crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 968404

Zbornik radova

Autori: Gergorić, Anita; Sučić, Goran
Naslov: Glazbeni idiomski identiteti kao simboli kulturnih vrijednosti u nastavi glazbe
( Musical idiom identities as symbols of cultural values ​​in music teaching )
Izvornik: Komunikacija i interakcija umjetnost i pedagogija / Radočaj-Jerković, Antoanela. (ur.). - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osiejku, Umjetnička akdemija Osijek , 2018. 102-116 (ISBN: 978-953-8181-03-0).
Skup: Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjtnosti
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 12. i 13. listopada 2017.
Ključne riječi: Glazba, kultura, tradicija, nastava, kompetencije, učenici, učitelji
( Music, culture, tradition, teaching, competences, students, teachers )
Sažetak:
U prvome dijelu ovog rada, prikazana je bogata tradicijska kultura Istre i Primorja, povijesni aspekt i sl. U empirijskom dijelu rada bit će izneseni podatci temeljeni na analizi dostupne dokumentacije i dobivenih rezultata istraživanja provedenog s učenicima i učiteljima na području Istarske i Primorsko-goranske županije. Kada govorimo o glazbenoj tradiciji određenog područja, njenu povijest povezujemo s geografskim smještajem ali i osobinama ljudi koji ga nastanjuju. Približavanje tradicijske kulture učenicima putem nastave glazbe u osnovnim školama, ostvarivo je upoznajući ih s brojnim glazbenim izvorima proizašlih iz naroda različitih kulturnih krugova. Tako je uz jezik kroz povijest glazba imala vrlo sugestivnu ulogu u izražavanju kulture jednoga naroda te je taj izričaj svakako prisutan i u nastavi glazbene kulture u osnovnoj školi u kojoj učenici susreću istarske i druge glazbene fenomene kao značajnu sastavnicu hrvatske kulturne riznice. Za kvalitetan prikaz tradicijske glazbe u nastavi, učitelj kao moderator nastavnog procesa treba poticati razvijanje svijesti učenika prema upoznavanju i prihvaćanju različitosti. To zahtijeva i profesionalni razvoj učitelja u stjecanju interkulturalnih kompetencija u cilju razvijanja stavova učenika o razumijevanju vlastite kulture i drugih kultura.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Upisao u CROSBI: Goran Sučić (gsucic@ffst.hr), 16. Stu. 2018. u 16:45 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4