crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Strah od stranoga jezika – kako nastaje kako se očituje i kako ga se osloboditi .
Zagreb : Naklada Ljevak, 2002. (monografija).

2. Vrhovac, Yvonne.
Govorna komunikacija i interakcija na satu stranog jezika .
Zagreb : Naklada Ljevak, 2001 (monografija).

3. Vilke, Mirjana.
Uh, ta engleska gramatika! .
Zagreb : Naklada Ljevak, 2000 (priručnik).

4. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Uloga afektivnih faktora u učenju stranih jezika .
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1998 (monografija).
Vrh
 
  Uredničke knjige
 

1. Strani jezik u osnovnoj školi / Yvonne Vrhovac, Mira Kruhan, Marta Medved Krajnović, Jelena Mihaljević Djigunović, Smiljana Narančić Kovač, Nives Sironić-Bonefačić, Mirjana Vilke (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999 (monografija).

2. Dizionario Italiano Illustrato - Talijanski Slikovni Rječnik / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1996 (rječnik).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Jelić, Andrea-Beata.
Lecture interactive du texte litteraire et communication en classe de langue // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. Str. 169-185.

2. Medved Krajnović, Marta.
The lexical approach in early foreign language learning // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. Str. 43-55.

3. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Teaching practice at Zagreb University // Student Teaching Practice in Europe / Costas i Costa i suradnici (ur.).
Freiburg : Fillibach Verlag, 2001. Str. 180-185.

4. Mihaljević-Djigunović, Jelena.
Do young learners know how to learn a foreign language? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. Str. 57-71.

5. Narančić Kovač, Smiljana; Likar, Danijel.
Reading Authentic Stories in English as a Foreign Language with Seventh Graders // Children and foreign languages. III = Les enfants et les langues etrangeres. III = Kinder und Fremdsprache. III = Bambini e lingue straniere. III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : , 2001. Str. 149-167.

6. Šamo, Renata.
Reading: Some Theoretical Issues and Their Pedagogical Implications // Children and Foreign Languages III / Yvonne Vrhovac (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. Str. 125-137.

7. Šamo, Renata.
The Development of Strategic Readers // Children and Foreign Languages III / Yvonne Vrhovac (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. Str. 139-147.

8. Sironić-Bonefačić, Nives.
Scrivere in italiano; attività, atteggiamenti degli allievi e strategie didattiche // Children and Foreign Languages III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. Str. 87-103.

9. Vilke, Mirjana.
Should we teach children grammar? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. Str. 13-20.

10. Vrhovac, Yvonne.
Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. Str. 21-42.

11. Mihaljević Djigunović, Jelena; Vilke, Mirjana.
Eight Years After: Wishful Thinking vs. Facts of Life // Research into Teaching English to Young Learners / Moon, J ; Nikolov, M. (ur.).
Pečuh : Sveučilište u Pečuhu, 2000. Str. 66-86.

12. Antolić, Andrea-Beata.
Čitanje u programu ranog učenja stranih jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 158-166.

13. Kruhan, Mira.
Izgovor // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 99-107.

14. Kruhan, Mira.
Vještine čitanja i pisanja u nastavi stranih jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 139-157.

15. Medved Krajnović, Marta.
Vrednovanje znanja i učenje stranih jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 68-80.

16. Medved Krajnović, Marta.
Blagdani i svetkovine u nastavi engleskog jezika u prvom i drugom razredu osnovne škole // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 253-256.

17. Mihaljević Djigunović, Jelena.
O afektivnim aspektima // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 31-38.

18. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Slušanje // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 83-92.

19. Narančić Kovač, Smiljana.
Dječja književnost u nastavi stranoga jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 257-271.

20. Sironić-Bonefačić, Nives.
Planiranje i programiranje // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne i suradnici (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.. Str. 39-51.

21. Sironić-Bonefačić, Nives.
Podučavanje gramatike // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne i suradnici (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.. Str. 207-213.

