crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 956657

Zbornik radova

Autori: Polanec, Elma; Tatalović Vorkapić, Sanja
Naslov: ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI
( THE RELATIONSHIP BETWEEN EXPERIENCED EMOTIONS AND COMPUTER GAMES AMONG PRESCHOOL AND SCHOOL AGED CHILDREN )
Izvornik: / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.). - Čakovec : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i DV "Cvrčak" Čakovec , 2018. 228-242 (ISBN: 978-953-8115-35-6).
Skup: ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA
Mjesto i datum: Čakovec, Hrvatska, 12-13.04.2018.
Ključne riječi: Djeca predškolske i školske dobi ; Pozitivne i negativne emocije ; Računalne igre ; Roditelji
( Preschool and school aged children ; Parents ; Positive and negative emotions ; Computer games )
Sažetak:
Premda u današnje vrijeme računalne igre predstavljaju neizostavni dio života, kako djece školske, tako i djece predškolske dobi, vrlo mali broj istraživanja proučava njihovu povezanost s dječjim emocijama. Stoga je osnovni cilj ovoga rada bio ispitati vrstu računalnih igara i doživljenih emocija djece predškolske i školske dobi te njihovu povezanost. Istraživanje je provedeno na uzorku od N = 199 djece (100 predškolskoga i 99 školskoga uzrasta) i njihovih roditelja. Na osnovu procjena roditelja, rezultati su pokazali da su najzastupljenije igre za djecu i zabavne igre te su roditelji za sve vrste računalnih igara procijenili da djeca doživljavaju pozitivne emocije: motiviranost za učenje, ugodu i sreću. Za razliku od toga, značajna povezanost negativnih emocija (dosade, ljutnje, agresivnosti i spremnosti na svađu) je utvrđena samo u odnosu na akcijske, zabavne, sportske i igre pucačine i to više kod djece predškolskoga uzrasta, nego kod djece školskoga uzrasta.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
URL Internet adrese: http://dv-cvrcak.hr/wp-content/uploads/2018/04/ZBORNIK.pdf
Upisao u CROSBI: Sanja Tatalović-Vorkapić (sanjatv@uniri.hr), 25. Ruj. 2018. u 12:48 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4