Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)




Utorak 30. Travanj 2024

 
 
 
 
  Autorske knjige
 

1. Meler, Marcel.
Marketing u kulturi .
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006 (monografija).

2. Meler, Marcel.
Osnove marketinga .
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005 (monografija).

3. Meler, Marcel.
Istraživanje tržišta .
Osijek : , 2005 (monografija).

4. Meler, Marcel.
Neprofitni marketing .
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003 (monografija).
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Meler, Marcel.
Marketing lokalne i regionalne samouprave // Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva / Brunčić, Davor ; van Der Berg, Dion ; Lauc, Zvonimir ; van der Linde, Bert (ur.).
Osijek : Grafika Osijek, 2006. Str. 349-355.

2. Penavin, Stipan.
Management of the region in the conditions of the increased environment destabilisation // Geographic Information Systems in Research & Practice 2nd Part / Kereković, Davorin (ur.).
Zagreb : Hrvatski Informatički Zbor - GIS Forum ; Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2005. Str. 225-232.

3. Borozan, Đula; Ferenčak, Ivan; Horvat, Jasna; Ivić, Kata; Leko-Šimić, Mirna; Marijanović, Goran; Marković, Branimir; Ružić, Drago; Stjepanović, Slobodanka.
SELEKTIVNA BIBLIOGRAFIJA O EUROPSKIM INTEGRACIJAMA I NJIHOVU ODNOSU S REPUBLIKOM HRVATSKOM // Ekonomija / Baban, Ljubomir (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. Str. 168.
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Ružić, Drago.
e-Marketing / Ferenčak, Ivan (ur.).
Osijek : Sveučilište J.J.Strossmayer, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2003.

2. Ružić, Drago; Tomčić, Zdenko; Turkalj, Željko.
Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba / Turkalj Željko (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet u osijeku, 2002..
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Brščić, Kristina.
The Impact of Agrotourism on Agricultural Production. // Journal of Central European Agriculture - JCEA. 7 (2006) , 3; 559-563 (članak, znanstveni).

2. Brščić, Kristina; Milohanović, Ana; Velenik, Robert.
Istrian malvasia wine - the product recognized by the consumer. // Rivista di viticoltura e di enologia. 2-3 (2005) ; 227-234 (članak, znanstveni).

3. Brščić, Kristina; Oplanić, Milan; Radinović, Stipe; Milotić, Aldo.
Utjecaj turizma na razvoj poljoprivrede u Istri. // Agronomski glasnik. 67 (2005) , 1; 67-77 (pregledni rad, znanstveni).

4. Milotić, Aldo; Šetić, Elvino; Peršurić, Đordano; Poljuha, Danijela; Sladonja, Barbara; Brščić, Kristina.
Identification and characterization of autohthonus olive varieties in Istria (Croatia). // Annales. Series historia naturalis. 15 (2005) , 2; 251-256 (članak, znanstveni).

5. Peršurić, Đordano; Sladonja, Barbara; Milotić, Aldo; Brščić, Kristina; Šetić, Elvino; Ilak Peršurić, Anita; Gluhić, David; Poljuha, Danijela.
Gospodarska i genetska valorizacija autohtonih populacija vinove loze i maslina u Istri. // Sjemenarstvo. 21 (2004) , 5-6; 261-265 (pregledni rad, znanstveni).

6. Mašek Anka; Penavin Stipan.
Komercijalni zapis kao instrument kratkoročnog korporacijskog financiranja. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. XV. (2003) , 1 i 2; 43-48 (prethodno priopćenje, znanstveni).

7. Meler, Marcel; Cerović, Zdenko.
Food Marketing in the Function of Tourist Product Development. // British food journal. 105 (2003) , 3; 175-192 (članak, znanstveni).

8. Penavin, Stipan.
Primjena analitičkih metoda u postupku upravljanja portfeljom. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. XIV (2003) , 1 i 2; 89 -97 (pregledni rad, znanstveni).

9. Franjić, Zoran.
Doprinos hrvatskog likovnog stvaralaštva gospodarskom integriranju Hrvatske u Europu. // Tržište. 6 (1994) , 2; 67-85 (prethodno priopćenje, znanstveni).
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Novak, Ninoslav; Balen, Marko.
Baza podataka o prostoru i opremi sustava visoke naobrazbe u funkciji uspostave integriranog sveučilišta // Informatologija, sep. Spec., 9, 2005 / Plenković, Juraj (ur.).
Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2005. 25-26 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Novak, Ninoslav; Balen, Marko.
Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije u preobrazbi sustava upravljanja visokim učilištem // Informatologija, Separat speciale no. 9 / Pelenković, Juraj (ur.).
Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2005. 16-17 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
 