22. Sironić-Bonefačić, Nives.
Dramatizacija priče u nastavi talijanskog jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne i suradnici (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999.. Str. 314-316.

23. Vilke, Mirjana.
Djeca i učenje stranih jezika u osnovnim školama // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 17-31.

24. Vilke, Mirjana.
Obrada riječnika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 179-186.

25. Vilke, Mirjana.
Učenici mlađe školske dobi i gramatika engleskog jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne et al. (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 214-217.

26. Vrhovac, Yvonne.
Dječje govorne aktivnosti // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 113-125.

27. Vrhovac, Yvonne.
Podučavanje elemenata strane kulture // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 235-241.

28. Vrhovac, Yvonne.
Televizija u nastavi stranih jezika // Strani jezik u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb : Naprijed, 1999. Str. 333-337.

29. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Affect, Attitude and Motivation in Learning English as a Foreign Language // Language Policy and Language Education in Emerging Nations / de Beaugrande, R ; Grosman, M ; Seidlhofer, B. (ur.).
London : Delhi : Ablex Publishing Corporation, 1998. Str. 119-126.

30. Vilke, Mirjana.
Introducing English into Croatian Primary Schools // Language Policy and Language Education in Emerging Nations / de Beaugrande, R ; Grosman, M ; Seidlhofer, B. (ur.).
London : Delhi : Ablex Publishing Corporation, 1998. Str. 87-92.

31. Mihaljević Djigunović, Jelena.
EFL learning: the effect of affect // Second and Foreign Language Acquisition / Niezegorodcew, A. ; Kosiarz-Stolarska, A. (ur.).
Krakov : Towarzystwo Autorcw ; Universitas, 1996. Str. 69-74.
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Réfléchis et dis-le en français 3 - udžbenik francuskog jezika za 3. razred gimnazije / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2001.

2. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Réfléchis et dis-le en français 3, udžbenik za 3. razred srednje škole (3. godina učenja) / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2001.

3. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Réfléchis et dis-le en français 3, radni priručnik za 3. razred srednje škole (3. godina učenja) / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2001..

4. Batušić. Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Réfléchis et dis-le en français 3 - radni priručnik za učenike / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2001.

5. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 1, udžbenik talijanskoga jezika za niže razrede osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2000..

6. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 5, udžbenik talijanskoga jezika za osmi razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2000..

7. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 5, radna bilježnica za osmi razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2000..

8. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 2, udžbenik talijanskoga jezika za peti razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1999..

9. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 3, udžbenik talijanskoga jezika za šesti razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1999..

10. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 4, udžbenik talijanskoga jezika za sedmi razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1999..

11. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 3, radna bilježnica za šesti razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1999..

12. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 4, radna bilježnica za sedmi razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1999..

13. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Reflechis et dis-le en francais 2, udžbenik francuskog jezika za srednje škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1998.

14. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Reflechis et dis-le en francais 1, udžbenik francuskog jezika za 1. razred gimnazije / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1998.

15. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Reflechis et dis-le en francais 1, radni priručnik za 1. razred gimnazije / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1998.

16. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 2 / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1998.

17. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 1 / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1998.

18. Batušić, Ivana; Vrhovac, Yvonne.
Reflechis et dis-le en francais 2, radni priručnik za učenike / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1997.

19. Sironić Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 3, Quaderno di esercizi - Radna bilježnica / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1997.

20. Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, Mirjana.
Vieni con me 3 / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1997.

21. Vrhovac, Yvonne; Horvat-Vukelja, Željka.
Ca va Toto? / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1995.

22. Vrhovac, Yvonne; Horvat-Vukelja, Željka.
Bonjour Mimi / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 1993.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Are language learning strategies motivation-specific?. // Orbis Linguarum. 18 (2001) ; 167-180 (članak, znanstveni).

2. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Uloga straha od jezika u učenju stranog jezika. // Strani jezici. XXIX (2000) , 1-2; 9-13 (članak, znanstveni).

3. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Beyond language learning strategies: A look at the affective link. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLV-XLVI (2000) , 1; 11-23 (članak, znanstveni).

4. Mihaljević Djigunović, Jelena; Beli, Vesna.
Writing skills of advanced level: Evidence from six case studies. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLV-XVVI (2000) , 1; 65-73 (članak, znanstveni).

5. Narančić Kovač, Smiljana.
Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih. // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu. 2 (2000) , 1; 105-118 (prethodno priopćenje, znanstveni).

6. Vilke, Mirjana; Mihaljević Djigunović, Jelena.
Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi. // Metodika. 1 (2000) , 1; 143-154 (pregledni rad, znanstveni).

7. Vrhovac, Yvonne.
Sudjelovanje studenata metodike nastave francuskog jezika u vlastitom obrazovanju. // Metodika. 1 (2000) , 1; 155-165 (pregledni rad, znanstveni).

8. Jelić, Andrea-Beata.
Strategije učenja i nastava stranih jezika. // Strani jezici. XXVIII (1999) , 3-4; 177-190 (pregledni rad, znanstveni).

9. Medved Krajnović, Marta.
Učeničke strategije i testovi stranih jezika. // Strani jezici. XXVIII (1999) , 3-4; 149-155 (pregledni rad, znanstveni).

10. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Kako motivirani učenici uče strani jezik?. // Strani jezici. XXVIII (1999) , 3-4; 191-196 (članak, znanstveni).

11. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Language learning strategies and Croatian EFL learners. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. 44 (1999) ; 275-286 (članak, znanstveni). URL link to work

12. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Attitudinal profile of the young EFL beginner: findings of the Croatian project. // Network. 2 (1999) , 1; 38-45 (članak, znanstveni).

13. Vrhovac, Yvonne.
Nastavnikovo jezično ponašanje i strategije podučavanja. // Strani jezici. XXVIII (1999) , 3-4; 169-176 (članak, znanstveni).

14. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Ethnic Stereotypes and English As a Foreign Language Learning. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XVIII (1998) ; 51-60 (članak, znanstveni).

15. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Croatian Learners' Motivation. // Novelty. 5 (1998) , 1; 22-27 (članak, znanstveni).

16. Vrhovac, Yvonne.
Young learners discover their learning strategies. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLIII (1998) ; 41-49 (članak, znanstveni).

17. Medved Krajnović, Marta.
Dnevnik učenja - učeći četvrti strani jezik. // Strani jezici. 26 (1997) , 1; 32-42 (članak, znanstveni).

18. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Research on the Affective Domain of EFL Learning: a Study of Motivation. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLII (1997) ; 257-268 (članak, znanstveni).

19. Vilke, Mirjana.
Research into the process of learning and acquiring English as a foreign language at the Department of English, Zagreb University. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLII (1997) ; 399-411 (članak, znanstveni).

20. Medved Krajnović, Marta.
Tipologija uloge nastavnika u nastavi engleskog jezika u nižim razredima osnovne škole. // Strani jezici. 25 (1996) , 1-2; 65-73 (članak, znanstveni).

21. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Learner Motivation as a Source of Variance in Attitudes, Effort and Achievement. // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia. XLI (1996) ; 211-223 (članak, znanstveni).

22. Mihaljević Djigunović, Jelena; Kovačić, Maja.
Proces učenja stranog jezika kao predmet učeničkog stava. // Strani jezici. 25 (1996) , 3-4; 159-172 (članak, znanstveni).

23. Sironić-Bonefačić, Nives.
Uzvici, ideofoni i onomatopeje u talijanskom jeziku. // Strani jezici. 25 (1996) , 3-4; 136-146 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Narančić Kovač, Smiljana; Rajić, Anamarija.
Internet u nastavi književnosti na engleskome kao stranome jeziku. // Metodika. 2 (2001) , 2-3; 203-207 (pregledni rad, stručni).

