Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)




Nedjelja 5. Svibanj 2024

 
 
 
 
  Autorske knjige
 

1. Domazet, Mladen; Dumitru, Daniela; Jurko, Lana; Peterson, Kaja.
Civil rights and obligations are connected to environmental issues in the curricula?: A comparative analysis of education for sustainability content in 9 European countries .
Zagreb : Network of Education Policy Centers (NEPC), 2012 (monografija).
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Marušić, Iris; Matić, Jelena.
The role of personality, self-concept and defensive motivation in predicting maths anxiety // Stress and Anxiety: Coping and Resilience / Moore, Kathleen A. ; Buchwald, Petra (ur.).
Berlin : Logos Verlag, 2017. Str. 95-103.

2. Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Promjene i razvojni pravci u suvremenom obrazovanju // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.).
Zagreb : Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. Str. 7-25.

3. Bežen, Ante.
Kurikul materinskog jezika u nekim zemljama Europske Unije i projekcija nacionalnog kurikula Hrvatskoga jezika za osnovnu školu // Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.).
Zagreb : Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. Str. 207-248.

4. Baranović, Branislava.
Rodna (ne)ravnopravnost i diskriminacija u obrazovanju // Rodna ravnopravnost i diskriminacija u Hrvatskoj / Kamenov, Željka ; Galić, Branka (ur.).
Zagreb : Ured za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, 2011. Str. 38-48.

5. Baranović, Branislava; Jugović, Ivana.
Percepcija, iskustvo i stavovi o rodnoj (ne)ravnopravnosti u obrazovanju // Rodna ravnopravnost i diskriminacija u Hrvatskoj. Istraživanje : "Percepcija, iskustva i stavovi o rodnoj diskriminaciji u Republici Hrvatskoj" / Kamenov, Željka ; Galić, Branka (ur.).
Zagreb : Ured za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, 2011. Str. 143-164.

6. Baranović, Branislava; Leinert Novosel, Smiljana.
Koliko su žene u Hrvatskoj ravnopravne? - Zaključci i preporuke // Rodna ravnopravnost i diskriminacija u Hrvatskoj / Kamenov, Željka ; Galić, Branka (ur.).
Zagreb : Ured za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, 2011. Str. 255-269.

7. Puzić, Saša; Baranović, Branislava; Doolan, Karin; Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka.
Istraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama // Učiti za mir - analitička i normativna podloga za uvođenje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u formalni obrazovni sustav / Zenzerović Šloser, Iva (ur.).
Zagreb : Centar za mirovne studije (CMS), 2011. Str. 52-132.

8. Katunarić, Vjeran.
Civic education in the European countries // Wege der Integration in heterogenen Gesellschaften. Vergleichende Studien. / Sauer, K.E. ; Held, J. (ur.).
Wiesbaden : VS Verlag für Socialwissenschaften, 2009. Str. 132-148.

9. Koren, Snježana; Baranović, Branislava.
What Kind of History Education Do We Have after Eighteen Years of Democracy in Croatia? Transition, Intervention, and History Education Politics /1990-2008) // "Transition" and the Politic of History Education in Southeast Europe / Dimou, Augusta (ur.).
Göttingen : V&R unipress, 2009. Str. 91-140.

10. Prpić, Martina.
Introduction of standardized language assesment into Croatian secondary education // Many Voices - Language Policy and Practice in Europe: Emerging Challenges and Innovative Responses / K. A. Keogh, J. N. Mhurchu, H. O'Neill i M Riney (ur.).
Brisel : CIDREE, 2009. Str. 179-187.
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Košutić, Iva.
Cultural Capital - A Shift in Perspective : An Analysis of PISA 2009 Data for Croatia. // British journal of sociology of education. 37 (2016) , 7; 1056-1076 (članak, znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Matić, Jelena; Marušić, Iris.
Razlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha. // Napredak (Zagreb). 157 (2016) , 3; 283-299 (članak, znanstveni).

