|
|
|
|
|
Autorske knjige
|
|
|
|
|
Uredničke knjige
|
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
1. Jelić, Andrea-Beata.
Lecture interactive du texte litteraire et communication en classe de langue // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001.
Str. 169-185.
|
2. Medved Krajnović, Marta.
The lexical approach in early foreign language learning // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001.
Str. 43-55.
|
3. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Teaching practice at Zagreb University // Student Teaching Practice in Europe / Costas i Costa i suradnici (ur.).
Freiburg : Fillibach Verlag, 2001.
Str. 180-185.
|
4. Mihaljević-Djigunović, Jelena.
Do young learners know how to learn a foreign language? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001.
Str. 57-71.
|
5. Narančić Kovač, Smiljana; Likar, Danijel.
Reading Authentic Stories in English as a Foreign Language with Seventh Graders // Children and foreign languages. III = Les enfants et les langues etrangeres. III = Kinder und Fremdsprache. III = Bambini e lingue straniere. III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : , 2001.
Str. 149-167.
|
6. Šamo, Renata.
Reading: Some Theoretical Issues and Their Pedagogical Implications // Children and Foreign Languages III / Yvonne Vrhovac (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001.
Str. 125-137.
|
7. Šamo, Renata.
The Development of Strategic Readers // Children and Foreign Languages III / Yvonne Vrhovac (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001.
Str. 139-147.
|
8. Sironić-Bonefačić, Nives.
Scrivere in italiano; attività, atteggiamenti degli allievi e strategie didattiche // Children and Foreign Languages III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001.
Str. 87-103.
|
9. Vilke, Mirjana.
Should we teach children grammar? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001.
Str. 13-20.
|
10. Vrhovac, Yvonne.
Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001.
Str. 21-42.
|
11. Mihaljević Djigunović, Jelena; Vilke, Mirjana.
Eight Years After: Wishful Thinking vs. Facts of Life // Research into Teaching English to Young Learners / Moon, J ; Nikolov, M. (ur.).
Pečuh : Sveučilište u Pečuhu, 2000.
Str. 66-86.
|
12. Antolić, Andrea-Beata.
Čitanje u programu ranog učenja stranih jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 158-166.
|
13. Kruhan, Mira.
Izgovor // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 99-107.
|
14. Kruhan, Mira.
Vještine čitanja i pisanja u nastavi stranih jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 139-157.
|
15. Medved Krajnović, Marta.
Vrednovanje znanja i učenje stranih jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 68-80.
|
16. Medved Krajnović, Marta.
Blagdani i svetkovine u nastavi engleskog jezika u prvom i drugom razredu osnovne škole // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 253-256.
|
17. Mihaljević Djigunović, Jelena.
O afektivnim aspektima // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 31-38.
|
18. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Slušanje // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 83-92.
|
19. Narančić Kovač, Smiljana.
Dječja književnost u nastavi stranoga jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 257-271.
|
20. Sironić-Bonefačić, Nives.
Planiranje i programiranje // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne i suradnici (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999..
Str. 39-51.
|
21. Sironić-Bonefačić, Nives.
Podučavanje gramatike // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne i suradnici (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999..
Str. 207-213.
|
22. Sironić-Bonefačić, Nives.
Dramatizacija priče u nastavi talijanskog jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne i suradnici (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999..
Str. 314-316.
|
23. Vilke, Mirjana.
Djeca i učenje stranih jezika u osnovnim školama // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 17-31.
|
24. Vilke, Mirjana.
Obrada riječnika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 179-186.
|
25. Vilke, Mirjana.
Učenici mlađe školske dobi i gramatika engleskog jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 214-217.
|
26. Vrhovac, Yvonne.
Dječje govorne aktivnosti // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 113-125.
|
27. Vrhovac, Yvonne.
Podučavanje elemenata strane kulture // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 235-241.
|
28. Vrhovac, Yvonne.
Televizija u nastavi stranih jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.
Str. 333-337.
|
29. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Affect, Attitude and Motivation in Learning English as a Foreign Language // Language Policy and Language Education in Emerging Nations / de Beaugrande, R ; Grosman, M ; Seidlhofer, B. (ur.).
London : Delhi : Ablex Publishing Corporation, 1998.
Str. 119-126.
|
30. Vilke, Mirjana.
Introducing English into Croatian Primary Schools // Language Policy and Language Education in Emerging Nations / de Beaugrande, R ; Grosman, M ; Seidlhofer, B. (ur.).
London : Delhi : Ablex Publishing Corporation, 1998.
Str. 87-92.
|
31. Mihaljević Djigunović, Jelena.
EFL learning: the effect of affect // Second and Foreign Language Acquisition / Niezegorodcew, A. ; Kosiarz-Stolarska, A. (ur.).
