crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 958172

Zbornik radova

Autori: Tatalović Vorkapić, Sanja; Srok, Romina
Naslov: Humor u radu odgajatelja: Analiza samoprocjene smisla za humor i stavova prema važnosti humora u radu s djecom predškolske dobi
( Humor in preschool teachers' work: The analyses ofself-perceived sense of humor and attitudes toward the importance of humor in work with preschol children )
Izvornik: Book of abstracts: The Future Of Education And Education For The Future - 11th International Balkan Education and Science Congress / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu , 2016. 137-137 (ISBN: 978-953-8115-13-4).
Skup: The Future Of Education And Education For The Future - 11th International Balkan Education and Science Congress
Mjesto i datum: Poreč, Hrvatska, 12-14.10.2016.
Ključne riječi: Odgajatelj ; Smisao za humor ; Važnost humora u radu s djecom ; Ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje
( Preschool teacher ; Sense of humor ; Importance of humor in work with children ; Kindergarten )
Sažetak:
S obzirom na važnost i ulogu humora u odgojno- obrazovnom radu s djecom, a iznimno mali broj istraživanja koji postoji na ovom području, temeljni je cilj rada ispitati smisao za humor i stavove prema važnosti humora u radu odgajatelja. Temeljem istraživačkog cilja, provedena je analiza šest dimenzija smisla za humor kod odgajatelja: uživanje u humoru, smijeh, verbalni humor, humor u svakodnevnom životu, humor u odnosu na samoga sebe, humor u stresu. Osim toga, ispitani su stavovi odgajatelja prema važnosti upotrebe humora u radu s djecom predškolske dobi. Naposljetku, analiziran je odnos između smisla za humor, stavova prema važnosti humora i socio-demografskih varijabli odgajatelja (dob, radni staž te vrstu rada). Podatci u istraživanju prikupljeni su temeljem sudjelovanja 202 odgajatelja (199 žena, 2 muškarca) iz 13 dječjih vrtića Primorsko- goranske županije. Odgajatelji su procjenjivali osobni smisao za humor i važnost humora u radu s djecom. Primijenjena je skala samoprocjene pod nazivom Skala smisla za humor (eng. Sense of Humor Pre-Test, McGhee, 2012) i anketa o stavovima prema važnosti humora u radu s djecom. Na obje skale, odgajatelji su se procjenjivali na skali Likertova tipa 1 – 7. Provedena faktorska analiza Skale smisla za humor na osnovne komponente s Oblimin rotacijom potvrdila je pretpostavljenu 6-faktorsku strukturu koja objašnajva 73, 293 % varijance. Osnovni rezultati istraživanja pokazuju da odgajatelji imaju prosječni smisao za humor na svih šest dimenzija. Također, u anketi stavova prema važnosti humora u radu s djecom, odgajatelji su pokazali i pozitivne i negativne stavove. Korelacijske su analize ukazale na to da s većim smislom za humor raste i pozitivnost stavova prema važnosti humora u radu, dok značajnih povezanosti sa socio-demografskim varijablama nije bilo. Temeljem istraživanja moguće je zaključiti da odgajatelji imaju prosječan smisao za humor, te nemaju jednoznačno određen stav prema važnosti humora u radu s djecom, što ima značajne implikacije za njihov profesionalni razvoj.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
URL Internet adrese: http://ibes.ufzg.hr/public/publications/Book_of_Abstracts.pdf
Upisao u CROSBI: Sanja Tatalović-Vorkapić (sanjatv@uniri.hr), 1. Lis. 2018. u 09:43 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4