2. Matić, Jelena; Marušić, Iris; Baranović, Branislava.
Determinante matematičkog samopoimanja: Analiza rodnih univerzalnosti i specifičnosti. // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje. 17 (2015) , 4; 1103-1129 (izvorni znanstveni rad, znanstveni).

3. Baranović, Branislava; Jugović, Ivana; Puzić, Saša.
Važnost obiteljskog porijekla i roda za uspjeh iz matematike i odabir srednje škole. // Revija za socijalnu politiku. 21 (2014) , 3; 285-307 (članak, znanstveni).

4. Domazet, Mladen; Baranović, Branislava; Matić, Jelena.
Mathematics Competence and International Mathematics Testing: Croatian Starting Point. // Sociologija i prostor. 51 (2013) , 195(1); 109-131 (pregledni rad, znanstveni).

5. Jugović, Ivana; Baranović, Branislava; Marušić, Iris.
Uloga rodnih stereotipa i motivacije u objašnjenju matematičkog uspjeha i straha od matematike. // Suvremena Psihologija. 15 (2012) , 1; 65-79 (članak, znanstveni).

6. Puzić, Saša; Baranović, Branislava.
Društveni aspekti matematičkog obrazovanja. // Revija za sociologiju. 42 (2012) , 2; 161-186 (pregledni rad, znanstveni).

7. Puzić, Saša; Baranović, Branislava; Doolan, Karin.
Školska klima i sukobi u školi. // Sociologija i prostor. 49 (2011) , 3; 335-358 (članak, znanstveni).

8. Puzić, Saša; Bezinović, Petar.
Regionalne i rodne razlike u vrijednosnim stavovima srednjoškolaca u dvjema hrvatskim županijama: tranzicija, modernizacija i promjene vrijednosti. // Revija za sociologiju. 41 (2011) , 2; 213-238 (članak, znanstveni).

9. Bezinović, Petar; Marušić, Iris; Ristić Dedić, Zrinka.
Razvoj kratke ljestvice učeničkih iskustava s učenjem i nastavom. // Odgojne znanosti. 12 (2010) , 1; 29-44 (članak, znanstveni).

10. Branislava Baranović; Karin Doolan; Ivana Jugović.
Jesu li čitanke književnosti za osnovnoškolsko obrazovanje u Hrvatskoj rodno osjetljive?. // Sociologija i prostor. 187 (2010) , 2; 349-374 (članak, znanstveni).

11. Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, Vlasta.
Neki prediktori motivacije za učenje kod budućih učitelja/učiteljica. // Psihologijske teme. 19 (2010) , 1; 31-44 (članak, znanstveni).

12. Domazet, Mladen.
Društvena očekivanja i prirodo-znanstveno kompetentni učenici. // Sociologija i prostor. 47 (2009) , 184; 165-185 (pregledni rad, znanstveni).

13. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje. // Metodika. 10 (2009) , 18; 51-79 (članak, znanstveni).

14. Prpić, Martina.
Predmetni kurikuli za strane jezike u višem srednjem obrazovanju u europskim zemljama - komparativni prikaz. // Metodika. 10 (2009) , 18; 112-128 (članak, znanstveni).

15. Puzić, Saša.
Habitus, kulturni kapital i sociološko utemeljenje interkulturnog obrazovanja. // Sociologija i prostor. 47 (2009) , 3 (185); 263-283 (članak, znanstveni).

16. Turković, Vera.
Umjetničko obrazovanje u tranziciji: likovno obrazovanje u europskom obrazovnom sustavu. // Metodika. 10 (2009) , 18; 8-39 (članak, znanstveni).

17. Baranović, Branislava.
Europska iskustva i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj (Uvod u raspravu o rezultatima istraživanja). // Metodika. 8 (2007) , 2; 294-305 (članak, znanstveni).

18. Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Štibrić, Marina.
Obrazovanje za poduzetnost – perspektiva osnovnoškolskih učitelja i nastavnika. // Sociologija i prostor. 177/178 (2007) , 3-4; 339-360 (članak, znanstveni).

