crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 949866

Časopis

Autori: Đurović, Gordan; Holenko Dlab, Martina; Hoić- Božić, Nataša
Naslov: Obrazovni sustavi preporučivanja: pregled stanja sa smjernicama za daljnja istraživanja i razvoj
( Educational Recommender Systems: An Overview and Guidelines for Further Research and Development )
Izvornik: Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje (1848-5189) 20 (2018), 2; 531-560
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: e-učenje ; ishodi učenja ; obrazovno okruženje ; alati Weba 2.0
( educational environment ; e-learning ; learning outcomes ; Web 2.0 tools )
Sažetak:
Obrazovni sustavi preporučivanja (ERS) sve se više koriste kao alati za pomoć studentima i nastavnicima tijekom implementacije procesa učenja. Najvažnija razlika između ERS-ova i komercijalnih inačica sustava preporučivanja u pedagoškim je principima koji odgovaraju procesima učenja i poučavanja. Razlike u obrazovnim metodama koje se koriste u različitim obrazovnim situacijama, kao i njihova povezanost s područjem koje se uči, postavljaju polazne parametre za dizajniranje ERS-a. U ovom je članku dan pregled evolucije ERS-ova do trenutno postignutog nivoa razvoja, prikazane su osnovne metode na kojima su ERS-ovi dizajnirani, kao i uobičajeni problemi s kojima se ERS-ovi susreću u svojem radu. Na primjerima danas korištenih ERS-ova raspravljano je o klasifikaciji ERS-ova po njihovim posebnostima i osnovnim pristupima na kojima počiva njihov rad. Na temelju provedene analize, uz usavršavanje i nadograđivanje postojećih algoritama, određeno je pet područja u kojima se može očekivati buduće istraživanje i razvoj: izgradnja univerzalnog ERS-a, ERS-ovi namijenjeni primarno nastavnicima, ERS-ovi koji povezuju studentske uspjehe u različitim kolegijima, ERS-ovi koji uvažavaju fizičku udaljenost studenata i primjena ERS-ova za motiviranje studenata na kontinuirani rad.
Izvorni jezik: hrv
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Računarstvo,Informacijske i komunikacijske znanosti
URL Internet adrese: https://hrcak.srce.hr/204132
Broj citata:
Altmetric:
DOI: 10.15516/cje.v20i2.2659
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Obrazovni sustavi preporučivanja: pregled stanja sa smjernicama za daljnja istraživanja i razvoj
Upisao u CROSBI: Nataša Hoić-Božić (Natasa.Hoic@inf.uniri.hr), 1. Kol. 2018. u 16:56 sati
Napomene:
Puni tekst rada dostupan je na hrvatskom i na engleskom jeziku.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4