Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)




Nedjelja 26. Svibanj 2024

 
 
 
 
  Autorske knjige
 

1. Bijmolt, Tammo H.A.; Dorotić, Matilda; Verhoef, Peter C.
Loyalty Programs: Generalizations on Their Adoption, Effectiveness and Design .
Hanover (MA) : Now Publishers Inc., 2011 (monografija).

2. Mihić, Mirela.
Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija .
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. (monografija).
 
  Uredničke knjige
 

1. Identitet jadranskog prostora Hrvatske: Retrospekt i prospekt / Crnjak-Karanović, Biljana; Derado, Dražen; Fredotović, Maja; Petrić, Lidija (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012 (monografija).
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Mihanović, Zoran.
GRAĐENJE PREPOZNATLJIVOSTI IDENTITETA VISOKOG OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, PRIMJENOM DRUŠTVENE ORIJENTACIJE PREMA VIŠEBROJNIM DIONICIMA // IDENTITET JADRANSKOG PROSTORA HRVATSKE: RETROSPEKT I PROSPEKT / Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. Str. 121-137.

2. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
Identitet izvoznih menadžera - pokretač internacionalizacije u hrvatskim malim i srednjim poudzećima: konceptualni razvoj i empirijska analiza // Identitet jadranskog prostora Hrvatske: retrospekt i prospekt / Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.).
Split : , 2012. Str. 79-102.

3. Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Dedić, Goran.
Regionalisation, Heredity and Sense of Place // IDENTITET JADRANSKOG PROSTORA HRVATSKE: RETROSPEKT I PROSPEKT / Crnjak Karanović Biljana, Derado Dražen, Fredotović Maja, Petrić Lidija (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. Str. 1-10.

4. Vickov, Davor; Crnjak-Karanović, Biljana.
Identitet i imidž Hrvatske kao destinacije za direktna strana ulaganja: Identificiranje barijera i prijedlog mjera za njihovo otklanjanje // Identitet jadranskog prostora Hrvatske : retrospekt i prospekt / Crnjak Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petri, Lidija (ur.).
Split : , 2012. Str. 139-157.

5. Miočević, Dario.
The Supply Chain Centric Face of Organization // The New Faces of Organizations in the 21st Century / Mohammad A. Sarlak (ur.).
Toronto : NAISIT Publishers, 2011. Str. 282-329.

6. Mihanović, Zoran; Bubalo, Ana, Vučić, Mario.
Prospects of Adult Education Marketing in Croatia // Analysis and visions for Europe, EU imprints on Local Issues / Langer, Josef ; Krce Miočić, Božena ; Vlašić, Goran (ur.).
Frankfurt : Beč : London : New York (NY) : Peter Lang, 2010. Str. 146-161.

7. Mihanović, Zoran.
Intelligence Generation and Intelligence Dissemination as a Basis for Efficient Responsiveness in Higher Education - The Case of Croatia // Knowledge Region: Alps-Adriatic Challenges / Langer, Josef ; Pavičić Jurica ; Alfirević, Nikša (ur.).
Frankfurt : Peter Lang, 2009. Str. 171-188.

8. Mihić, Mirela; Šerić, Neven.
Razmatranje i primjena teorije ponašanja potrošača s mikro i makro aspekta // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. Str. 45-54.

9. Miočević, Dario.
Međuovisnost upravljanja opskrbnim lancem i modernog poslovnog marketinga // Marketing u društvu znanja= Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. Str. 266-281.
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, Ljiljana; Mihanović, Zoran; Matković, Jelena.
Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, Institut za inovacije, 2013.

2. Crnjak-Karanović, Biljana; Miočević, Dario.
Osnove međunarodnog marketinga .
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013.

3. Mihić, Mirela.
Upravljanje osobnom prodajom: Vještine prodaje i pregovaranja .
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008.

