|
|
|
|
|
Autorske knjige
|
|
1. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Metrika marketinga
.
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija).
|
2. Horvat, Đuro; Kovačić, Marinko.
Menaxhmenti ne ekonomine e vogel
.
Priština : Universiteti Victory, Instituti i Hulumtimeve Shkencore, 2008 (monografija).
|
3. Horvat, Đuro; Tintor Željko.
Ndermarresia
.
Priština : Kolegji Universitar Victory, 2008 (monografija).
|
4. Meler, Marcel.
Bazat e Marketingut
.
Priština : Universiteti Victory, Instituti i Hulumtimeve Shkencore, 2008 (monografija).
|
5. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja
.
Zagreb : Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (priručnik).
|
6. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?
.
Zagreb : Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (priručnik).
|
7. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge
.
Zagreb : Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (priručnik).
|
8. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti
.
Zagreb : Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (priručnik).
|
9. Meler, Marcel; Dukić, Branimir.
Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM)
.
Osijek : , 2007 (monografija).
|
|
|
|
|
|
Uredničke knjige
|
|
|
|
|
Udžbenici i skripta
|
|
1. Mesarić, Josip; Zekić-Sušac, Marijana; Dukić, Branimir.
Alati za uredsko poslovanje .
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010.
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Turkalj, Željko; Ham, Marija; Fosić, Ivana.
The synergy of sustainable tourism and agriculture as a factor of regional development management in Croatia. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 26 (2013) , 1; 71-82 (članak, znanstveni).
|
2. Meler, Marcel.
Strategic Directions of Croatian Tourism Development. // International journal of arts & sciences. 4 (2011) , 6; 380-396 (članak, znanstveni).
|
3. Meler, Marcel; Magaš, Dragan; Horvat, Đuro.
The SME’s Role in the Tourism Industry Cluster Formation in the Republic of Croatia. // TMC academic journal. 5 (2011) , 2; 24-33 (članak, znanstveni).
|
4. Ham, Marija.
Segmentacija potrošača prema razini ekološke odgovornosti. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 21 (2009) , 2; 183-202 (prethodno priopćenje, znanstveni).
|
5. Meler, Marcel; Ham, Marija.
Ecotourism in the Republic of Croatia - Challenge for the Future. // Journal of International Scientific Publications : Ecology & Safety. 3 (2009) , 1; 83-97 (članak, znanstveni).
|
6. Mesarić, Josip; Dovedan, Zdravko; Dukić, Branimir.
Information and communication Technologies in European Research development. // Informatologia. 42 (2009) , 3; 209-221 (pregledni rad, znanstveni).
|
7. Horvat, Đuro.
Vrijednost u dobavnom lancu i savezima. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas. 1 (2008) ; 17-28 (prethodno priopćenje, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
1. Hajdaš Dončić, Siniša; Horvat, Đuro; Šmid Ivan.
Klaster – model za interregionalno povezivanje kontinentalnih agroturističkih odredišta. // Acta turistica nova. 1 (2007) , 1; 99-116 (članak, stručni).
|
2. Ham, Marija.
Diskontne prodavaonice – utjecaj na hrvatski maloprodajni sustav ("fenomen Lidl"). // Suvremena trgovina. 32 (2007) , 2; 42-47 (članak, stručni).
|
3. Trojak, Nataša; Horvat, Đuro; Perkov, Davor.
Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija. // Svijet hrane. III (2007) , 7; 4-7 (članak, stručni).
|
|
|
|
|
|
Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Meler, Marcel.
Wine tourism as a centripetal force in the development of rural tourism // 3rd International Scientific Conference “Tourism in Southern and Eastern Europe 2015)” / Janković, Sandra and Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. 197-209 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Meler, Marcel; Magaš, Dragan.
Sustainable marketing for sustainable development // Proceedings of the 11th International Academic Conference / Holman, Robert (ur.).
Prag : International Institute of Social and Economic Sciences, 2014. 230-258 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Dukić, Branimir; Ružić, Drago; Dukić Stojanka.
E-Marketing Model of Humanitarian and Religious Organizations in Terms of Developed e-Business // Proceidings of the ITI 2013, 35th International Conference on Information Tehnology Interface / Luzar-Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2013. 225-230 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Dukić, Branimir; Ružić, Ivan; Dukić, Stojanka.
