crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Metrika marketinga .
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija).

2. Horvat, Đuro; Kovačić, Marinko.
Menaxhmenti ne ekonomine e vogel .
Priština : Universiteti Victory, Instituti i Hulumtimeve Shkencore, 2008 (monografija).

3. Horvat, Đuro; Tintor Željko.
Ndermarresia .
Priština : Kolegji Universitar Victory, 2008 (monografija).

4. Meler, Marcel.
Bazat e Marketingut .
Priština : Universiteti Victory, Instituti i Hulumtimeve Shkencore, 2008 (monografija).

5. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja .
Zagreb : Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (priručnik).

6. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu? .
Zagreb : Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (priručnik).

7. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge .
Zagreb : Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (priručnik).

8. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti .
Zagreb : Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (priručnik).

9. Meler, Marcel; Dukić, Branimir.
Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM) .
Osijek : , 2007 (monografija).
Vrh
 
  Uredničke knjige
 

1. Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija).

2. Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija).

3. Temeljne funkcije upravljanja / Horvat, Đuro (ur.).
Zagreb : Edukator, 2007 (monografija).
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Mesarić, Josip; Zekić-Sušac, Marijana; Dukić, Branimir.
Alati za uredsko poslovanje .
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Turkalj, Željko; Ham, Marija; Fosić, Ivana.
The synergy of sustainable tourism and agriculture as a factor of regional development management in Croatia. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 26 (2013) , 1; 71-82 (članak, znanstveni).

2. Meler, Marcel.
Strategic Directions of Croatian Tourism Development. // International journal of arts & sciences. 4 (2011) , 6; 380-396 (članak, znanstveni).

3. Meler, Marcel; Magaš, Dragan; Horvat, Đuro.
The SME’s Role in the Tourism Industry Cluster Formation in the Republic of Croatia. // TMC academic journal. 5 (2011) , 2; 24-33 (članak, znanstveni).

4. Ham, Marija.
Segmentacija potrošača prema razini ekološke odgovornosti. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 21 (2009) , 2; 183-202 (prethodno priopćenje, znanstveni). prilozen text rada

5. Meler, Marcel; Ham, Marija.
Ecotourism in the Republic of Croatia - Challenge for the Future. // Journal of International Scientific Publications : Ecology & Safety. 3 (2009) , 1; 83-97 (članak, znanstveni). URL link to work

6. Mesarić, Josip; Dovedan, Zdravko; Dukić, Branimir.
Information and communication Technologies in European Research development. // Informatologia. 42 (2009) , 3; 209-221 (pregledni rad, znanstveni).

7. Horvat, Đuro.
Vrijednost u dobavnom lancu i savezima. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas. 1 (2008) ; 17-28 (prethodno priopćenje, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Hajdaš Dončić, Siniša; Horvat, Đuro; Šmid Ivan.
Klaster – model za interregionalno povezivanje kontinentalnih agroturističkih odredišta. // Acta turistica nova. 1 (2007) , 1; 99-116 (članak, stručni).

2. Ham, Marija.
Diskontne prodavaonice – utjecaj na hrvatski maloprodajni sustav ("fenomen Lidl"). // Suvremena trgovina. 32 (2007) , 2; 42-47 (članak, stručni).

3. Trojak, Nataša; Horvat, Đuro; Perkov, Davor.
Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija. // Svijet hrane. III (2007) , 7; 4-7 (članak, stručni).
Vrh
 
  Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
 

1. Mesarić, Josip; Dovedan, Zdravko; Dukić, Branimir.
Iskorištenost ICT potencijala u kurikulumima studija ekonomije u Republici Hrvatskoj // Society and Technology 2009. / Juraj Plenković (ur.).
Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. 25-25 (predavanje,sažetak,znanstveni). prilozen text rada
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Meler, Marcel.
Wine tourism as a centripetal force in the development of rural tourism // 3rd International Scientific Conference “Tourism in Southern and Eastern Europe 2015)” / Janković, Sandra and Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. 197-209 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Meler, Marcel; Magaš, Dragan.
Sustainable marketing for sustainable development // Proceedings of the 11th International Academic Conference / Holman, Robert (ur.).
Prag : International Institute of Social and Economic Sciences, 2014. 230-258 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