Krakov : Towarzystwo Autorcw ; Universitas, 1996.
Str. 69-74.
|
|
|
|
|
|
Udžbenici i skripta
|
|
1. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Réfléchis et dis-le en français 3 - udžbenik francuskog jezika za 3. razred gimnazije / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2001.
|
2. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Réfléchis et dis-le en français 3, udžbenik za 3. razred srednje škole (3. godina učenja) / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2001.
|
3. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Réfléchis et dis-le en français 3, radni priručnik za 3. razred srednje škole (3. godina učenja) / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2001..
|
4. Batušić. Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Réfléchis et dis-le en français 3 - radni priručnik za učenike / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2001.
|
5. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 1, udžbenik talijanskoga jezika za niže razrede osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2000..
|
6. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 5, udžbenik talijanskoga jezika za osmi razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2000..
|
7. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 5, radna bilježnica za osmi razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2000..
|
8. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 2, udžbenik talijanskoga jezika za peti razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1999..
|
9. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 3, udžbenik talijanskoga jezika za šesti razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1999..
|
10. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 4, udžbenik talijanskoga jezika za sedmi razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1999..
|
11. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 3, radna bilježnica za šesti razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1999..
|
12. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 4, radna bilježnica za sedmi razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1999..
|
13. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Reflechis et dis-le en francais 2, udžbenik francuskog jezika za srednje škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1998.
|
14. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Reflechis et dis-le en francais 1, udžbenik francuskog jezika za 1. razred gimnazije / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1998.
|
15. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Reflechis et dis-le en francais 1, radni priručnik za 1. razred gimnazije / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1998.
|
16. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 2 / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1998.
|
17. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 1 / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1998.
|
18. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Reflechis et dis-le en francais 2, radni priručnik za učenike / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1997.
|
19. Sironić Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 3, Quaderno di esercizi - Radna bilježnica / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1997.
|
20. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 3 / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1997.
|
21. Vrhovac, Yvonne; Horvat-Vukelja, Željka.
Ca va Toto? / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1995.
|
22. Vrhovac, Yvonne; Horvat-Vukelja, Željka.
Bonjour Mimi / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1993.
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Are language learning strategies motivation-specific?. // Orbis Linguarum. 18 (2001) ; 167-180 (članak, znanstveni).
|
2. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Uloga straha od jezika u učenju stranog jezika. // Strani jezici. XXIX (2000) , 1-2; 9-13 (članak, znanstveni).
|
3. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Beyond language learning strategies: A look at the affective link. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLV-XLVI (2000) , 1; 11-23 (članak, znanstveni).
|
4. Mihaljević Djigunović, Jelena; Beli, Vesna.
Writing skills of advanced level: Evidence from six case studies. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLV-XVVI (2000) , 1; 65-73 (članak, znanstveni).
|
5. Narančić Kovač, Smiljana.
Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih. // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu. 2 (2000) , 1; 105-118 (prethodno priopćenje, znanstveni).
|
6. Vilke, Mirjana; Mihaljević Djigunović, Jelena.
Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi. // Metodika. 1 (2000) , 1; 143-154 (pregledni rad, znanstveni).
|
7. Vrhovac, Yvonne.
Sudjelovanje studenata metodike nastave francuskog jezika u vlastitom obrazovanju. // Metodika. 1 (2000) , 1; 155-165 (pregledni rad, znanstveni).
|
8. Jelić, Andrea-Beata.
Strategije učenja i nastava stranih jezika. // Strani jezici. XXVIII (1999) , 3-4; 177-190 (pregledni rad, znanstveni).
|
9. Medved Krajnović, Marta.
Učeničke strategije i testovi stranih jezika. // Strani jezici. XXVIII (1999) , 3-4; 149-155 (pregledni rad, znanstveni).
|
10. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Kako motivirani učenici uče strani jezik?. // Strani jezici. XXVIII (1999) , 3-4; 191-196 (članak, znanstveni).
|
11. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Language learning strategies and Croatian EFL learners. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. 44 (1999) ; 275-286 (članak, znanstveni).
|
12. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Attitudinal profile of the young EFL beginner: findings of the Croatian project. // Network. 2 (1999) , 1; 38-45 (članak, znanstveni).
|
13. Vrhovac, Yvonne.
Nastavnikovo jezično ponašanje i strategije podučavanja. // Strani jezici. XXVIII (1999) , 3-4; 169-176 (članak, znanstveni).
|
14. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Ethnic Stereotypes and English As a Foreign Language Learning. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XVIII (1998) ; 51-60 (članak, znanstveni).
|
15. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Croatian Learners' Motivation. // Novelty. 5 (1998) , 1; 22-27 (članak, znanstveni).
|
16. Vrhovac, Yvonne.
Young learners discover their learning strategies. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLIII (1998) ; 41-49 (članak, znanstveni).