A model of harmonizing the optimal E-marketing of Croatian tourism product with the development of information and communication technologies // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). (ur.).
Opatija : Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. 357-372 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Dukić, Branimir; Stanišić, Jelena; Stanišić Nenad.
CRM as e key to business success of E-commerce // Interdisciplinary management reserach IX / Barković Dražen, Bodo Runzheimer (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. 139-152 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Ham, Marija.
Pricing Policy Management in the Context of Sustainability and Strengthening Environmental Awareness // Proceedings of the 1st International Conference on Marketing - ICOM 2013 / Rathnayake, Dilan (ur.).
Colombo : ICOM 2013 and Leap Business Management, 2013. 314-328 (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
7. Ham, Marija.
Understanding the influence of stakeholders as a basis for the adoption of green marketing strategy // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija : Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. 173-187 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
8. Horvat, Đuro; Kovačić, Marinko:.
Sastavnice regionalnog razvoja Slavonije- konkurentnost u novoj ekonomiji // Zbornik radova / Mašek Tonković, Anka (ur.).
Osijek : Sveučilište Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet, 2013. 57-63 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
9. Horvat, Đuro; Perkov, Davor.
Individual Resistance in Change Process // CBU International Conference Proceedings 2013 / Hajek, Petr (ur.).
Prag : Central Bohemia University, 2013. 19-24 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
10. Horvat, Đuro; Trojak, Nataša:.
Učeća organizacija u novoj ekonomiji // Interdisciplinary Management research IX / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo: (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. 183-195 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
11. Magaš, Dragan; Meler, Marcel.
Creation of Networks vs. National Tourism Organization – Croatian Experience // International Proceedings of Economics Development and Research "Economics, Marketing and Management" / Han, Yan (ur.).
Singapur : International Association of Computer Science & Information Technology Press, 2013. 131-135 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
12. Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Kristić, Jelena.
Strategic approach to the study of interdependence of price and quality of wine – Croatian experience // Proceedings of international symposium for agriculture and food (volume II) - 37th Faculty-Economy meeting, 4th Macedonian symposium for viticulture and wine production and 7th symposium for vegetable and flower production / Dimitrievski, Dragi (ur.).
Skopje : Faculty of Agricultural Sciences and Food, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2013. 1036-1047 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
13. Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Katić, Miroslav.
Mobile web technologies and SMS in bread marketing // Proceedings of the 6th International Congress "Flour-Bread '11" / Koceva Komlenić, Daliborka (ur.).
Osijek : Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. 156-163 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
14. Dukić, Stojanka; Mesarić, Josip; Dukić, Branimir.
Market research aimed at optimization of production programme in baking industry // Proceedings of 6th International Congress Flour-Bread'11 / Koceva Komlenić, Daliborka (ur.).
Osijek : Grafika Osijek, 2012. 535-541 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
15. Ham, Marija; Štimac, Helena.
Marketing-based sustainable development education in Croatia // Sustainability: Rethinking vs materialization / Bogdanović, Ružica (ur.).
Beograd : Strand - asocijacija za razvoj održive urbane zajednice, 2012. 58-67 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
16. Meler, Marcel; Ham, Marija.
Green marketing for green tourism // Tourism & Hospitality Management 2012, Conference Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012. 130-139 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
17. Dukić, Branimir; Meler, Marcel.
Deriving information superiority of the Croatian tourism product in virtual environment from a global CRM system // 22nd CROMAR Congress "Marketing Challenges in New Economy" - Proceedings / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) ; Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. 250-264 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
18. Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Katić, Miroslav.
Relationship Improvement Model for Visitors of the Nature Park Kopački rit through Usage of Mobile Technology // Proceedings of the ITI 2011 33rd International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar-Stiffler ; Vesna, Jarec ; Iva, Bekić, Zoran (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2011. 385-390 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
19. Ham, Marija.
Environmentally oriented marketing communications as part of green marketing strategy // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan. (ur.).
Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. 381-403 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
20. Meler, Marcel; Magaš, Dragan.
Croatian tourism development in competitive conditions after the economic crisis - the role of strategic marketing planning // Proceedings of Educons University for social science. Book 2. / Dimitrijević, Bojan (ur.).
