|
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
1. Pavlin-Bernardić, Nina.
Što se krije u genijalnom umu? Razvoj darovitih osoba // Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori / Čorkalo Biruški, Dinka (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2009.
Str. 182-199.
|
2. Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria.
Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju // Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori / Čorkalo Biruški, Dinka (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2009.
Str. 164-181.
|
3. Arambašić, Lidija.
Psihološko savjetovanje u području darovitosti // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2008.
Str. 61-78.
|
4. Pavlin-Bernardić, Nina.
Obrazovanje darovitih učenika // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2008.
Str. 50-60.
|
5. Vlahović-Štetić, Vesna.
Teorijski pristupi darovitosti // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2008.
Str. 13-22.
|
6. Vojnović, Narcisa.
Stanje, problemi i potrebe u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2008.
Str. 79-118.
|
|
|
|
|
|
Udžbenici i skripta
|
|
|
|
|
Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
|
|
1. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima. // Društvena istraživanja. 22 (2013) , 3; 475-495 (članak, znanstveni).
|
2. Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, Nina; Rajter, Miroslav.
Illusion of linearity in geometry: Effect in multiple-choice problems. // Mathematical thinking and learning. 12 (2010) , 1; 54-67 (članak, znanstveni).
|
3. Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Self-concept of high school students with various level of mathematical giftedness. // Studia Psychologica. 50 (2008) , 2; 169-178 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Pavlin-Bernardić, Nina; Mateša, Barbara.
Illusion of linearity in area and volume problems: Do metacognitive and visual scaffolds help university students?. // Review of psychology. 19 (2012) , 2; 141-146 (članak, znanstveni).
|
2. Pavlin-Bernardić, Nina; Ravić, Silvija; Borović, Ksenija.
Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike. // Napredak (Zagreb). 153 (2012) , 3-4; 315-326 (članak, znanstveni).
|
3. Rovan, Daria.
Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata. // Suvremena Psihologija. 15 (2012) , 1; 81-95 (članak, znanstveni).
|
4. Paić-Antunović, Jelena; Vlahović-Štetić, Vesna.
The effect of feedback on the intensity of the illusion of linearity in high-school students’ solving of geometry problems. // Review of psychology. 18 (2011) , 1; 21-30 (članak, znanstveni).
|
5. Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Kad u matematici "više" zapravo znači "manje": Analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe. // Psihologijske teme. 20 (2011) , 1; 115-130 (članak, znanstveni).
|
6. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Mišurac Zorica, Irena.
Studentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici. // Odgojne znanosti. 12 (2010) , 2; 385-397 (članak, znanstveni).
|
7. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Konceptualno razumijevanje osnovnih svojstava zbrajanja. // Suvremena psihologija. 12 (2009) , 1; 99-118 (članak, znanstveni).
|
8. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Arambašić, Lidija.
Children's solving of mathematical word problems: The contribution of working memory. // Review of Psychology. 15 (2008) , 1-2; 35-43 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
1. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Iluzija linearnosti. // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike. 47 (2011) ; 12-17 (pregledni rad, stručni).
|
2. Pavlin-Bernardić, Nina.
Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?. // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike. 44 (2010) ; 5-9 (članak, stručni).
|
3. Pavlin-Bernardić, Nina.
Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. // Dijete, škola, obitelj. 23 (2009) ; 8-11 (članak, stručni).
|
4. Vlahović-Štetić, Vesna.
Matematika za život. // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima. 24 (2009) ; 2-5 (članak, stručni).
|
|
|
|
|
|
Objavljena pozvana predavanja na skupovima
|
|
1. Vlahović-Štetić, Vesna.
Matematički darovita djeca: što ih možemo poučiti i što bismo mogli naučiti od njih? // Proceeding of the International scientific colloquium Mathematics and children (How to teach and learn mathematics) / Pavleković, Margita (ur.).
Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. 208-216 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
|
|
1. Vlahović, Vesna; Rakić, Vini.
Early childhood education and care in Croatia // Early childhood education and care: Promotion of the gifted and talented / Austrian research and support centre for the gifted and talented (ur.).
Salzburg : Austrian research and support centre for the gifted and talented, 2011. 45-53 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,stručni).
|
|
|
|
|
|
Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
|
|
1. Vlahović-Štetić, Vesna; Vojnović, Narcisa.
Rad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja // Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku / Pađen, Barbara (ur.).
Sisak : Hrvatski zavod za zapošljavanje, 2009. 47-58 (predavanje,objavljeni rad,stručni).
|
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Rovan, Daria.
Perfectionism and motivation for learning mathematics in higher education // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
2. Brekalo, Katarina; Pavlin-Bernardić, Nina.
Stavovi prema matematici učenika osnovne škole i njihovih roditelja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2013. 220-220 (poster,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
3. Rovan, Daria.
Struktura epistemičkih uvjerenja o matematici kod studenata tehničkih fakulteta // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Kuterovac-Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. 190 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
4. Bićanić, Danijel; Rovan, Daria.
Osobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca // XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova.
Zadar, 2012. 74 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
5. Rovan, Daria.
Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju // XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova.
Zadar, 2012. 138 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
6. Rovan, Daria.
The relationships between perfectionism, epistemic beliefs, self-efficacy, and achievement goals in mathematics // International Conference on Motivation 2012 - Motivation in all Spheres of Life / Martens, Thomas ; Vollmeyer, Regina ; Rakoczy, Kathrin (ur.).