4. Mihić, Mirela.
Vještine prodaje i pregovaranja: Upravljanje prodajnim osobljem i prodajni menadžment .
Split : Ekonomski fakultet split, 2007..
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Miočević, Dario.
Exploring Export Promotion Policy From Justice Perspective : A Case Study. // Journal of macromarketing. 33 (2013) , 4; 342-353 (članak, znanstveni).

2. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
The mediating role of key supplier relationship management practices on supply chain orientation – the organizational buying effectiveness link. // Industrial marketing management. 41 (2012) , 1; 115-124 (članak, znanstveni).

3. Miočević, Dario.
Organizational buying effectiveness in the supply chain context : Conceptualization and empirical assessment. // Journal of Purchasing and Supply Management. 17 (2011) , 4; 246-255 (članak, znanstveni).

4. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
Cognitive and information-based capabilities in the internationalization of small and medium-sized enterprises: The case of Croatian exporters. // Journal of small business management. 49 (2011) , 4; 537-557 (članak, znanstveni).

5. Hoyer, Wayne D.; Chandy, Rajesh; Dorotić, Matilda; Krafft, Manfred; Singh, Siddharth S.
Consumer Cocreation in New Product Development. // Journal of service research. 13 (2010) , 3; 283-296 (članak, znanstveni).

6. Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Mihanović, Zoran.
Market orientation in managing relationships with multiple constituencies of Croatian higher education. // Higher education. 57 (2009) , 2; 191-207 (članak, znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Mihanović Zoran; Pepur Mario; Šustić Ivona.
The correlation of relationship with individual stakeholders of lifelong learning institutions – the case of Croatia. // Croatian operational research review. 3 (2013) ; 52-60 (članak, znanstveni).

2. Mihanović, Zoran; Pepur, Mario; Šustić, Ivona.
The correlation of relationship with individual stakeholders of lifelong learning institutions – the case of Croatia. // Croatian operational research review. 3 (2013) ; 52-60 (članak, znanstveni).

3. Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Pepur, Sandra.
ANALYSIS OF THE EFFECT OF PERCEIVED SERVICE QUALITY TO THE RELATIONSHIP QUALITY ON THE BUSINESS-TO-BUSINESS MARKET. // Management : journal of contemporary management issues. 18 (2013) , 2; 97-109 (članak, znanstveni).

4. Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Pepur, Sandra.
The Impact of Psychological Contract on Relationship Quality in Financial Services Market. // Croatian operational research review. 4 (2013) ; 89-98 (članak, znanstveni).

5. Miočević, Dario; Crnjak Karanović, Biljana.
The export market orientation : export performance relationship in emerging markets: the case of croatian sme exporters. // International journal of business and emerging markets. 4 (2012) , 2; 107-122 (članak, znanstveni).

6. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
Global mindset – A cognitive driver of small and medium-sized enterprise internationalization: The case of Croatian Exporters. // EuroMed journal of business. 7 (2012) , 2; 142-160 (članak, znanstveni).

7. Mihanović, Zoran; Arnerić, Josip; Pepur Mario.
Analysis of the degree and the structure of the use of market-oriented activities in adult education institutions with a different number of enrolled students. // Croatian operational research review. 2 (2011) ; 264-272 (članak, znanstveni).

8. Miočević, Dario.
UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLJUČNIM DOBAVLJAČIMA NA PRIMJERU VELIKIH I SREDNJIH HRVATSKIH PRERAĐIVAČKIH PODUZEĆA. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 23 (2011) , 1; 27-44 (članak, znanstveni).

9. Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Arnerić, Josip.
Interdependence between relationship quality dimensions. // Croatian operational research review. 2 (2011) ; 255-263 (članak, znanstveni).

10. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
New realities of the sme internationalization: a capability perspective. // Ekonomska istraživanja. 23 (2010) , 3; 43-56 (članak, znanstveni).

11. Pepur, Mario; Pepur, Sandra; Vidučić, Ljiljana.
Theoretical Reflection of Psychological Contracts in the Context of Global Financial Crisis. // The business review, Cambridge. 15 (2010) ; 231-238 (članak, znanstveni).

12. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
Psihometrijska analiza mjerne ljestvice izvozne marketinške orijentacije u kontekstu malih i srednjih poduzeća izvoznika u Hrvatskoj. // Tržište. 21 (2009) , 1; 25-41 (članak, znanstveni).

13. Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Pepur, Sandra.
Service quality and customer satisfaction. // International Journal of Management Cases. 11 (2009) , 2; 391-400 (članak, znanstveni).

14. Mihanović, Zoran.
Uloga korisnika u visokom obrazovanju: jesu li studenti aktivni dionici?. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 19 (2007) , 1; 115-132 (članak, znanstveni).

15. Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Renko, Nataša.
The effects of executive marketing orientation, organizational structure, size and age on performance. // Enterprise in transition. 1 (2007) ; (članak, znanstveni).

16. Šerić, Neven; Mihić, Mirela.
Etika i društvena odgovornost - slabosti i snage na tržištima zemalja u tranziciji. // Enterprise in transition. VII (2007) ; 105-108 (članak, znanstveni).

17. Verhoef, Peter C; Van Doorn, Jenny; Dorotic, Matilda.
Customer Value Management: An Overview and Research Agenda. // Marketing (München. International ed.). 3 (2007) , 2; 105-120 (pregledni rad, znanstveni).

18. Mihić, Mirela.
Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 57 (2006) , 12; 919-938 (članak, znanstveni).
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Zoran Mihanović, Jurica Pavičić, Nikša Alfirević.
Marketing i menadžment u knjižnicama: Primjer dobre prakse posebnih događanja u Gradskoj knjižnici Zadar. // Svezak. 13 (2011) ; 10-13 (članak, stručni).
 
  Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
 

1. Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Mihanović, Zoran.
The Multiple Constituency Approach to Socially Responsible Higher Education: The Case of Croatia // Enterprise in transition : proceedings of the International Conference on Enterprise in Transition / Reić, Zlatan ; Fredotović, Maja (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2007. 5-7 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Barišić, Radoslav; Miočević, Dario; Burić, Antonia.
EXPORT PROMOTION POLICY IN CROATIA: EXPLORATORY FINDINGS AND DIRECTIONS FOR FURTHER RESEARCH // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / rbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2013. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Dragnić, Daša.
Dynamics of Internal and External Environment and It's Impact on Marketing Strategy // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, 2013. 76-101 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Dragnić, Daša.
Impact of Internal and External Factors on Performance of Fast-growing Small and Medium Businesses // Conference Proceedings / Mrnjavac, Željko, Muštra, Vinko (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013. 287-316 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Mihanović, Zoran; Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša.
Analysis of organisational performance of nonprofit institutions: The case of lifelong learning institutions in Croatia // Zbornik treće internacionalne naučne konferencije "Ekonomija integracija": Znanjem od recesije prema prosperitetu / Proceedings of the third international scientific conference ICEI 2013: Using Knowledge to Move from Recession to Prosperity / Umihanić, Bahrija ; Kurtić, Adil ; Kokorović Jukan, Meldina ; Nuhanović, Amra (ur.).
Tuzla : Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. 723-739 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Miočević, Dario; Surać, Ana.
The role of formal institutional distance in the development of relational capital in international business relationships // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2013. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Dorotić, Matilda; Verhoef, Peter C.; Bijmolt, Tammo H.A.
Reward Redemption Momentum In A Continuous Loyalty Program // Proceedings of the 40th EMAC conference: The Day After – Inspiration, Innovation, Implementation.
Ljubljana : University of Ljubljana, Slovenia (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Dedić, Goran; Križman Pavlović, Danijela.
A Tale Of Two Nations – Empirical Examination of Influence of National Culture on Perceived Service Quality // International Journal of Management Cases, Special Issue: 8th CIRCLE Conference 2011 / Davies, Barry J., Vignali, Claudio, Vranešević, Tihomir (ur.).
Accent Press, 2011. 92-104 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Dedić, Goran; Križman Pavlović, Danijela; Miočević, Dario.
An inquiry into service quality, customer satisfaction and behavioural intentions relationships // Proceedings of the 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil" / Afrić Rakitovac ; Kristina ; Šugar, Violeta ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. 853-875 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Marasović, Ivana; Crnjak Karanović, Biljana; Dragnić, Daša.
The Impact of Crisis on Marketing Strategy Components - An Overviw of Empirical Evidence // 22nd CROMAR Congress: Marketing Challenges in New Economy, Congress Proceedings / Danijela Križman Pavlović, Dragan Benazić (ur.).
Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. 518-536 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Šerić, Neven; Pepur, Mario; Kalinić, Stjepan.
IMAGE MANAGEMENT IN THE FUNCTION OF TARGET BRAND POSITIONING TOURISM DESTINATION // 22nd CROMAR Congress Marketing Challenges in New Economy / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : EF Rijeka, 2011. 810-830 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Dedić, Goran.
Cultural influences on perceived service quality // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies proceedings / Mumel, Damijan ; Pisnik Korda, Aleksandra (ur.).
Maribor : Inštitut za marketing, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. 49-57 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Mihanović, Zoran; Arnerić, Josip; Pepur, Mario.
Diffrences testing betwen clusters: Evidence from market orientation of croatian faculties // Procedings of the 10th International Symposium on OPERATIONAL RESEARCH, 2009. / Zadnik, Stirn L. ; Žerovnik J. ; Drobne S. ; Lisec A. (ur.).
Nova Gorica : Slovensko društvo Informatika (SDI). Sekcija za operacijske raziskave (SOR), 2009. 535-544 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Miočević, Dario.
A Preliminary Assessment of Croatian SME Exporters' Internationalization: Is There a Gap? // International academy of management and business conference proceedings "Management in the Global Economy" / Batzri, Shmuel (ur.).
Silver Spring (MD) : International Academy of Management and Business, 2009. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

14. Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Renko, Nataša.
Marketing orientation, privatization and performance : evidence from a developing economy // The 13th Biennial World Marketing Congress on Marketing Theory and Practice in an Inter-functional World : proceedings / DeMoranville, Carol W. (ur.).
2008. 177-181 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

15. Pepur, Mario; Ozretić Došen, Đurđana.
Specifičnosti korištenja bankarskih usluga u Splitsko-dalmatinskoj županiji // XX. Kongresa CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka, 2007. 273-283 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Disertacije
 

1. Dedić, Goran.
Utjecaj kulture na percipiranu kvalitetu usluga / doktorska disertacija.
Split : Ekonomski fakultet, 14.04. 2010, 185 str. Voditelj: Križman Pavlović, Danijela.

2. Dorotić, Matilda.
The Influence of Marketing Instruments and Rewarding on Cardholders’ Behavior in Coalition Loyalty Programs / doktorska disertacija.
Groningen, Kraljevina Nizozemska : Faculty of Economics and Business, 02.12. 2010, 124 str. Voditelj: prof.dr.sc. Peter C. Verhoef i prof.dr.sc. Tammo H.A. Bijmolt.

3. Mihanović, Zoran.
Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja / doktorska disertacija.
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 01.04. 2010, 197 str. Voditelj: Pavičić, Jurica.

4. Miočević, Dario.
Organizacijska nabavna efektivnost u kontekstu opskrbnih lanaca / doktorska disertacija.
Split : Ekonomski fakultet, 12.05. 2010, 243 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

5. Pepur, Mario.
Utjecaj psiholoških ugovora i kvalitete usluga na kvalitetu odnosa poslovnih subjekata na tržištu poslovne potrošnje / doktorska disertacija.
Split : Ekonomski fakultet, 24.06. 2010., 192 str. Voditelj: Grbac, Bruno.