2. Andraka, Marija; Narančić Kovač, Smiljana.
Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika. // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu. 1 (1999) ; 201-211 (članak, stručni).

3. Narančić Kovač, Smiljana; Andraka, Marija.
Dječje pučke pjesmice u sveučilišnoj nastavi engleskoga izgovora. // Strani jezici. 28 (1999) , 1; 26-38 (članak, stručni).

4. Narančić Kovač, Smiljana; Andraka, Marija.
Što pjesma daje i uzima govoru. // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu. 1 (1999) ; 193-200 (članak, stručni).

5. Vrhovac, Yvonne.
Učenje jezika za novu Europu. // Strani jezici. XXVII (1998) , 1; 25-36 (članak, stručni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Vilke, Mirjana; Mihaljević Djigunović, Jelena; Medved Krajnović, Marta.
The Faces of Janus in English Language Learning as Culture Learning // Cross-Cultural Challanges / Ciglar-Žanić, J ; Kalogjera, D ; Jemeršić, J. (ur.).
Zagreb : The British Council and University of Zagreb, 1998. 359-370 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Vilke, Mirjana.
Research Study on Children's Story Telling // International Society of Applied Psycholinguistics / Pinto, Maria et al. (ur.).
Porto : Faculdade de Letras da Universidade do Porto, 1997. 453-457 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Šamo, Renata.
Strategijsko ponašanje čitatelja: rezultati jednog istraživanja // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2003. 709-714 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Jelić, Andrea-Beata.
Strategije čitanja na stranom jeziku // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stoalc, D.; Ivanetić, N.; Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. 233-239 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad).

3. Jelić, Andrea-Beata.
O čitateljskim navikama učenika na stranom jeziku // Dijete i jezik danas / Petrović, E.; Smajić, D.; Bagarić, V.; Radišić, M. (ur.).
Osijek : Sveučilište J.J Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2002. 164-176 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad).

4. Medved Krajnović, Marta.
Primjer ranog leksičkog razvoja u hrvatskom jeziku // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. 337-345 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Šamo, Renata.
Poznavanje koncepta L1 i l2 čitanja - primjer jednog istraživanja // Dijete i jezik danas - Dijete i učenje hrvatskoga jezika ; Dijete i učenje stranoga jezika / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2002. 156-163 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Šamo, Renata.
Modeli ili teorije čitanja u nastavnoj praksi // Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo - knjiga II / Tatković, Nevenka ; Muradbegović, Aida (ur.).
Pula : Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb, 2002. 35-43 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Sironić-Bonefačić, Nives.
Novi aspekti komunikacijske kompetencije u govoru talijanskih petnaestogodišnjaka // Zbornik radova HDPL, Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - Izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. 495-502 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad).

8. Vrhovac, Yvonne.
Današnji srednjoškolci o poduci francuskoga i njihova viđenja nastave u budućnosti // Primijenjena lingvistika – izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. 563 – 578 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad).

9. Vrhovac, Yvonne.
Govor i razgovor u hrvatskom projektu ‘Istraživanje procesa učenja/usvajanja stranoga jezika u ranoj dobi’ (1991.-2001.) // Dijete i jezik danas / Petrović, E., Smajić, D., Bagarić, V., Radišić, M. (ur.).
Osijek : Sveučilište J.J. Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2002. 127-138 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).

10. Medved Krajnović, Marta.
Pragmatika i komunikacija u razredu (surađuju li nastavnici i učenici?) // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike / Badurina, L., Ivanetić, N., Pritchard, B., Stolac, D. (ur.).
Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. 497-504 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Medved Krajnović, Marta.
Pitanja standarda i ne-standarda u nastavi općeg engleskog jezika // Jezična norma i varijeteti / Pritchard, B. et al. (ur.).
Rijeka, 1998. 325-333 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Sironić-Bonefačić, Nives.
Jezik reklame i suvremeni talijanski jezik // Jezična norma i varijeteti / Pritchard, Boris ; Badurina, Lada ; Stolac, Diana (ur.).
Rijeka : Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1998. 485-493 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Vrhovac, Yvonne.
Early leraning of foreign languages in Croatia // Modern language learning and teaching in central and eastern Europe: which diversification and how can it be achieved? / Barbel Fink (ur.).
Strasbourg : Vijeće Europe, 1998. 233-237 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad).