  Objavljena pozvana predavanja na skupovima
 

1. Novak, Ninoslav.
Elektroničko poslovanje i mrežmo gospodarstvo u funkciji razvitka Hrvatske // Zbornik radova okruglog stola Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju : u okviru projekta Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel ; Ružić, Drago (ur.).
Osijek , 2004. (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Brščić, Kristina; Ružić, Drago.
The Actual Situation and Development Trends on Domestic Agro Tourist Market – Case Study of Istria // New Trends in Tourism and Hospitality Management / Ivanović, Zoran (ur.).
Rijeka : Faculty of Tourism an Hospitality Management in Opatija, 2006. 314-328 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Dukić, Branimir; Meler, Marcel.
Developing of Customer Relationship Management in the Croatian Tourism Industry // 3^rd International Conference. An Enterprise Odyssey: Integration of Disintegration / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2006. 1152-1161 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Meler, Marcel.
A marketing Approach to Creating Clients in Tourism and the Hotel Industry // Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management Opatija / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2006. 558-572 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Poropat, Amorino; Brščić, Kristina; Velčić, Elisa.
The Hierarchy of Plans of Physical Planning in the Republic of Croatia and EU // International Congress Energy and the environment 2006 / Franković, Bernard (ur.).
Rijeka : Hrvatska stručna udruga za sunčevu energiju, 2006. 139-152 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Meler, Marcel.
Problems of Nonprofit Implementation in the Republic of Croatia // Proceedings of International Conference on Marketing Paradigms for Emerging Economies / Koshy, A. ; Sinha, P. K. ; Kureshi, S. ; Sood, V. (ur.).
Ahmedabad : Indian Institute of Management, 2005. 99-102 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Meler, Marcel.
Ecotourism and Ecofood for the Well-Being of Croatia's Tourism Industry // "Tourism as a Contributor to Well_Being and Social Capital", / Arola, Esa ; Blinnikka, Petra ; Siitari, Maija-Liisa (ur.).
Jyvaskyla : Jyvaskyla Polytechnic, 2005. 219-229 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Meler, Marcel.
Arts and Cultural Marketing – Croatian Theoretical and Practical Experiences // Proceedings of the 8th International Conference on Arts & Cultural Management / Colbert, Francois (ur.).
Montréal : AIMAC - International Association of Arts and Cultural Management, 2005. S38, 1-11 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Meler, Marcel; Cerović, Zdenko; Magaš, Dragan.
Developing of Tourist Destination Competitiveness in Global Markets Condition // Readings Book "Global Markets in Dynamic Environments:Making Positive Connections through Strategy, Technology and Knowledge" / Delener, Nejdet and Chao, Chiang-nan (ur.).
Lisabon : Leiria : Global Business and Technology Association (GBATA), 2005. 821-827 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Meler, Marcel; Grbac, Bruno; Horvat, Đuro.
SMEs and the Tourism Industry Cluster Development // Eneterprise in Transition / Crnjak-Karanović, Biljana (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005. 437-451 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Ružić, Drago.
Internet Portals for the Tourism Industry's Food Supplies in the Republic of Croatia // 2nd International Conference "An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage" / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. 646-656 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Leko-Šimić, Mirna; Velenik, Robert.
Marketing issues in tourism development: A case study of Croatia // EUROCHRIE 2004 / Baloglu, Seyhmus (ur.).
Ankara, 2004. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Meler, Marcel.
Ecotourism - A Possible Further Development Trend of Croatia's Tourism Industry // 17th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality industry 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. 203-217 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Meler, Marcel.
Creation of Autochthonous Croatian Brands - An answer to Globalization Challenges // 2004 International Conference, "Navigating Crisis and Opportunities in Global Markets: Leadership, Strategy and Governance" / Delener, Nedjet ; Chao, Chiang-nan (ur.).
Cape Town : Clobal Busienss and technology Association, 2004. 501-508 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

14. Meler, Marcel.
Marketing Approach to the Tourism Product Conceptualization in a Globalization Condition // 16th International Conference, Association for Global Business / Byles, Cahrles M. (ur.).
Cancun : Association for Global Busienss, 2004. Paper 25, pp. 1-10 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

15. Meler, Marcel; Grbac, Bruno; Horvat, Đuro.
A Destinational Tourism Industry Product: The SME's Role in the Cluster Formation in the Republic of Croatia // The Future of Small and Medium Sized Enterprises in Tourism / Keller, Peter ; Bieger, Thomas (ur.).
Sankt Gallen : International Association of Scientific Experts in Tourism (AIEST), 2004. 1-16 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

16. Penavin, Stipan.
Development Financing by the Corporate Securities Issue // ICES 2003 - From Transition to Development: Globalisation and Political Economy of Development in Transition Ecomomy: Conference Proceedings / Stojanov, Dragoljub ; Ćulahović, Besim (ur.).
Sarajevo : Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2004. 873-884 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