|
17. Medved Krajnović, Marta.
Dnevnik učenja - učeći četvrti strani jezik. // Strani jezici. 26 (1997) , 1; 32-42 (članak, znanstveni).
|
18. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Research on the Affective Domain of EFL Learning: a Study of Motivation. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLII (1997) ; 257-268 (članak, znanstveni).
|
19. Vilke, Mirjana.
Research into the process of learning and acquiring English as a foreign language at the Department of English, Zagreb University. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLII (1997) ; 399-411 (članak, znanstveni).
|
20. Medved Krajnović, Marta.
Tipologija uloge nastavnika u nastavi engleskog jezika u nižim razredima osnovne škole. // Strani jezici. 25 (1996) , 1-2; 65-73 (članak, znanstveni).
|
21. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Learner Motivation as a Source of Variance in Attitudes, Effort and Achievement. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLI (1996) ; 211-223 (članak, znanstveni).
|
22. Mihaljević Djigunović, Jelena; Kovačić, Maja.
Proces učenja stranog jezika kao predmet učeničkog stava. // Strani jezici. 25 (1996) , 3-4; 159-172 (članak, znanstveni).
|
23. Sironić-Bonefačić, Nives.
Uzvici, ideofoni i onomatopeje u talijanskom jeziku. // Strani jezici. 25 (1996) , 3-4; 136-146 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
1. Narančić Kovač, Smiljana; Rajić, Anamarija.
Internet u nastavi književnosti na engleskome kao stranome jeziku. // Metodika. 2 (2001) , 2-3; 203-207 (pregledni rad, stručni).
|
2. Andraka, Marija; Narančić Kovač, Smiljana.
Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika. // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu. 1 (1999) ; 201-211 (članak, stručni).
|
3. Narančić Kovač, Smiljana; Andraka, Marija.
Dječje pučke pjesmice u sveučilišnoj nastavi engleskoga izgovora. // Strani jezici. 28 (1999) , 1; 26-38 (članak, stručni).
|
4. Narančić Kovač, Smiljana; Andraka, Marija.
Što pjesma daje i uzima govoru. // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu. 1 (1999) ; 193-200 (članak, stručni).
|
5. Vrhovac, Yvonne.
Učenje jezika za novu Europu. // Strani jezici. XXVII (1998) , 1; 25-36 (članak, stručni).
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Vilke, Mirjana; Mihaljević Djigunović, Jelena; Medved Krajnović, Marta.
The Faces of Janus in English Language Learning as Culture Learning // Cross-Cultural Challanges / Ciglar-Žanić, J ; Kalogjera, D ; Jemeršić, J. (ur.).
Zagreb : The British Council and University of Zagreb, 1998. 359-370 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Vilke, Mirjana.
Research Study on Children's Story Telling // International Society of Applied Psycholinguistics / Pinto, Maria et al. (ur.).
Porto : Faculdade de Letras da Universidade do Porto, 1997. 453-457 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
|
|
1. Šamo, Renata.
Strategijsko ponašanje čitatelja: rezultati jednog istraživanja // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2003. 709-714 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Jelić, Andrea-Beata.
Strategije čitanja na stranom jeziku // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stoalc, D.; Ivanetić, N.; Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. 233-239 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad).
|
3. Jelić, Andrea-Beata.
O čitateljskim navikama učenika na stranom jeziku // Dijete i jezik danas / Petrović, E.; Smajić, D.; Bagarić, V.; Radišić, M. (ur.).
Osijek : Sveučilište J.J Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2002. 164-176 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad).
|
4. Medved Krajnović, Marta.
Primjer ranog leksičkog razvoja u hrvatskom jeziku // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. 337-345 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Šamo, Renata.
Poznavanje koncepta L1 i l2 čitanja - primjer jednog istraživanja // Dijete i jezik danas - Dijete i učenje hrvatskoga jezika ; Dijete i učenje stranoga jezika / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2002. 156-163 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Šamo, Renata.
Modeli ili teorije čitanja u nastavnoj praksi // Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo - knjiga II / Tatković, Nevenka ; Muradbegović, Aida (ur.).
Pula : Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb, 2002. 35-43 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
7. Sironić-Bonefačić, Nives.
Novi aspekti komunikacijske kompetencije u govoru talijanskih petnaestogodišnjaka // Zbornik radova HDPL, Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - Izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. 495-502 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad).
|
8. Vrhovac, Yvonne.
Današnji srednjoškolci o poduci francuskoga i njihova viđenja nastave u budućnosti // Primijenjena lingvistika – izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. 563 – 578 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad).
|
9. Vrhovac, Yvonne.
Govor i razgovor u hrvatskom projektu ‘Istraživanje procesa učenja/usvajanja stranoga jezika u ranoj dobi’ (1991.-2001.) // Dijete i jezik danas / Petrović, E., Smajić, D., Bagarić, V., Radišić, M. (ur.).
