crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 958231

Zbornik radova

Autori: Katić, Vesna; Tatalović Vorkapić, Sanja
Naslov: Iskorištenost situacijskog poticaja za stvaralačko izražavanje predškolskog djeteta: Eksploratorna studija slučaja
( The utilization of situational incentive for creative expression among preschool children: An exploratoty study case )
Izvornik: Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom: „Dijete, igra, stvaralaštvo“Split : Filozofski fakultet u Splitu i Savez društava Naša djeca Hrvatske, Split , 2015. 9-10.
Skup: Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom: „Dijete, igra, stvaralaštvo“
Mjesto i datum: Split, Hrvatska, 24-25.09.2015.
Ključne riječi: Dječje stvaralaštvo ; Organizacijsko-materijalni kontekst odgojno-obrazovne skupine ; Situacijski poticaj
( Children's creativity ; Organizational and material context of educational groups ; Situational incentive )
Sažetak:
Dječje stvaralaštvo predstavlja jednu od osnovnih karakteristika razvoja djeteta, njegovog načina komuniciranja i izražavanja potreba, te je odraz psihičkog zdravlja. No, u kojoj mjeri i na koji način će ono biti izraženo značajno ovisi o vrstama i razinama poticaja u njegovoj najbližoj okolini. U kontekstu institucijskog ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, uloga odgajatelja u prepoznavanju potencijala i poticanju dječje igre i stvaralaštva je ključna za njihov razvoj. Stoga je ovaj rad usmjeren na prikaz eksploratorne studije slučaja iskorištenom situacijskog poticaja u odgojno-obrazovnom radu. Govorno se stvaralaštvo odnosi na originalno korištenje glasova i slogova, stvaranje novih riječi, izmišljanje stihova i pričanje, skraćivanje, proširivanje, odnosno mijenjanje pjesama i priča. U ovom su radu prikazana obilježja odgojno-obrazovnog konteksta, te ozračje tijekom rada s djecom. Situacijski poticaj je rezultirao značajnim aktivnim uključivanjem dvojice dječaka koji su producirali, ukupno 122 rime. Rime su uključivale riječi koje su spajane u parovima, tj., od dvije do pet riječi. Analizom produciranih rima, utvrđene su riječi koje imaju prepoznatljivo značenje, te riječi koje nemaju, odnosno izmišljene riječi. Naposljetku, iz prikazanog slučaja moguće je uočiti vrijednost i važnost iskorištenosti situacijskih poticaja u cilju osiguranja uvjeta za cjeloviti razvoj djece.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Puni text rada: 958231.Dijete_igra_stvaralastvo_-_PROGRAM_SKUPA.pdf (tekst priložen 1. Lis. 2018. u 11:30 sati)
Upisao u CROSBI: Sanja Tatalović-Vorkapić (sanjatv@uniri.hr), 1. Lis. 2018. u 11:30 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4