crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 930689

Zbornik radova

Autori: Marić, Mirna; Tatalović Vorkapić, Sanja; Blažina, Julijana
Naslov: Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama
( Quantitative Analysis of the Teacher's Interest in the Competences of Music Application in Working with Children with Special Needs )
Izvornik: Mednarodna konferenca EDUvision 2017: Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav (ur.). - Ljubljana, Slovenija : EDUvision, Stanislav Jurjevčić , 2017. 41-50 (ISBN: 978-961-94307-2-9).
Skup: Mednarodna konferenca EDUvision 2017: Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij
Mjesto i datum: Ljubljana, Slovenija, 30.11.-02.12.2017.
Ključne riječi: djeca s teškoćama u ponašanju, djeca s teškoćama razvoju, glazba, glazbena terapija, glazbene kompetencije učitelja razredne nastave
( Children with Disabilities, Children with Developmental Disabilities, Music, Music Therapy, Music Competences of Class Teachers )
Sažetak:
U današnje se vrijeme teži za što većom integracijom djece s poteškoćama u razvoju, te učenju i ponašanju u redoviti odgojno-obrazovni proces. To su djeca koja zahtijevaju poseban tretman unutar odgojno-obrazovnog sustava jer im je otežano praćenje programa redovite nastave predviđene nastavnim planom i programom. Od učitelja razredne nastave, kao stručne osobe, očekuje se da posjeduje 8 temeljnih kompetencija koje prema Nacionalnom okvirnom kurikulumu (2010) trebaju poticati i kod djece. Glazba kao vrlo značajan dio ljudske kulture ima svoje mjesto u odgoju i obrazovanju, a s time i u poučavanju i pružanju pomoći djeci s posebnim potrebama. Da bi u svom pristupu radu s djecom s poteškoćama u razvoju i ponašanju primjenjivali glazbu učitelji trebaju posjedovati potrebne kompetencije. Kvantitativnim istraživanjem interesa učitelja razredne nastave s područja gradova Ogulina i Rijeke za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama potvrđen je interes za posjedovanjem istih. Učitelji se slažu s tvrdnjom da je glazbena kultura vrlo bitna za odgoj i obrazovanje djeteta s teškoćom, no smatraju kako su na fakultetu stekli vrlo malo znanja o njenoj učinkovitosti u radu s djecom s posebnim potrebama, a još manje vještina u radu s istima. Dobiveni rezultati opravdavaju potrebu učitelja razredne nastave za daljnjim usavršavanjem putem programa za cjeloživotno obrazovanje.
Vrsta sudjelovanja: Plenarno
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Glazbena umjetnost,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Upisao u CROSBI: Sanja Tatalović-Vorkapić (sanjatv@uniri.hr), 15. Ožu. 2018. u 11:31 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4