19. Baranović, Branislava; Jokić, Boris; Doolan, Karin.
Teaching history in a post-war social context – The Case of Croatian Danube region. // Intercultural Education. 18 (2007) , 5; 455-471 (članak, znanstveni).

20. Curić, Zoran; Vuk, Ružica; Jakovčić, Martina.
Kurikulum geografije za obavezno obrazovanje u 11 europskih država – komparativna analiza. // Metodika. 8 (2007) , 15; 444-466 (članak, znanstveni).

21. Domazet, Mladen.
Exploring the Environment: Natural Sciences in the Compulsory Education Curriculum. // Metodika. 8 (2007) , 2; 511-530 (članak, znanstveni).

22. Doolan, Karin; Domazet, Mladen.
Political Education in Croatian Secondary Schools: an emergency reaction to a chaotic context. // Research in comparative and international education. 2 (2007) , 3; 210-221 (članak, znanstveni).

23. Koren, Snježana; Najbar-Agičić, Magdalena.
Europska iskustva i kurikulum povijesti u obveznom obrazovanju. // Metodika. 8 (2007) , 2; 321-343 (članak, znanstveni).

24. Marinović-Bobinac, Ankica.
Komparativna analiza kurikuluma za religijsko obrazovanje: primjer četiri katoličke zemlje. // Metodika. 8 (2007) , 2; 408-424 (članak, znanstveni).

25. Puzić, Saša.
Interkulturno obrazovanje u europskom kontekstu: analiza kurikuluma odabranih europskih zemalja. // Metodika. 8 (2007) , 15; 373-407 (članak, znanstveni).

26. Domazet, Mladen.
Hard Knowledge, Soft Values. // Sociologija Sela. 44 (2006) , 4 (174); 505-524 (pregledni rad, znanstveni).
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Puzić, Saša.
Prikaz knjige "Understanding the Constructions of Identities by Young New Europeans: Kaleidoscopic selves" autora A. Rossa. // Revija za sociologiju. 45 (2015) , 1; 99-108 (prikaz, ostalo).

2. Marušić, Iris.
Škola otvorena roditeljima – rezultati istraživanja. // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima. 20 (2007) ; 2-6 (članak, ostalo).
 
  Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
 

1. Marušić, Iris; Matić, Jelena.
Razlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. 85-85 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Domazet, Mladen.
Sustainability through education? -changing the development model // .
(plenarno predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

