodne znanosti,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Puni text rada: 918608.Romstajn-Burchards_Bogut_Popovic_Jurcevic_Agic_Usporedba_ishoda_ucenja_Zadar_2017.pdf (tekst priložen 13. Sij. 2018. u 18:31 sati)
Upisao u CROSBI: Željko Popović (popovic@foozos.hr), 13. Sij. 2018. u 18:31 sati
Napomene:
Rad ima sažetak i na engleskom jeziku.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4