17. Penavin, Stipan; Mihaljević, Jasminka.
Development of the countries in transition in the globalisation circumstances // International Geographical Information Systems Conference and Exhibition "Geographical Information Systems in Research & Practice" (GIS Odyssey 2004) : proceedings / Kereković, Davorin (ur.).
Zagreb : Katowice : Hrvatski informatički zbor - GIS Forum ; University Silesia, 2004. 246-251 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

18. Ružić, Drago; Marijanović, Goran; Medić, Mane.
Odnosi s javnošću (PR) koridora Vc na Internetu – stanje i mogućnosti // Koridor Vc kao euroregionalna poveznica na prometnom pravcu Baltik – ; ; srednja Europa – ; ; Jadran.
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. 251 – ; ; 266. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

19. Brščić, Kristina; Velenik, Robert; Kezić, Nikola.
County trade mark for honey - the example of Istrian County // Final Programe and Book of Abstract, XXXVIIIth APIMONDIA, International Apicultural Congress, Ljubljana, Slovenia, August 24 - 29. 2003. Proceedings of the XXXVIII Congress APIMONDIA, Ljubljana, 2003. / Poklukar, Janez ; Kozmus, Peter (ur.).
Ljubljana : APIMONDIA, 2003. 600 - 601 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

20. Dukić, Branimir; Novak, Ninoslav.
Podatkovni model upravljačkog informacijskog sustava visoke naobrazbe u funkciji ekonomskog razvitka i integracijskih procesa Republike Hrvatske u uvjetima digitalnog gospodarstva // International Conference on Politics and Information Systems: Technologies and Applications (PISTA '03) / Carasquero Jose V. ; Tso Chen-Dong ; Urrea Claudia ; Welsch Friedrich (ur.).
Orlando (FL) : International Institute of Informatics and Systemics, 2003. 192 – ; 196 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

21. Grbac, Bruno; Meler, Marcel; Renko, Nataša.
War Syndrome: Customers' Reactions in Southeastern Europe // 9th Cross Cultural Research Conference / Askegaard, Soren ; Smith, Scott M. (ur.).
Montego Bay : University of Southern Denmark, 2003. 2A 1-9 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

22. Kandžija, Vinko; Meler, Marcel.
Macroeconomic Criteria for the Republic of Croatia's Accession to the European Union and European Monetary Union // The 4th Inha - Le Havre International Conference "Regional Cooperation and Economic Integration - European and East Asian Experiences / Lee, Joung-Yong ; Ruffini, Pierre-Bruno (ur.).
Incheon : Inha University, 2003. 541-548 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

23. Meler, Marcel.
The Role of Marketing in a Solution to the Republic of Croatia's Globalization Challenges // The Proceedings of the 8th International Conference on Marketing and Development "Globalization, Transformation, and Quality of Life" / Shultz, C.J. ; Rahtz, D.R. ; Speece, M. (ur.).
Bangkok : International Society of Marketing and Development, 2003. 280-292 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

24. Meler, Marcel.
A Marketing Approach to the Non-profit Organizations' Entrepreneurship // Fifth International Conference on Enterprise in Transition / Reić, Zlatan (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. 1788-1802 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

25. Ružić, Drago; Marijanović, Goran.
Turizam u Europskoj uniji i Hrvatska // Theory and practice of transition and accesion to the EU / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Ljubljana : University of Rijeka Faculty of economics Rijeka, University of Ljubljana Faculty of economics Ljubljana, Universia degli studi di Trieste Facolta di economia, 2003. 458-473 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

26. Meler, Marcel; Barković, Dražen; Turkalj, Željko.
Wissensvermittlung im Rahmen gegebener regionaler Möglichkeiten // VI. Gemeines Augsburg - Osijek Symposion "Region und regionale Entwicklung" / Gottlieb, Gunther (ur.).
Augsburg : Universität Augsburg, 2001. 89-107 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Meler, Marcel.
Evolucija odnosa s potrošačima // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. 109-124 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Meler, Marcel; Ružić, Drago.
Marketing Thought in A Transitional Economy: Croatia, 1945-2005 // The Future of Marketing's Past, Proceedings of the 12th Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM) / Nailson, Leighann C. (ur.).
Lomg Beach (CA) : Association for Historical Research in Marketing and California State University Long Beach, 2005. 219-228 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad).

3. Ružić, Drago; Medić, Mane; Andrlić, Berislav.
E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005. 72-73 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Meler, Marcel.
Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma - jučer, danas i sutra // Okrugli stol "Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju" / Meler, Marcel ; Ružić, Drago (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. 1-12 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Mišetić, Ivan.
Strategic Marketing Alliances - A Possibility for Croatian Companies' Penetration into the EU Market // Theory and Practice of Transition and Accession to the EU / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Ljubljana : University of Rijeka ; University of Ljubljana ; Universita degli studi di Trieste, 2004. 520-534 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad).