2. Domazet, Mladen.
Education for Sustainable Development Partnership Initiative // .
(plenarno predavanje,neobjavljeni rad,stručni).
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Domazet, Mladen.
Poučimo ih da odlučuju : važnost građanskog ("državljanskog") odgoja u sklopu razvoja prirodoznanstvene kompetentnosti hrvatskih učenika // Društvene pretpostavke društva znanja : zbornik radova / Afrić, Vjekoslav ; Bakić-Tomić, Ljubica ; Polšek, Darko ; Žažar, K. (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet ; Institut društvenih znanostiIvo Pilar : Učiteljski fakultet, 2011. 159-172 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Puzić, Saša.
Interkulturno obrazovanje kao čimbenik društvene kohezije: neka europska iskustva // Društvene pretpostavke društva znanja / Afrić, V, Bakić-Tomić, LJ., Polšek, D. i Žažar, K. (ur.).
Zagreb : FF Press, 2011. 143-157 (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Domović, Vlatka; Baranović, Branislava; Štibrić, Marina.
Učitelji i uvođenje poduzetničke kompetencije u osnovne škole // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Competences and Teacher Competence / Babić, Nada (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. 175-181 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Marušić, Iris.
Teacher Support And Students’ Perception Of School Subjects // Book of Selected Proceedings: 15th Psychology Days in Zadar / Čubela-Adorić, Vera (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2007. 233-246 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Štibrić, Marina; Baranović, Branislava.
The status of information and communication competence in national curriculum for compulsory education // The Future of Information Sciences (INFuture2007): Digital Information and Heritage / Seljan Sanja ; Stančić, Hrvoje (ur.).
Zagreb : Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 459-468 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Bežen, Ante.
Rano učenje i poučavanje (hrvatskoga) jezika-posebno znanstveno područje // Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb : Šimović, Vladimir, 2008. 11-22 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Bedalov, Ana; Domazet, Mladen.
The Sky as a Gift // Science Education in Schools / Sporea, D (ur.).
Bukurešt : Centre for Science Education and Training, 2007. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,stručni).
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Matić, Jelena; Puzić, Saša; Löw, Ajana; Baranović, Branislava.
Socioekonomske, sociokulturne i obrazovne odrednice predrasuda prema imigrantima kod učenika/ca srednjih škola // 3. Dani obrazovnih znanosti - Knjiga sažetaka/ 3rd Days of educational sciences - Book of abstracts / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2016. 82-82 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Baranović, Branislava; Matić, Jelena.
The Role of Family Background and Gender Stereotypes in Determining Boys’ and Girls’ Mathematics Achievement // XVIII ISA World Congress of Sociology - Facing an Unequal World: Challenges for Global Sociology - Book of Abstracts.
International Sociological Association (ISA), 2014. 62-63 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Marušić, Iris; Matić, Jelena.
Razlike u korištenju strategija učenja savjesnijih i manje savjesnih učenika/ca // 2. Dani obrazovnih znanosti - Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama / Iris Marušić (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2014. 48-49 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Marušić, Iris; Matić, Jelena.
Ciljne orijentacije, ličnost i akademsko samopoimanje učenika i učenica osnovnih škola // Knjiga sažetaka - 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem / Pavlin Bernardić, N., Jokić, B., Lopižić, J., Putarek V., Vlahović-Štetić, V. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. 107-107 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Matić, Jelena; Marušić, Iris; Baranović, Branislava.
Determinante matematičkog samopoimanja: Analiza rodnih univerzalnosti i specifičnosti // Sažetci priopćenja - XIX. Dani psihologije u Zadru / Ana Slišković (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2014. 129-129 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Marušić, Iris.
Uloga ličnosti, samopoimanja i motivacije u odabiru kognitivnih strategija učenja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. (ur.).
Zagreb, 2013. 166 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

7. Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Košutić, Iva.
Utjecaj kulturnog kapitala na obrazovna postignuća: analiza PISA 2009 rezultata za Hrvatsku // Nacionalni kongres Hrvatskoga sociološkog društva "Privatno, javno, zajedničko: sociologija i hrvatsko društvo danas" (Knjiga sažetaka i program rada) / Čaldarović, Ognjen ; Nikodem, Krunoslav ; Žažar, Krešimir (ur.).
Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo, 2013. 76-78 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

8. Baranović, Branislava; Puzić, Saša.
School climate and conflicts among pupils // Second ISA Forum of Sociology, Social Justice and Democratization, Book of Abstracts.
International Sociological Association, 2012. 45-45 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

9. Marušić, Iris; Matić, Jelena; Puzić, Saša.
Što određuje ciljeve učenja? Uloga ličnosti i strategija učenja u odabiru ciljnih orijentacija // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /.
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2012. 43-44 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

10. Baranović, Branislava.
Implementation of math curriculum as part of the core curriculum in Croatia // European Conference on Educational Research (ECER, 2011).
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

11. Domazet, Mladen.
Wicked or normal understanding?: explanatory ontology of science for sustainability // 10. Lošinjski dani bioetike.
Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2011. (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

12. Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Baranović, Branislava.
Predviđaju li stereotipi, uvjerenja i motivacija za matematiku uspjeh u matematici i strah od matematike? // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka / Čorkalo Biruški Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb, 2011. 16-16 (predavanje,sažetak,znanstveni).