14. Sironić-Bonefačić, Nives.
Uzvici i ideofoni u tekstu stripova na talijanskom i hrvatskom jeziku // Tekst i diskurs / Andrijašević, M ; Zergollern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1997. 381-388 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

15. Vrhovac, Yvonne.
Razredni diskurs // Tekst i diskurs / Andrijašević, M ; Zergollern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1997. 31-38 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

16. Mihaljević Djigunović, Jelena; Beli, Vesna.
Aspekti strateške kompetencije u stranom jeziku // Jezik i komunikacija / Andrijašević, M ; Zergollern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1996. 160-164 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

17. Sironić-Bonefačić, Nives.
Uporaba talijanskog jezika u nazivlju zagrebačkih trgovina i ostalih uslužnih djelatnosti // Jezik i komunikacija / Andrijašević, M ; Zergollern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb, 1996. 102-106 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

18. Vrhovac, Y:.
Communiquer en langue etrangere pour l'apprendre // Jezik i komunikacija / Andrijšević, M. Zergolern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb, 1996. 50-59 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).

19. Vrhovac, Y.
Uloga dobi u ranom učenju jezika - okrugli stol // Jezik i komunikacija / Andrijašević, M. Zergolern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb, 1996. 457-477 (domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Jelić, Andrea-Beata.
Čitanje i kognitivni procesi pri usvajanju stranog jezika / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 12.06. 2002, 186 str. Voditelj: Sironić-Bonefačić, Nives.

2. Medved Krajnović, Marta.
Uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetencije učenika engleskog jezika rane školske dobi / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 21.05. 2001., 150 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.

3. Šamo, Renata.
Razvijanje vještine čitanja u ranom učenju engleskog jezika / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 08.01. 2001., 136 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.

4. Vickov, Glorija.
Vještina pisanja na L1 i L2 u ranoj školskoj dobi / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.01. 2001., 140 str. Voditelj: Mihaljević Djigunović, Jelena.

5. Kovačević, Milena.
Strategije usvajanja engleskog kao stranog jezika u djece rane dobi / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.12. 1998., 149 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.
Vrh
 
  Diplomski radovi
 

1. Rajić, Anamarija.
Children's literature on the Internet / diplomski rad.
Zagreb : Učiteljski fakultet, 13.07. 2001., 45 str. Voditelj: Narančić Kovač, Smiljana.

2. Harak, Sandra.
Development of the Speaking Skills: Speaking Strategies and Language Anxiety / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.07. 2000., 40 str. Voditelj: Mihaljević Djigunović, Jelena.

3. Pletz, Ivana.
Error Analysis in Writing Skills / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.09. 2000., 29 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.

4. Bobinac Grdić, Sandra.
Acquisition of Spatial Relations (Prepositions)in Children's Learning of English / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 20.04. 1999., 43 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.

5. Škarpa, Ivana.
Communicative Competence of Young EFL Beginners / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 15.04. 1998., 56 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.

6. Robinić, Anita.
Story-telling of Children: An Error Analysis / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 13.06. 1997, 37 str. Voditelj: Vilke, Mirjana.

7. Medved, Marta.
Teaching Young Learners / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.04. 1996, 34 str. Voditelj: Mihaljević Djigunović, Jelena.

8. Rapić, Olja.
Acquisition of Structures in Young EFL Learners / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 16.06. 1996., 34 str. Voditelj: Mihaljević Djigunović, Jelena.
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Language Learning Strategies and Affect, 2000. (elaborat/studija).
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4