6. Ružić, Drago.
POTREBE I MOGUĆNOSTI IMPLEMENTACIJE INFORMATIČKE TEHNOLOGIJE U OPSKRBI HRVATSKOG TUZRIZMA - POLAZNHE OSNOVE // STANJE I RAZVOJNE MOGUĆNOSTI U AKTUALNOM INFORMATIČKOM OKRUŽENJU / Meler, Marcel ; Ružić, Drago (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. 13-23 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad).

7. Ružić, Drago.
Elektronička distribucija u turizmu i ugostiteljstvu : evolucijski pregled // 17th Biennial International Congress : Tourism & hospitality industry 2004 : new trends in tourism and hospitality management : congress Proceedings ; Vol. 2 / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. 745-754 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,stručni).

8. Ružić, Drago; Cini, Vladimir; Medić, Mane.
Koridor Vc kao generator turističkog razvoja // Koridor Vc kao euroregionalna poveznica na prometnom pravcu Baltik – ; ; srednja Europa – ; ; Jadran / Mašek, Anka (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. 251 – ; ; 266 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Meler, Marcel.
Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje // Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje / Štambuk, M. ; Šundalić, A. (ur.).
Zagreb : Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2003. 175-192 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Ružić, Drago; Marijanović, Goran.
Turizam u Europskoj uniji i Hrvatska // Theory and Practice of Transition and Accesion to the EU / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Ljubljana : Rijeka : Trst : Ljubljana : University of Rijeka Faculty of Economics Rijeka, University of Ljubljana Faculty of Economics Ljubljana, Universia degli studi di Trieste Facolta di economia, 2003. 458-473. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad).

11. Meler, M.
Human Factor's Role in the Implementation of Marketing in Tourism Industry // The Proceedings of the 16th Biennial International Congress "Human Capital, Culture and Quality in Tourism and Hospitality Industry".
Opatija, 2002. 161-175 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
 

1. Brščić, Kristina; Tomčić, Zdenko.
Informatičke tehnologije u funkciji razvoja agroturističkih gospodarstava, primjer Istre // Okrugli stol "Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju" / Marcel, Meler, Ružić, Drago (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. (predavanje,objavljeni rad).

2. Oplanić, Milan; Peršurić, Đordano; Brščić, Kristina.
Neki utjecaji reforme sustava potpore na poslovanje poljoprivrednih gospodarstava // Priopćenja XXXVIII. znanstvenog skupa hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem / Žimbrek, Tito (ur.).
Zagreb : Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. 23-26 (predavanje,objavljeni rad).
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Franjić, Zoran.
Upravljanje područjima za potrebe prodaje // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće" / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005. 85-86 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Poljuha, Danijela; Peršurić, Đordano; Sladonja, Barbara; Milotić, Aldo; Ban, Dean; Brščić, Kristina; Šetić, Elvino.
Očuvanje i gospodarska valorizacija mediteranskih poljoprivrednih kultura u Istri (Hrvatska) // Mednarodni znanstven sestanek Novi raziskovalni pristopi v oljkarstvu in sredozemskem kmetijstvu : Program in povzetki = Programma e riassunti = Programme and abstracts / Bandelj Mavsar, Dunja ; Levanič, Tom (ur.).
Koper : Univerza na Primorskem, Znanstveno raziskovalno središče, 2004. 35-36 (predavanje,sažetak,stručni).

3. Ružić, Drago; Turkalj, Željko; Račić, Nikola.
Marketinški aspekti razvoja kongresne i incentive djalatnosti u Hrvatskoj // 5th International Confrence Enterprise in Transition / Petar Filipić (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. 371-374 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak).
 
  Disertacije
 

1. Brščić, Kristina.
Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji / doktorska disertacija.
Osijek : Ekonomski fakultet, 07.10. 2005., 241 str. Voditelj: Ružić, Drago.
 
  Magistarski radovi
 

1. Jelić, Dalija.
Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 26.02. 2004., 183 str. Voditelj: Meler, Marcel.

2. Novoselnik, Marina.
Marketing stočne hrane / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 26.09. 2003., 130 str. Voditelj: Meler, Marcel.
 
  Druge vrste radova
 

1. Penavin, Stipan; Novak, Ninoslav; Štefanić, Ivan.
Robna burza poljoprivrednih proizvoda kao infra-strukturna potpora razvitku hrvatskog gospodarstva, 2005. (elaborat/studija).

2. Meler, Marcel; Radoš, Ljerka.
Englesko-hrvatski rječnik nazivlja u marketingu, 2002. (ostalo).