Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)




Petak 3. Svibanj 2024

 
 
 
 
  Autorske knjige
 

1. Vujičić, Lidija.
Istraživanje kulture odgojno-obrazovne ustanove .
Zagreb : Mali profesor ; Sveučilište u Rijeci, 2011. (monografija).
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Uzelac, Vinka; Anđić, Dunja.
Promotion of Nursery School Teacher and Junior Grade Teacher Education for Environment and Sustainable Development in the Republic of Croatia According to the Concept of Lifelong Learning // Survival and Sustainability: Environmental concerns in 21st century / Gökçekus, Hüseyin ; Türker, Umut ; LaMoreaux, James W. (Eds.) (ur.).
Heidelberg : Dordrecht : London : New York (NY) : Springer, 2011.. Str. 679-690.

2. Uzelac, Vinka.
Refleksije trajnostnega razvoja u pojmovanju vzgoje in izobraževanje za trajnost // Okolje kot Edukacijska vrednota / Duh, Matjaž (ur.).
Maribor : Rakičan : Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru ; Raziskovalno Izobraževalno Središče Dvorec Rakičan, 2010. Str. 169-180.

3. Uzelac, Vinka; Piršl, Elvi; Anđić, Dunja.
The Education of Lower Primary And Pre-School Teachers in The Republic of Croatia. // International handbook of teacher education world-wide. Issues and Challenges. / K.G. Karras ; C.C. Wolhuter (ur.).
Atena : , 2010.. Str. 123.-156..

4. Krstović, Jasna.
Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme // Curriculums of Early and Compulsory Education / Dejana Bouillet, Milan Matijević (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009.. Str. 173-184.

5. Vujičić, Lidija; Đapić, Katarina.
Obrazovanje odgajatelja refleksivnog praktičara u kontekstu integracijskog pristupa kao načela rada s djecom rane i predškolske dobi // Interdisciplinarni pristup učenju put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić, Lidija ; Duh, Matjaž (ur.).
Rijeka : Grafika Zambelli, 2009.. Str. 253-271.

6. Čepić, Renata; Krstović, Jasna.
Cjeloživotno učenje i organizacije koje uče za održivu budućnost: izazovi i pitanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj/Lifelong Learning for Sustainable Development (Svezak 1) / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. Str. 139-144.

7. Uzelac, Vinka.
Teorijsko-praktični okvir cjeloživotnog učenja za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008.. Str. 1-26-27-54.

8. Uzelac, Vinka; Anđić, Dunja.
Teacher Education for Sustainable Development in the Republic of Croatia // Teacher Education for Sustainable Development in the Republic of Croatia / MIRIAM O’ DONOGHUE (ur.).
Dublin : Bon : Curriculum Development Unit (CDU), Dublin, Ireland and International Federation for Home Economics (IFHE), 2008.. Str. 3-11.

9. Vujičić, Lidija.
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj iz perspektive kulture odgojno-obrazovne ustanove // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. Str. 125-131.

10. Vujičić, Lidija.
Razvoj istraživačke kulture odgojno-obrazovne ustanove iz perspektive cjeloživotnog učenja // Pedagogija i društvo znanja / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. Str. 423-430.

11. Vujčić, Lidija.
Kultura odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno obrazovne prakse // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti, Znanstvena monografija, / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. Str. 753-761.
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Čepić, Renata; Krstović, Jasna.
Through lifelong learning and learning organizations towards sustainable future. // International journal of innovation and learning. 10 (2011) , 2; 195-213 (članak, znanstveni).

2. Anđić, Dunja; Pejić Papak, Petra, Vidulin-Orbanić Sabina.
Stavovi studenata i učitelja o razrednom ozračju kao prediktoru kvalitete nastave u osnovnoj školi. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) ; 67-83 (članak, znanstveni).

3. Lepičnik-Vodopivec, Jurka; Vujičić, Lidija.
THE DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCIES: THE EDUCATOR AS A REFLECTIVE PRACTITIONER IN TERTIARY EDUCATION. // SCIENTIA PAEDAGOGICA EXPERIMENTALIS. 47 (2010) , 1; 111-131 (članak, znanstveni).

4. Sabina Vidulin-Orbanić, Petra Pejić Papak.
Školstvo u vrtlogu promjena:Zaokret k uspješnoj školi. // Pedagogija. 1 (2010) ; 64-76 (pregledni rad, znanstveni).

5. Čepić, Renata.
Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive. // Pedagogijska istraživanja. 6 (2009) , 1-2; 163-178 (članak, znanstveni).

6. Lončarić, Darko; Pejić Papak, Petra.
Profiliranje učiteljskih kompetencija. // Odgojne znanosti. 11 (2009) , 2; 227-243 (prethodno priopćenje, znanstveni).

7. Anđić, Dunja.
Paradigmatski aspekti problematike okoliša i odgoj za okoliš i održivi razvoj. // Metodički ogledi. 14 (2008) , 2; 9-23 (pregledni rad, znanstveni).