Srijemska Kamenica : Educons University, 2011. 153-168 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
21. Turkalj, Željko; Fosić, Ivana; Ham, Marija.
Društveno odgovorno poslovanje i primjena poslovne etike gospodarskih subjekata Republike Hrvatske // Interdisciplinary Management Research VII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl - Heinz ; Lamza - Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. 76-85 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
22. Cerović. Zdenko; Horvat, Đuro.
The global trends on alcoholic beverage consumption // The 20th Biennial International Congress: Tourism & Hospitality Industry 2010: New Trends in Tourism and Hospitality Management, Congress Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2010. 831-842 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
23. Dukić, Branimir; Meler, Marcel.
CRM as instrument of bread production optimization in tourist destinations // 5th International Congress "Flour-Bread '09", Proceedings / Ugarčić-Hardi, Žaneta (ur.).
Osijek : Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. 159-166 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
24. Dukić, Branimir; Meler, Marcel: Katić, Miroslav.
Integrated information system model in the function of developing the value chain of the Croatian tourism product // Proceedings of 5th International Conference An Enterprise Odyssey: From Crisis to Prosperity – Challenges for Government and Business / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. 1604-1613 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
25. Dukić, Branimir, Mesarić, Josip., Dukić, Stojanka.
Bread marketing – yesterday, today, tomorrow // Proceedings of 5th International Congress FLOUR-BREAD '09 / Žaneta, Ugarčić-Hardy (ur.).
Osijek : Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. 369-375 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
26. Dukić, Branimir; Mihić, Mirela; Dukić, Stojanka.
Model globalnog CRM sustava najenjenog unapređenju turističke ponude u Republici Hrvatskoj // Proceedings oft he ITI 2010, 32nd International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar - Stiffler, V., Jarec, I., Bekic, Z. (ur.).
Zagreb : CRCE, 2010. 453-458 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
27. Ham, Marija; Forjan, Josipa.
Istraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. 225-241 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
28. Horvat, Đuro; Trojak, Nataša; Čelić, Manuela.
Marketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti // Interdisziplinäre Managementforschung VI ; Interdisciplinary Management Research VI / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economisc in Osijek - Croatia ; Hochschule Pforzheim University, 2010. 95-110 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
29. Meler, Marcel.
The necessity of using marketing metrics in tourism // The 20th Biennial International Congress: Tourism & Hospitality Industry 2010: New Trends in Tourism and Hospitality Management, Congress Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2010. 138-152 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
30. Meler, Marcel; Ham, Marija.
Green marketing as a factor of Croatian tourism development and competitiveness // Sustainable development and competitiveness / Gechev, Rumen (ur.).
Sofija : Stopanstvo university press, 2010. 69-76 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
31. Meler, Marcel; Magaš, Dragan; Horvat, Đuro.
A destinational tourism industry product: the SME’s role in the cluster formation in the Republic of Croatia // The 1st International Conference for Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Conference Proceedings / Kruja, Drita (ur.).
Skadar : Tourism Department, Economic Faculty, University of Skodra "Luigj Gurakuqi", Albania, 2010. 14-22 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
32. Dukić, B.; Meler, M.; Mesarić, J.
Conceptual Model for Promotion of Croatian Tourist Product Based on Integration of CRM and Web Technologies // Proceedings of the ITI 2009 31st International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar - Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva ; Bekic, Zoran (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2009. 113-118 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
33. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Designing Higher Educational Programs on a Marketing Basis // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy" / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand : Macromarketing Society & University of Adger, 2009. 160-168 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
34. Horvat, Đuro; Meler, Marcel.
Cluster Initiatives in the Republic of Croatia // MIC 2009 – Management International Conference "Creativity, Innovation and Management", Proceedings of the 10th International Conference / Ježovnik, Alen (ur.).
