crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Uredničke knjige
 

1. Socially responsible business and global/local competitiveness / Krupka, Zoran; Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica (ur.).
Zagreb : Institut za inovacije, 2013 (zbornik).

2. Growing in shrinking markets / Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica; Langer, Josef (ur.).
Zagreb : Institut za inovacije, 2013 (zbornik).

3. EU Local Imprint : The case of South Central Europe / Langer, Josef; Vlašić, Goran; Krce-Miočić, Božena (ur.).
Frankfurt : Peter Lang, 2012 (monografija).

4. To standardize or not to standardize? / Vašić, Goran; Pavičić, Jurica; Langer, Josef (ur.).
Zagreb : Institut za inovacije, 2012 (zbornik).

5. Global Business Conference Proceedings / Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica; Wittine, Zoran (ur.).
Zagreb : Institut za inovacije, 2011 (zbornik).

6. KNOWLEDGE REGION: ALPS-ADRIATIC CHALLENGES - Vol. 2 / Langer, Josef; Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran (ur.).
Frankfurt : Peter Lang, 2010 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
Celebrity Endorsement in Brand Management in Croatia // The Changing Nature of Doing Business in Transition Economies / Marinov, Marin ; Marinova Svetla (ur.).
London : Delhi : Palgrave Macmillan, 2011. Str. 214-224.

2. Vedriš, Mladen; Šimić, Ružica.
Croatia at the Door of the EU: Current Risks and New Possibilities // Interdisciplinary Management Research VII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-heinz ; Lamza-Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Poreč : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2011. Str. 900-923. prilozen text rada

3. Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. Str. 111-120.

4. Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran; Grčić, Igor.
The Gaming Virtual Communities // Knowledge Region: Alps-Adriatic Challenges / Langer, Josef ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša (ur.).
Frankfurt : Peter Lang, 2009. Str. 120-150.
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Antecedents of food-related consumer decision-making styles. // British food journal. 116 (2014) , 3; 431-450 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Pavlić, Ivana; Kesić, Tanja; Jakeljić, Marija.
KOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 64 (2013) , 4; 327-350 (izvorni znanstveni članak, znanstveni).

2. Vedriš, Mladen.
Ekonomski rast i strukturne reforme. // Ekonomija/Economics. 20 (2013) , 1; 183-215 (članak, znanstveni).

3. Benazić, Dragan; Ozretić Došen, Đurđana.
Service quality concept and measurement in the business consulting market. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 24 (2012) , 1; 47-66 (članak, znanstveni). URL link to work

4. Kesić, Tanja : Jakeljić, Marija.
UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 63 (2012) , 9-10; 486-517 (izvorni znanstveni članak, znanstveni).

5. Vedriš, Mladen.
Regionalni razvoj i gospodarsko pozicioniranje Republike Hrvatske: EU članstvo. // Ekonomija. 19 (2012) , 1; 119-144 (članak, znanstveni).

6. Vedriš, Mladen.
Hrvatska pred ulaskom u Europsku uniju: izazov ili problem - Konkurentnost ili kako biti bolji. // Ekonomika preduzeća (1988). LX (2012) , 5-6; 248-260 (članak, znanstveni).

7. Kesić, Tanja; Pavlić, Ivana.
Tourism Destination Image Formation - The Case of Dubrovnik, Croatia. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 23 (2011) , 1; 7-25 (prethodno priopćenje, znanstveni).

8. Kesić, Tanja; Pavlić, Ivana.
TOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. XXIII (2011) , 1; 7-25 (kratko priopćenje, znanstveni).

9. Vedriš, Mladen; Šimić, Ružica.
Hrvatski model gospodarskog rasta: Dosezi i ograničenja. // Ekonomija. 18 (2011) , 2; 377-401 (članak, znanstveni). URL link to work

10. Vlašić, Goran; Janković, Marko, Kramo Čaluk Amra.
Information hunt: The impact of product type and time pressure on choice of information source for purchase decisions. // Management : journal of contemporary management issues. 16 (2011) , 2; 87-103 (članak, znanstveni).

11. Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Utjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 61 (2010) , 3-4; 137-150 (članak, znanstveni). URL link to work

12. Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Razlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika u Hrvatskoj. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 22 (2010) , 1; 29-42 (prethodno priopćenje, znanstveni).

13. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Kesić, Helena.
Market segmentation in the Republic of Croatia according to food-related lifestyle. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 59 (2008) , 9-10; 503-522 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Vedriš, Mladen.
The Republic of Croatia before its entry into the EU: Expectations and Limits // Interdisciplinary Management Research IX / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Maronić-Lamza, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Facultuy of Economics Osijek, Hochschule Pforzheim University, 2013. 415-434 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Horvat, Sandra; Ozretić Došen, Đurđana.
Challenges of private label production by national brand manufacturers in emerging markets // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd : Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. 90-96 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Škare, Vatroslav; Ozretić-Došen, Đurđana.
How innovative are electronic services? An empirically-based typology // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd : Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. 203-209 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Vedriš, Mladen; Pilipović, Ozren; Rančić, Nenad.
Agencies for Foreign Investment Promotion- Possible Institutional Support for Structural Reforms and Economic Growth // Interdisciplinary Management Research VIII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Maronić-Lamza, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Facultuy of Economics Osijek, Hochschule Pforzheim University, 2012. 499-528 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing as a Factor of Sustainable Development / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Piri Rajh, Sunčana.
Perceived risk as a determinant of perceived value and purchase intention // 2nd International Scientific Conference "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies" / Ozretić Došen, Đurđana, Krupka, Zoran, Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 223-231 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Horvat, Sandra; Ozretić Došen; Đurđana.
Perceived risk influence on the consumer attitude to private labels in the product's life cycle growth stage // EBR 2nd Annual Conference 2012 Abstracts.
Ljubljana : Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012. 34-34 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Vlašić, Goran; Langer Josef; Kesić, Tanja.
Driving the value premium through cultural, symbolic, economic and social capital management // Global Marketing Conference.
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Vlašić, Goran; Troilo, Gabriele; Kohli, Ajay.
The impact of market driving strategy on firm performance // American Marketing Association Summer Educator Conference.
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Vlašić Goran; Kohli Ajay; Troilo Gabriele.
ENHANCING CUSTOMER PURCHASE LIKELIHOOD THROUGH MARKET DRIVING STRATEGIES // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Vlašić, Goran; Kohli, Ajay; Troilo, Gabriele.
Enhancing Customer Purchase Likelihood Through Market Driving Strategies // / Suzanne C. Beckmann, Torsten Ringberg, Thomas Ritter (ur.).
Kopenhagen : Copenhagen Business School, 2010. 100-100 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Vlašić, Goran; Troilo, Gabriele; Kohli, Ajay.
CONSUMER IS THE KING BUT WHO IS THE GRAND VISIRE? MARKET DRIVING AS A SOURCE OF COMPETITIVE ADVANTAGE // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak).

7. Vlašić, Goran; Troilo, Gabriele; Kohli, Ajay.
The Impact of Market Driving Strategies on Firm Performance // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Ozretić Došen, Đurđana.
Challenges for services branding of universities and R&D institutions // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni). URL link to work

2. Horvat, Sandra; Ozretić Došen, Đurđana.
Clustering consumers of private labels in the growth stage of the product life cycle // / Karaosmanoglu, E. ; Banu Elmadag Bas, A. (ur.).
Istanbul : Istanbul Technical University (ITU), 2013. (predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

3. Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo.
Impact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Lost in Translation - Marketing in an Interconnected World / Karaosmanoglu, Elis ; Elmadag Bas, A. Banu (ur.).
Istanbul : Istanbul Technical University (ITU), 2013. (poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

4. Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, Đurđana.
Assessing relationship between electronic service innovativeness and e-marketing practice in services companies // 42nd EMAC Annual Conference: Lost in translation - Marketing in an interconnected world / Karaosmanoglu, E. ; Banu Elmadag Bas, A. (ur.).
Istanbul : Istanbul Technical University (ITU), 2013. (poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

5. Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Jakeljić, Marija.
Destination image mechanisms in transitional economies // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

6. Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Sinčić Ćorić, Dubravka.
Exploring the cognitive-affective nature of destination image formation // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4