3. Dukić, Branimir; Ružić, Drago; Dukić Stojanka.
E-Marketing Model of Humanitarian and Religious Organizations in Terms of Developed e-Business // Proceidings of the ITI 2013, 35th International Conference on Information Tehnology Interface / Luzar-Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2013. 225-230 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Dukić, Branimir; Ružić, Ivan; Dukić, Stojanka.
A model of harmonizing the optimal E-marketing of Croatian tourism product with the development of information and communication technologies // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). (ur.).
Opatija : Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. 357-372 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Dukić, Branimir; Stanišić, Jelena; Stanišić Nenad.
CRM as e key to business success of E-commerce // Interdisciplinary management reserach IX / Barković Dražen, Bodo Runzheimer (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. 139-152 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Ham, Marija.
Pricing Policy Management in the Context of Sustainability and Strengthening Environmental Awareness // Proceedings of the 1st International Conference on Marketing - ICOM 2013 / Rathnayake, Dilan (ur.).
Colombo : ICOM 2013 and Leap Business Management, 2013. 314-328 (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Ham, Marija.
Understanding the influence of stakeholders as a basis for the adoption of green marketing strategy // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija : Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. 173-187 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Horvat, Đuro; Kovačić, Marinko:.
Sastavnice regionalnog razvoja Slavonije- konkurentnost u novoj ekonomiji // Zbornik radova / Mašek Tonković, Anka (ur.).
Osijek : Sveučilište Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet, 2013. 57-63 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Horvat, Đuro; Perkov, Davor.
Individual Resistance in Change Process // CBU International Conference Proceedings 2013 / Hajek, Petr (ur.).
Prag : Central Bohemia University, 2013. 19-24 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

10. Horvat, Đuro; Trojak, Nataša:.
Učeća organizacija u novoj ekonomiji // Interdisciplinary Management research IX / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo: (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. 183-195 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Magaš, Dragan; Meler, Marcel.
Creation of Networks vs. National Tourism Organization – Croatian Experience // International Proceedings of Economics Development and Research "Economics, Marketing and Management" / Han, Yan (ur.).
Singapur : International Association of Computer Science & Information Technology Press, 2013. 131-135 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Kristić, Jelena.
Strategic approach to the study of interdependence of price and quality of wine – Croatian experience // Proceedings of international symposium for agriculture and food (volume II) - 37th Faculty-Economy meeting, 4th Macedonian symposium for viticulture and wine production and 7th symposium for vegetable and flower production / Dimitrievski, Dragi (ur.).
Skopje : Faculty of Agricultural Sciences and Food, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2013. 1036-1047 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Katić, Miroslav.
Mobile web technologies and SMS in bread marketing // Proceedings of the 6th International Congress "Flour-Bread '11" / Koceva Komlenić, Daliborka (ur.).
Osijek : Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. 156-163 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

14. Dukić, Stojanka; Mesarić, Josip; Dukić, Branimir.
Market research aimed at optimization of production programme in baking industry // Proceedings of 6th International Congress Flour-Bread'11 / Koceva Komlenić, Daliborka (ur.).
Osijek : Grafika Osijek, 2012. 535-541 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

15. Ham, Marija; Štimac, Helena.
Marketing-based sustainable development education in Croatia // Sustainability: Rethinking vs materialization / Bogdanović, Ružica (ur.).
Beograd : Strand - asocijacija za razvoj održive urbane zajednice, 2012. 58-67 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

16. Meler, Marcel; Ham, Marija.
Green marketing for green tourism // Tourism & Hospitality Management 2012, Conference Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012. 130-139 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

17. Dukić, Branimir; Meler, Marcel.
Deriving information superiority of the Croatian tourism product in virtual environment from a global CRM system // 22nd CROMAR Congress "Marketing Challenges in New Economy" - Proceedings / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) ; Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. 250-264 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

18. Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Katić, Miroslav.
Relationship Improvement Model for Visitors of the Nature Park Kopački rit through Usage of Mobile Technology // Proceedings of the ITI 2011 33rd International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar-Stiffler ; Vesna, Jarec ; Iva, Bekić, Zoran (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2011. 385-390 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