Koper : University of Primorska, Faculty of Management Koper, 2009. 179-197 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
35. Horvat, Đuro; Nedović Čabarkapa, Mirjana.
Menadžment logistike u modernom gospodarskom subjektu // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu IX / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. 21-29 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
36. Meler, Marcel; Živković, Matej.
The Meaning of Macromarketing in Transition Processes // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy“ / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand : The Macromarketing Society, Inc. and the University of Adger, 2009. 147-159 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
37. Dukić, Branimir; Meler, Marcel.
Creating information infrastructure in tourism industry cluster development // 4th International Conference “ An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship” / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 815-826 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
38. Dukić, Branimir; Meler, Marcel.
Information provision model within the Slavonia- Baranya tourism cluster based on potentials of modern mobile communication technology // Proceedings and Abstracts of the International Innovation Conference for Co-operation Development (InCoDe) / Fojtik, Janos (ur.).
Pečuh : University of Pécs, Faculty of Business and Economics, 2008. 163-169 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
39. Dukić, Branimir; Mesarić, Josip; Katić; Miroslav.
Conceptual model of public opinion monitoring system using mobile phones (m-Referendum) // Proceidings of the ITI 2008 30th International Conference on Information Tehnology Interfaces / Luzar-Stiffler, Vesna ; Hjuz-Dobric, Vesna ; Bekic, Zoran (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2008. 595-600 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
40. Dukić, Branimir; Ružić, Drago; Biloš, Antun.
Mobile Web Navigator in the Function of Providing Guests with Information on Tourist Offer // 4th International Conference An Enterprise Odyssey : Tourism - Governance and Entrepreneurship : proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 848-859 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
41. Ham, Marija; Forjan, Josipa.
Standardization of eco-labels as part of responsible marketing // Proceedings and Abstracts of the International Innovation Conference for Co-operation Development (InCoDe), University of Pécs, Faculty of Business and Economics.
Pečuh : University of Pécs, Faculty of Business and Economics, 2008. 295-302 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
42. Ham, Marija; Forjan, Josipa; Frajman-Jakšić Anita.
Measuring consumer environmental responsibility // 4th International Conference: An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship Proceedings: Book of Abstracts & CD ROM with full papers / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 1448-1459 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
43. Horvat, Đuro.
Važnost i uloga regije u strategiji razvoja klastera // 1st International conference "Vallis Aurea" 2008 Focus on: Regional Development Proceedings 19th september 2008 / Katalinic, Branko (ur.).
Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2008. 0293-0301 (poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
44. Horvat, Đuro; Meler, Marcel.
Modalities of networked partnerships in designing a tourism product // Congress Proceedings of 19th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2008 – New Trends in Tourism and Hospitality Management" / Ivanović Zoran (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. 537-550 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
45. Meler, Marcel; Ham, Marija.
Utvrđivanje profila vjernosti u funkciji razvijanja odnosa s potrošačima // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. 71-89 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
46. Dukić, Branimir; Ružić, Drago; Katić, Miroslav.
Mobile Visitor Information System on Available Accommodation Capacity // 29th International Conference on Information Technology Interfaces / Lužar-Stiffler, V., Hljuz Dobrić, V. (Eds.) (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2007. 101-105 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
47. Horvat, Đuro; Meler, Marcel; Trojak, Nataša.
Issues of unethical behaviour in marketing research // Managing Global Transitions: Globalisation – Localisation – Regionalisation / Bojnec, Štefan (ur.).
Koper : University of Primorska, Faculty of Management Koper, 2007. 97-105 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
48. Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Trojak, Nataša.
Issues of unethical behaviour in marketing research // Proceedings of the 8th International Conference of the Faculty of Management Koper, University of Primorska, MI 2007 – Management International Conference, Managing Global Transitions: Globalisation – Localisation – Regionalisation / Žižmond, Egon (ur.).
Portorož : Univerza na Primorskem, 2007. 97-105 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
49. Mesarić, Josip; Dukić, Branimir.
An Approach to Creating Domain Ontologies for Higher Education in Economics // Conference Proceedings ITI 2007: 29th International Conference on Information Technology Interfaces / Lužar-Stiffler, V., Hljuz Dobrić, V. (Eds.) (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2007. 75-80 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
50. Mlivić Budeš, Elvira.
Marketing Strategy and Internet // Managing Global Transitions: Globalisation – Localisation – Regionalisation / Bojnec, Štefan (ur.).
Koper : University of Primorska, Faculty of Management Koper, 2007. 455-463 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
|
|
1. Meler, Marcel.
Vinski turizam kao centripetalna sila razvoja ruralnog turizma // Zbornik radova Međunarodnog kongresa o ruralnom turizmu „Ruralni turizam - pokretač održivog razvoja“.