Lengerich : Pabst Science Publishers, 2012. 175 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
7. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Subjektivna vrijednost znanja matematike - rezultati s različitih obrazovnih razina // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /.
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2012. 50-50 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
8. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
The role of competence beliefs, task value, and achievement goals in predicting mathematics anxiety // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
9. Vlahović-Štetić, Vesna; Lapaine, Valentin.
Illusion of linearity in multiple choice problems: magnitude of geometric shape's size change // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
10. Pavlin-Bernardić, Nina.
4 • 8 = 36? Dječje pogreške prilikom rješavanja zadataka množenja i njihova računalna simulacija // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa: sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb, 2011. 146-146 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
11. Rovan, Daria.
Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb, 2011. 162 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
12. Pavlin-Bernardić, Nina.
Children's strategy choices and discoveries: Testing predictions of SCADS in multiplication // JURE 2010.
Frankfurt : EARLI, 2010. 73-73 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
13. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima // XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar : Sveučilište, Odjel za psihologiju, 2010. 99-99 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
14. Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Preschool children's understanding of basic addition principles // Book of abstracts - EARLI 2009.
2009. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
15. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Rovan, Daria i Arambašić, Lidija.
Stavovi, uvjerenja i strah od matematike kod učenika osnovne škole // 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka, Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju, 2009. 82-82 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
16. Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Konceptualno znanje o zbrajanju: analiza dječjih interpretacija osnovnih svojstava zbrajanja // XVI. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova / Vulić-Prtorić, Anita ; Ćubela Adorić, Vera ; Proroković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2008. 92-92 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
17. Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2007. 122-122 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
18. Rajter, Miroslav; Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, Nina.
Illusion of linearity: Effect in multiple-choice problems // Developing Potentials for Learning: 12th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction / Csapó, Ben ; Csíkos, Csaba (ur.).
Budimpešta : EARLI, Graduate School of Education, University of Szeged, Faculty of Arts, 2007. 464 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
19. Rovan, Daria.
Što donose visoka očekivanja? – Adaptivni i neadaptivni aspekti perfekcionizma pri učenju matematike na visokoškolskoj razini // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2007. 131 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
20. Rovan, Daria; Vizek Vidović, Vlasta.
Perfectionism, achievement goals and approaches to learning mathematics in higher education // Developing Potentials for Learning: 12th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction / Csapó, Ben ; Csíkos, Csaba (ur.).
Budimpešta : EARLI, Graduate School of Education, University of Szeged, Faculty of Arts, 2007. 665 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Disertacije
|
|
|
|
|
Diplomski radovi
|
|
1. Hrebac, Marija.
Utjecaj humora na anksioznost i učinak u rješavanju problemskih matematičkih zadataka / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb, Hrvatska : Filozofski fakultet, 04.07. 2013.,
39 str. Voditelj: Pavlin-Bernardić, Nina.
|
2. Jurjević, Anamarija.
Kauzalne atribucije uspjeha, rodne uloge i rodni stereotipi kao odrednice obrazovnih ishoda u matematici / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb, Hrvatska : Filozofski fakultet, 02.07. 2013.,
36 str. Voditelj: Pavlin-Bernardić, Nina.
|
3. Kušić, Mateja.
Samoiskazano samoodmaganje u situaciji rješavanja testa kognitivnih sposobnosti / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Filozofski fakultet, 26.02. 2013.,
31 str. Voditelj: Pavlin-Bernardić, Nina.
|
4. Brekalo, Katarina.
Stavovi prema matematici učenika osnovne škole i njihovih roditelja / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Filozofski fakultet, 12.12. 2012.,
36 str. Voditelj: Pavlin-Bernardić, Nina.
|
5. Čepo, Ivana.
Povezanost akademskog odlaganja s motivacijom za učenje matematike / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Filozofski fakultet, 24.02. 2012,
31 str. Voditelj: Rovan, Daria.
|
6. Hrženjak, Ema.
Epistemička uvjerenja i samoregulacija pri učenju matematike / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Filozofski fakultet, 12.11. 2012,
32 str. Voditelj: Rovan, Daria.
|
7. Mateša, Barbara.
Utjecaj vizualne i metakognitivne pomoći na jačinu izraženosti iluzije linearnosti u zadacima površine i volumena / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Filozofski fakultet, 04.10. 2012.,
37 str. Voditelj: Pavlin-Bernardić, Nina.
|
8. Bićanić, Danijel.
Osobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Filozofski fakultet, 29.11. 2011,
36 str. Voditelj: Rovan, Daria.
|
9. Paić-Antunović, Jelena.
Utjecaj povratne informacije na izraženost iluzije linearnosti u geometrijskim problemskim zadacima / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Filozofski fakultet, 14.03. 2011,
32 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
10. Valentin Lapaine.
Iluzija linearnosti u zadacima višestrukog izbora / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 30.06. 2010.,
24 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
11. Samardžija, Tena.
Razvijenost nekih načela brojenja kod djece predškolske dobi / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 02.06. 2009.,
28 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
12. Lucić, Silvija.
Razumijevanje osnovnih principa zbrajanja kod vrtićke djece / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 02.07. 2007.,
25 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
13. Rickert, Daria.
Razvoj dječjeg rješavanja problemskih matematičkih zadataka / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 19.06. 2007.,
28 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
|
|
|
|
|
|
|