Osijek : Sveučilište J.J. Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2002. 127-138 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).
|
10. Medved Krajnović, Marta.
Pragmatika i komunikacija u razredu (surađuju li nastavnici i učenici?) // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike / Badurina, L., Ivanetić, N., Pritchard, B., Stolac, D. (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. 497-504 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
11. Medved Krajnović, Marta.
Pitanja standarda i ne-standarda u nastavi općeg engleskog jezika // Jezična norma i varijeteti / Pritchard, B. et al. (ur.).
Rijeka, 1998. 325-333 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
12. Sironić-Bonefačić, Nives.
Jezik reklame i suvremeni talijanski jezik // Jezična norma i varijeteti / Pritchard, Boris ; Badurina, Lada ; Stolac, Diana (ur.).
Rijeka : Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1998. 485-493 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
13. Vrhovac, Yvonne.
Early leraning of foreign languages in Croatia // Modern language learning and teaching in central and eastern Europe: which diversification and how can it be achieved? / Barbel Fink (ur.).
Strasbourg : Vijeće Europe, 1998. 233-237 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad).
|
14. Sironić-Bonefačić, Nives.
Uzvici i ideofoni u tekstu stripova na talijanskom i hrvatskom jeziku // Tekst i diskurs / Andrijašević, M ; Zergollern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1997. 381-388 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
15. Vrhovac, Yvonne.
Razredni diskurs // Tekst i diskurs / Andrijašević, M ; Zergollern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1997. 31-38 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
16. Mihaljević Djigunović, Jelena; Beli, Vesna.
Aspekti strateške kompetencije u stranom jeziku // Jezik i komunikacija / Andrijašević, M ; Zergollern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1996. 160-164 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
17. Sironić-Bonefačić, Nives.
Uporaba talijanskog jezika u nazivlju zagrebačkih trgovina i ostalih uslužnih djelatnosti // Jezik i komunikacija / Andrijašević, M ; Zergollern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb, 1996. 102-106 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
18. Vrhovac, Y:.
Communiquer en langue etrangere pour l'apprendre // Jezik i komunikacija / Andrijšević, M. Zergolern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb, 1996. 50-59 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).
|
19. Vrhovac, Y.
Uloga dobi u ranom učenju jezika - okrugli stol // Jezik i komunikacija / Andrijašević, M. Zergolern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb, 1996. 457-477 (domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).
|
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
1. Jelić, Andrea-Beata.
Čitanje i kognitivni procesi pri usvajanju stranog jezika / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 12.06. 2002,
186 str. Voditelj: Sironić-Bonefačić, Nives.
|
2. Medved Krajnović, Marta.
Uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetencije učenika engleskog jezika rane školske dobi / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 21.05. 2001.,
150 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.
|
3. Šamo, Renata.
Razvijanje vještine čitanja u ranom učenju engleskog jezika / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 08.01. 2001.,
136 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.
|
4. Vickov, Glorija.
Vještina pisanja na L1 i L2 u ranoj školskoj dobi / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.01. 2001.,
140 str. Voditelj: Mihaljević Djigunović, Jelena.
|
5. Kovačević, Milena.
Strategije usvajanja engleskog kao stranog jezika u djece rane dobi / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.12. 1998.,
149 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.
|
|
|
|
|
|
Diplomski radovi
|
|
1. Rajić, Anamarija.
Children's literature on the Internet / diplomski rad.
Zagreb : Učiteljski fakultet, 13.07. 2001.,
45 str. Voditelj: Narančić Kovač, Smiljana.
|
2. Harak, Sandra.
Development of the Speaking Skills: Speaking Strategies and Language Anxiety / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.07. 2000.,
40 str. Voditelj: Mihaljević Djigunović, Jelena.
|
3. Pletz, Ivana.
Error Analysis in Writing Skills / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.09. 2000.,
29 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.
|
4. Bobinac Grdić, Sandra.
Acquisition of Spatial Relations (Prepositions)in Children's Learning of English / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 20.04. 1999.,
43 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.
|
5. Škarpa, Ivana.
Communicative Competence of Young EFL Beginners / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 15.04. 1998.,
56 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.
|
6. Robinić, Anita.
Story-telling of Children: An Error Analysis / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 13.06. 1997,
37 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.
|
7. Medved, Marta.
Teaching Young Learners / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.04. 1996,
34 str. Voditelj: Mihaljević Djigunović, Jelena.
|
8. Rapić, Olja.
Acquisition of Structures in Young EFL Learners / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 16.06. 1996.,
34 str. Voditelj: Mihaljević Djigunović, Jelena.
|
|
|
|
|
|
Druge vrste radova
|
|
|
|
|
|
|