crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 941176

Zbornik radova

Autori: Hoić-Božić, Nataša; Holenko Dlab, Martina; Načinović Prskalo, Lucia; Rugelj, Jože; Nančovska Šerbec, Irena
Naslov: Projekt GLAT - poticanje algoritamskog razmišljanja korištenjem didaktičkih igara
( Project GLAT - Encouraging algorithmic thinking using didactic games )
Izvornik: 41st International Convention MIPRO 2018 / Skala, Karolj (ur.). - Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics – MIPRO , 2018. 926-930 (ISBN: 978-953-233-096-0).
ISSN: 1847-3938
Skup: 41st International Convention MIPRO 2018
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 21.-25.5.2018.
Ključne riječi: projekt GLAT ; algoritamsko razmišljanje ; programiranje ; didaktičke igre ; scenarij poučavanja
( project GLAT ; algorithmic thinking ; programming ; didactic games ; teaching and learning scenario )
Sažetak:
Projekt „Games for Learning Algorithmic Thinking“ (GLAT) sufinanciran je Erasmus+ programom Strateška partnerstva za područje općeg obrazovanja i traje do listopada 2019. godine. Koordinator projekta je Sveučilište u Rijeci – Odjel za informatiku, a projektni tim čine eksperti iz područja e-učenja i programiranja iz Hrvatske, Slovenije, Estonije, Makedonije i Bugarske. Glavni je cilj projekta poticanje uključivanja elemenata programiranja i algoritamskog razmišljanja u poučavanje različitih predmeta u nižim razredima osnovne škole na zabavan i atraktivan način. Naglasak je na korištenju obrazovnih strategija učenja uz pomoć igara koje će kod učenika potaknuti kreativnost, logičko razmišljanje i vještine rješavanja problema. U radu se opisuje kontekst i razlozi za pokretanje GLAT projekta, planirani intelektualni rezultati, aktivnosti projekta te njegov očekivani učinak. Najvažnije aktivnosti uključuju stručno usavršavanje učitelja razredne nastave koji će se na radionicama upoznati s inovativnim metodama izvođenja nastave pomoću IKT, a naglasak će biti na korištenju didaktičkih igara. Planirani intelektualni rezultati uključuju silabus radionica i materijale za učenje te scenarije poučavanja koje će učitelji provoditi u nastavi sa svojim učenicima. Silabus s materijalima za učenje i najboljim primjerima scenarija bit će objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku, pa će ga uz hrvatske nastavnike moći koristiti i nastavnici diljem Europe.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Računarstvo,Informacijske i komunikacijske znanosti
URL Internet adrese: http://docs.mipro-proceedings.com/ce/ce_65_4809.pdf
Upisao u CROSBI: Martina Holenko Dlab (mholenko@inf.uniri.hr), 4. Lip. 2018. u 13:10 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4