|
|
|
|
Uredničke knjige
|
|
|
|
|
Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
|
|
1. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor.
Dobne i spolne razlike u nekim vidovima metakognicije i razumijevanja pri čitanju. // Društvena istraživanja. 15 (2006) , 6; 1005-1027 (članak, znanstveni).
|
2. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor.
Metacognitive strategies and reading comprehension in elementary school students. // European Journal of Psychology of Education. 21 (2006) , 4; 439-451 (članak, znanstveni).
|
3. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Arar, Ljiljana.
Effects of Surname Familiarity on Recall. // Studia psychologica. 47 (2005) , 1; 35-50 (članak, znanstveni).
|
4. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara.
Perfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca. // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja. 12 (2003) , 5; 679-702 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Rončević, Barbara.
Individualne razlike u razumijevanju pri čitanju. // Psihologijske teme. 14 (2005) , 2; 55-76 (pregledni rad, znanstveni).
|
2. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Muranović, Emina.
Evaluacija treninga recipročnog podučavanja strategija čitanja. // Suvremena psihologija. 7 (2004) , 1; 95-108 (članak, znanstveni).
|
3. Rupčić, Ivana; Kolić-Vehovec, Svjetlana.
Ciljna orijentacija, samohendikepiranje i samoefikasnost srednjoškolaca. // Psihologijske teme. 13 (2004) , 13; 105-117 (članak, znanstveni).
|
4. Kolić-Vehovec, Svjetlana.
Razvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje. // Revija za rehabilitacijska istraživanja. 39 (2003) , 1; 17-32 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Kolić-Vehovec, Svjetlana.
Cognitive profiles of different categories of students with reading difficulties // Literacy Without Boundaries / Gerry Shiel (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2005. 39-40 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
2. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor.
Developmental changes in motivation and reading strategy use in high school and university students // 7th Alps-Adria Conference in Psychology / Ilija Manenica (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2005. 147 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
3. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor.
Goal Orientation, Learning Strategies, and Academic Achievement in High-School Students: The Role of Perceived School and Parent Goal Orientation // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, Demetriou, Evagorou, Kofteros, Michael, Nicolaou, Papadementriou, Papadouris (ur.).
Nikozija : University of Cyprus, 2005. 1188-1189 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
4. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor.
Povezanost ciljnih orijentacija srednjoškolaca i percipirane školske i roditeljske ciljne orijentacije sa strategijama učenja i školskim postignućem // 17. dani Ramira i Zorana Bujasa. Zbornik radova / Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2005. 59-59 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
5. Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Kolić Vehovec, Svjetlana.
Perfectionism, Coping with School Failure and Learning Strategies in High-School Students // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments.
Nikozija : School of Social and Educational Sciences, University of Cyprus, 2005. 1191-1192 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
6. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, Barbara.
Samoregulacija čitanja u studenata // XIV. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2004. 72 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
7. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, Barbara.
Reading strategies and comprehension of scientific text // Abstracts of The first meeting of the EARLI-SIG on metacognition.
Amsterdam : University of Amsterdam, Graduate school of teaching and learning, 2004. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
8. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, Barbara.
Motivation and reading strategy use in university students // Cognition, motivation and affect: Their interdependence and interrelation.
Lisabon : ISPA, 2004. 154-155 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
9. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor.
Metacognitive strategies and reading comprehension in elementary-school students // The society for text and doscourse - Thirteenth annual meeting.
Madrid : The society for text and doscourse, 2003. 16 -16 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
10. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor.
Self-monitoring as predictor of reading comprehension of bilingual children // Improving learning - fostering will to learn.
Padova : Universita di Padova, 2003. 274 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
11. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor.
Metakognitivno nadgledanje i razumijevanje pri čitanju kod dvojezične i jednojezične djece // XVI. Dani Ramira Bujasa / Bratko, Denis ; Kolesarić, Vladimir ; Maslić Seršić Darja (ur.).
Zagreb : Naklada Slap, 2003. 41 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
12. Bajšanski, Igor.
Problemi računalnog modeliranja ljudskog razumijevanja i zaključivanja // XIII. Dani psihologije u Zadru / Sorić, Izabela (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2002. 3 (predavanje,sažetak).
|
13. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Muranović, Emina.
Evaluacija treninga recipročnog poučavanja strategija čitanja // Psihologija i psiholozi u prevladavanju krize.
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2002. (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
|
|
|
Diplomski radovi
|
|
|
|
|
|