13. Puzić, Saša; Baranović, Branislava.
Programske pretpostavke i učenička iskustva u školskom okruženju relevantna za unapređenje mirovnog obrazovanja u osnovnoškolskom obrazovanju // Sociologija i promjena - izazovi budućnosti / Štulhofer, Aleksandar ; Tomić Koludrović, Inga ; Ančić, Branko (ur.).
Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo, 2011. 44-45 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

14. Baranović, Branislava; Štibrić, Marina; Čižmešija, Aleksandra.
Mišljenje učitelja i nastavnika matematike o nastavi matematike u osnovim i srednjim školama u Hrvatskoj - rezultati empirijskog istraživanja provedenog na Trećem kongresu nastavnika matematike // Zbornik radova - Četvrti kongres nastavnika matematike / Ivanšić, Ivan (ur.).
Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo ; Školska knjiga, 2010. 45-46 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

15. Bežen, Ante; Puljak, Lucija.
Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi // Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika / Bežen, A., Majhut, B. (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. (sažetak).

16. Domazet, Mladen.
It’s That Unstable Thing Over There: The Law-Constitutive Understanding of Quantum Objects // Metaphysics, Language, and Morality: Program and Book of Abstracts.
2010. 20-20 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

17. Domazet, Mladen.
‘Food is the first thing, but the morals must follow on’: An attempt to holistically frame the discourse for action in the conditions of climate change // 2010 Berlin Conference / Bauer, S., Munch, L., Jacob, K. (ur.).
Berlin, 2010. 216-217 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

18. Štibrić, Marina; Baranović, Branislava.
Nastavnička samo-efikasnost u kontekstu poučavanja matematike // 19. dani Ramira i Zorana Bujasa / 19th Ramiro and Zoran Bujas Days / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. 171-171 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

19. Bežen, Ante.
Jezično - likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku // Knjižica sažetaka / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb, 2008. (pozvano predavanje,sažetak,znanstveni).

20. Baranović, Branislava; Domović, Vlatka.
Integration of the entrepreneurial competence in the Croatian national curriculum for compulsory education // New directions in Sociology of Education in/for the 21st Century - Book of Abstracts.
Nikozija : Cyprrus College, ISA, 2007. 24 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

21. Baranović, Branislava; Štibrić, Marina.
The development of entrepreneurial competence in Croatian compulsory education // Key competencies 2007 / Ravet, Serge (ur.).
Champlost : European Institute for E-Learning, Champlost – France, 2007. (predavanje,sažetak,znanstveni).

22. Marušić, Iris.
Poduzetništvo kao temeljna kompetencija u obrazovanju: pokušaj konceptualizacije // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Program i sažeci priopćenja / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2007. 111-111 (predavanje,sažetak,znanstveni).

23. Turković, Vera.
The position of art education in twelve European countries - a comparative overview // Insea - Art Education Research and Development Congress.
Heidelberg, 2007. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Jurko, Lana; Bratović, Esad; Domazet, Mladen; Lepić, Sidik; Powell, Steve; Kirss, Laura.
ESD-Relevant Content in Transitional Countries’ Compulsory Education: a Comparative Perspective // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

2. Domazet, Mladen.
Comparative findings: ESD content in national curricula of 9 Eurasian countries // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad).

3. Domazet, Mladen.
So you want formal sustainability education?: Cursory glance at the ESDPI research findings // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

4. Baranović, Branislava; Štibrić, Marina.
Math teachers' perception of Mathematics education in elementary and secondary schools in Croatia – results of an empirical research // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
 
  Disertacije
 

1. Domazet, Mladen.
Explanations from contemporary quantum theories: some ontological characteristics / doktorska disertacija.
Zagreb : Hrvatski studiji, 03.12. 2009., 229 str. Voditelj: Kutleša, Stipe, dr. sc..

2. Puzić, Saša.
Obrazovanje i etničnost: komparativna analiza europskih iskustava / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 07.07. 2009., 179 str. Voditelj: Katunarić, Vjeran.