crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Uredničke knjige
 

1. 12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka : Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije, 2004 (zbornik).
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor.
Dobne i spolne razlike u nekim vidovima metakognicije i razumijevanja pri čitanju. // Društvena istraživanja. 15 (2006) , 6; 1005-1027 (članak, znanstveni).

2. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor.
Metacognitive strategies and reading comprehension in elementary school students. // European Journal of Psychology of Education. 21 (2006) , 4; 439-451 (članak, znanstveni).

3. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Arar, Ljiljana.
Effects of Surname Familiarity on Recall. // Studia psychologica. 47 (2005) , 1; 35-50 (članak, znanstveni).

4. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara.
Perfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca. // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja. 12 (2003) , 5; 679-702 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Rončević, Barbara.
Individualne razlike u razumijevanju pri čitanju. // Psihologijske teme. 14 (2005) , 2; 55-76 (pregledni rad, znanstveni).

2. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Muranović, Emina.
Evaluacija treninga recipročnog podučavanja strategija čitanja. // Suvremena psihologija. 7 (2004) , 1; 95-108 (članak, znanstveni).

3. Rupčić, Ivana; Kolić-Vehovec, Svjetlana.
Ciljna orijentacija, samohendikepiranje i samoefikasnost srednjoškolaca. // Psihologijske teme. 13 (2004) , 13; 105-117 (članak, znanstveni).

4. Kolić-Vehovec, Svjetlana.
Razvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje. // Revija za rehabilitacijska istraživanja. 39 (2003) , 1; 17-32 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Bajšanski, Igor.
Razumijevanje teksta: reprezentacije i procesi. // Psihologijske teme. 11 (2002) ; 3-20 (pregledni rad, ostalo).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor.
Children&#8217 ; s metacognition as predictor of reading comprehension at different developmental levels // Other ways of seeing: Diversity in language and literacy / Shiel, Gerry ; Ni Dhalaigh, Ursula (ur.).
Dublin : Readin Association of Ireland, 2003. 216-222 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Kolić-Vehovec, Svjetlana.
Cognitive profiles of different categories of students with reading difficulties // Literacy Without Boundaries / Gerry Shiel (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2005. 39-40 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor.
Developmental changes in motivation and reading strategy use in high school and university students // 7th Alps-Adria Conference in Psychology / Ilija Manenica (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2005. 147 (predavanje,sažetak,znanstveni).

3. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor.
Goal Orientation, Learning Strategies, and Academic Achievement in High-School Students: The Role of Perceived School and Parent Goal Orientation // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, Demetriou, Evagorou, Kofteros, Michael, Nicolaou, Papadementriou, Papadouris (ur.).
Nikozija : University of Cyprus, 2005. 1188-1189 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor.
Povezanost ciljnih orijentacija srednjoškolaca i percipirane školske i roditeljske ciljne orijentacije sa strategijama učenja i školskim postignućem // 17. dani Ramira i Zorana Bujasa. Zbornik radova / Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2005. 59-59 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Kolić Vehovec, Svjetlana.
Perfectionism, Coping with School Failure and Learning Strategies in High-School Students // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments.
Nikozija : School of Social and Educational Sciences, University of Cyprus, 2005. 1191-1192 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, Barbara.
Samoregulacija čitanja u studenata // XIV. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2004. 72 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

7. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, Barbara.
Reading strategies and comprehension of scientific text // Abstracts of The first meeting of the EARLI-SIG on metacognition.
Amsterdam : University of Amsterdam, Graduate school of teaching and learning, 2004. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

8. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, Barbara.
Motivation and reading strategy use in university students // Cognition, motivation and affect: Their interdependence and interrelation.
Lisabon : ISPA, 2004. 154-155 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

9. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor.
Metacognitive strategies and reading comprehension in elementary-school students // The society for text and doscourse - Thirteenth annual meeting.
Madrid : The society for text and doscourse, 2003. 16 -16 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

10. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor.
Self-monitoring as predictor of reading comprehension of bilingual children // Improving learning - fostering will to learn.
Padova : Universita di Padova, 2003. 274 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

11. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor.
Metakognitivno nadgledanje i razumijevanje pri čitanju kod dvojezične i jednojezične djece // XVI. Dani Ramira Bujasa / Bratko, Denis ; Kolesarić, Vladimir ; Maslić Seršić Darja (ur.).
Zagreb : Naklada Slap, 2003. 41 (predavanje,sažetak,znanstveni).

12. Bajšanski, Igor.
Problemi računalnog modeliranja ljudskog razumijevanja i zaključivanja // XIII. Dani psihologije u Zadru / Sorić, Izabela (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2002. 3 (predavanje,sažetak).

13. Kolić-Vehovec, Svjetlana; Muranović, Emina.
Evaluacija treninga recipročnog poučavanja strategija čitanja // Psihologija i psiholozi u prevladavanju krize.
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2002. (predavanje,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Bajšanski, Igor.
Uspostavljanje situacijskog modela teksta tijekom čitanja / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 04.02. 2005, 104 str. Voditelj: Kolić-Vehovec, Svjetlana.
Vrh
 
  Diplomski radovi
 

1. Šuković, Zoran.
Razvoj različitih aspekata razumijevanja pri čitanju / diplomski rad.
Rijeka : Filozofski fakultet, 05.04. 2005., 48 str. Voditelj: Kolić-Vehovec, Svjetlana.

2. Muranović, Emina.
Efekt recipročnog poučavanja metakognitivnih strategija na razumijevanje pri čitanju / diplomski rad.
Rijeka : Filozofski fakultet, 21.05. 2002., 54 str. Voditelj: Kolić-Vehovec, Svjetlana.
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4