Nedjelja 5. Svibanj 2024
|
|
|
|
Autorske knjige
|
|
1. Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja.
Marketing trgovine
.
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996 (monografija).
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Segetlija, Zdenko.
Neke postavke koncepcije životnog ciklusa poduzeća i životnog ciklusa proizvoda. // Ekonomski vjensik. 7. (1994) , 1; 101-110 (pregledni rad, znanstveni).
|
2. Segetlija, Zdenko.
Postavke koncepcija životnog ciklusa oblika maloprodaje. // Ekonomski vjesnik. 7 (1994) , 2; 213-223 (pregledni rad, znanstveni).
|
3. Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja.
Međunarodni logistički sustavi. // Suvremena trgovina. 19 (1994) , 4; 86-91 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja.
Logistische Aspekte des internationales Marketings // Die Bewertung der Lage der Republik Kroatien in den europäischen Integration / Baban, Ljubomir ; Wagner, Ulrich (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1994. 186-216 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
|