Zagreb : Hrvatski farmer, 2013. (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Maler, Marcel.
Strateško marketinško planiranje kao pretpostavka razvitka ruralnog turizma Republike Hrvatske // Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu / Katica, Dijana (ur.).
Zagreb : Hrvatski farmer, 2010. 193-202 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Dujak, Davor; Ham, Marija.
Integracija načela zelenog marketinga u upravljanju opskrbnim lancem // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. 67-94 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Ham, Marija; Fosić, Ivana; Crnković, Boris.
Diskontne prodavaonice na hrvatskom tržištu // / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. 207-224 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Meler, Marcel; Horvat, Đuro.
Strukturiranje ruralnog turizma procesom klasterizacije // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem "Perspektive razvoja ruralnog turizma" / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb : Hrvatski farmer, 2007. 309-320 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Meler, Marcel; Horvat, Đuro.
Strukturiranje ruralnog turizma procesom klasterizacije // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem "Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb : Hrvatski farmer, 2007. 309-320 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
|
|
1. Ham, Marija; Frajman-Jakšić, Anita.
Ecotourism in the Function of Regional Development of the Republic of Croatia // Congress Proceedings of 19th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2008 : New Trends in Tourism and Hospitality Management" / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. 511-526 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
|
|
1. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Marketing - temelj uspješnog poslovanja // .
(pozvano predavanje,ppt prezentacija,stručni).
|
2. Ružić, Drago; Dukić, Branimir; Biloš, Antun.
Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke // XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti" / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. 725-741 (predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,stručni).
|
|
|
|
|
|
Disertacije
|
|
1. Portolan, Ana.
Utjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda / doktorska disertacija.
Split : Ekonomski fakultet, 08.11. 2013.,
211 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
2. Jukić, Dinko.
Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača / doktorska disertacija.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 19.10. 2012.,
286 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
3. Marija Ham.
Ekološka svjesnost potrošača kao čimbenik daljnjeg razvitka marketinga / doktorska disertacija.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 17.05. 2012,
448 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
4. Živković, Matej.
Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama / doktorska disertacija.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 05.12. 2008.,
304. str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
5. Horvat, Đuro.
Marketing dodane vrijednosti / doktorska disertacija.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 08.12. 2007.,
336 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
6. Horvat, Đuro.
Marketing dodane vrijednosti / doktorska disertacija.
Osijek : Ekonomski fakultet, 08.12. 2007,
336 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
1. Gavranović, Darija.
Konkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju / postdiplomski specijalistički rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 17.01. 2011.,
104 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
2. Križanec, Sandra.
Odnosi s javnošću u Republici Hrvatskoj / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 13.04. 2011.,
111 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
3. Prkačin, Esmeralda.
Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi / postdiplomski specijalistički rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 03.06. 2011.,
81 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
4. Eljuga, Marko.
Financiranje i kontrola poslovne funkcije marketinga / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 13.09. 2010.,
108 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
5. Klarić Kaluđer, Ksenija.
Upravljanje zadovoljstvom klijenata kao preduvjet uspješnog poslovanja / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 14.09. 2010.,
105 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
6. Turčinović, Tihana.
Učinkovitost društvenog marketinga / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 30.11. 2010.,
172. str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
7. Arambašić, Sanja.
Marketing u obrazovanju / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 10.07. 2009.,
114 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
8. Beaković, Silvija.
CRM - strategija dugoročno uspješnog poslovanja poduzeća / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 09.06. 2009.,
105 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
9. Vukelić, Marina.
Poduzetničkim ponašanjem do uspjeha / postdiplomski specijalistički rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 18.12. 2009.,
146 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
10. Ham, Marija.
Istraživanje potrošača u funkciji razvitka zelenog marketinga / postdiplomski specijalistički rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 29.12. 2008.,
130 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
11. Telarović, Dorotea.
Uloga prometa u regionalnom razvoju poduzetništva u turizmu / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 27.11. 2007.,
174 str. Voditelj: Meler, Marcel.
|
|
|
|
|
|
Druge vrste radova
|
|
|
|
|
|
|