8. Krstović, Jasna.
Europska perspektiva obrazovanja učitelja ili obrazovanje učitelja na razmeđi europskog i nacionalnog. // Pedagogijska istraživanja. 4 (2007) , 2; 269-282 (pregledni rad, znanstveni).
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Vujičić, Lidija.
Sveučilišni preddiplomski i diplomski studij kao pretpostavka razvoja sustava ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 93-94 (2011) ; 13-15 (članak, stručni).
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Vujičić, Lidija; Rusijan-Ljuština, Vesna.
Odgajatelj - istraživač osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja : iskustva iz Hrvatske // IV International Interdisciplinary Scientific Professional Conference "New Horizonts in Education, Culture and Sports" : proceedings / Bunčić, Veselin (ur.).
Subotica : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2012. 84-90 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Vujičić, Lidija.
Kultura organizacije // Menadžment 2010.
Kruševac, 2010. 271-277 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Uzelac, Vinka.
Basic dimensions of teacher education for sustainable development // Ekologija za boljši jutri / Fošnarič, S. (ur.).
Murska Sobota : Rakičan: RIS Dvorec, 2008. 6-10 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Objavljena pozvana predavanja na skupovima
 

1. Čepić, Renata.
Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, (2007). (136)-(142) (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Krstović, Jasna.
Europska perspektiva obrazovanja učitelja ili obrazovanje učitelja na razmeđi europskog i nacionalnog // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, (2007). (106)-(122) (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Uzelac, Vinka.
Promišljanje odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u predškolskoj i ranoškolskoj dobi // Prvi kongres pedagoga Hrvatske Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja : zbornik radova ; sv. 1 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 452-466 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Čepić, Renata; Vujičić, Lidija; Drakulić, Morana.
Reflections of Current Educational EU Policies on Primary Teachers´ Educational System – Some Experiences from Croatia // Proceedings of ICERI2010 Conference / Chova, G.L., Belenguer, M.D., Candel, T. I. (ed.) (ur.).
Valencia : IATED., 2010. 164-172 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Vujičić, Lidija; Čepić, Renata; Pejić Papak, Petra.
Afirmation of the Concept of New Professionalism in the Education of Preschool Teachers: Croatian Experience // Proceedings of EDULEARN10 Conference / Chova, G.L., Belenguer, M.D., Candel, T. I. (ur.).
Valencia : International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2010. 242-250 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Čepić, Renata; Krstović, Jasna.
Cjeloživotnim učenjem i organizacijama koje uče prema održivoj budućnosti // Creativity, Innovation and Management / Šušteršič, J.(Programme Chair) (ur.).
Koper : Sousse : Faculty of Management Koper, University of Primorska (Slovenia), Euro-Mediterranean University (EMUNI, Slovenia) ; University of Sousse (Tunisia), (2009). (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Skočić-Mihić, Sanja; Lončarić, Darko; Pinoza Kukurin, Zorina.
Mišljenja studenata predškolskog odgoja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama // 3. međunarodna konferencija Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja : zbornik radova = 3rd International Conference Curriculums of the Early and Compulsory Education : proceedings / Bouillet, Dejana ; Milan, Matijević (ur.).
Zagreb, 2009. 507-515 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Anđić, Dunja.
Učitelji i otvorena pitanja obrazovanja i profesionalnog usavršavanja u području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, V., Vujičić. L. (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. 353-362 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Krstović, Jasna; Čepić, Renata.
Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma // Kompetencije i kompetentnost učitelja / (Babić, Nada) (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, (2007). (83)-(90) (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra.
KOMPETENCIJE I KOMPETENTNOST UČITELJA U KONTEKSTU ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, N. (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. 147-155 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Vujičić, Lidija.
Razvoj praktične kompetencije učitelja– put ka istraživanju i unapređivanju vlastite prakse // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek : Učiteljski fakulte u Osijeku, 2007. 157-163 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Anđić, Dunja; Lalić, Ana.
Metode poučavanja i izvori znanja u nastavi prirode i društva u suvremenoj hrvatskoj školi // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgajatelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2010. 228-239 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Anđić, Dunja; Lalić, Ana.
Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole // XV. International Scientific Conference Society and technology : abstracts = XV. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : knjiga sažetaka / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2008. 17-17 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,stručni).

2. Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra.
Contribution to the analysis of preschool teacher and junior grade teacher style of educational work in the Republic of Croatia, with regard to the field of environment : current state assessments and implications // The 9th UKFIET International conference "Going for Growth? School, Community, Nation, Economy" : abstracts.
Oxford : University of Oxford, 2007. 125-127 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
 
  Disertacije
 

1. Čepić, Renata.
Obrazovanje stručnih suradnika u andragoškim organizacijama koje uče. / doktorska disertacija.
Zagreb, Hrvatska : Filozofski fakultet u Zagrebu, 23.06. 2009., 409 str. Voditelj: dr. sc. Nikša Nikola Šoljan, red. prof..