19. Ham, Marija.
Environmentally oriented marketing communications as part of green marketing strategy // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan. (ur.).
Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. 381-403 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

20. Meler, Marcel; Magaš, Dragan.
Croatian tourism development in competitive conditions after the economic crisis - the role of strategic marketing planning // Proceedings of Educons University for social science. Book 2. / Dimitrijević, Bojan (ur.).
Srijemska Kamenica : Educons University, 2011. 153-168 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

21. Turkalj, Željko; Fosić, Ivana; Ham, Marija.
Društveno odgovorno poslovanje i primjena poslovne etike gospodarskih subjekata Republike Hrvatske // Interdisciplinary Management Research VII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl - Heinz ; Lamza - Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. 76-85 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

22. Cerović. Zdenko; Horvat, Đuro.
The global trends on alcoholic beverage consumption // The 20th Biennial International Congress: Tourism & Hospitality Industry 2010: New Trends in Tourism and Hospitality Management, Congress Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2010. 831-842 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

23. Dukić, Branimir; Meler, Marcel.
CRM as instrument of bread production optimization in tourist destinations // 5th International Congress "Flour-Bread '09", Proceedings / Ugarčić-Hardi, Žaneta (ur.).
Osijek : Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. 159-166 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

24. Dukić, Branimir; Meler, Marcel: Katić, Miroslav.
Integrated information system model in the function of developing the value chain of the Croatian tourism product // Proceedings of 5th International Conference An Enterprise Odyssey: From Crisis to Prosperity – Challenges for Government and Business / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. 1604-1613 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

25. Dukić, Branimir, Mesarić, Josip., Dukić, Stojanka.
Bread marketing – yesterday, today, tomorrow // Proceedings of 5th International Congress FLOUR-BREAD '09 / Žaneta, Ugarčić-Hardy (ur.).
Osijek : Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. 369-375 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

26. Dukić, Branimir; Mihić, Mirela; Dukić, Stojanka.
Model globalnog CRM sustava najenjenog unapređenju turističke ponude u Republici Hrvatskoj // Proceedings oft he ITI 2010, 32nd International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar - Stiffler, V., Jarec, I., Bekic, Z. (ur.).
Zagreb : CRCE, 2010. 453-458 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

27. Ham, Marija; Forjan, Josipa.
Istraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. 225-241 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

28. Horvat, Đuro; Trojak, Nataša; Čelić, Manuela.
Marketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti // Interdisziplinäre Managementforschung VI ; Interdisciplinary Management Research VI / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economisc in Osijek - Croatia ; Hochschule Pforzheim University, 2010. 95-110 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

29. Meler, Marcel.
The necessity of using marketing metrics in tourism // The 20th Biennial International Congress: Tourism & Hospitality Industry 2010: New Trends in Tourism and Hospitality Management, Congress Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2010. 138-152 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

30. Meler, Marcel; Ham, Marija.
Green marketing as a factor of Croatian tourism development and competitiveness // Sustainable development and competitiveness / Gechev, Rumen (ur.).
Sofija : Stopanstvo university press, 2010. 69-76 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

31. Meler, Marcel; Magaš, Dragan; Horvat, Đuro.
A destinational tourism industry product: the SME’s role in the cluster formation in the Republic of Croatia // The 1st International Conference for Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Conference Proceedings / Kruja, Drita (ur.).
Skadar : Tourism Department, Economic Faculty, University of Skodra "Luigj Gurakuqi", Albania, 2010. 14-22 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

32. Dukić, B.; Meler, M.; Mesarić, J.
Conceptual Model for Promotion of Croatian Tourist Product Based on Integration of CRM and Web Technologies // Proceedings of the ITI 2009 31st International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar - Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva ; Bekic, Zoran (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2009. 113-118 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

33. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Designing Higher Educational Programs on a Marketing Basis // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy" / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand : Macromarketing Society & University of Adger, 2009. 160-168 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

34. Horvat, Đuro; Meler, Marcel.
Cluster Initiatives in the Republic of Croatia // MIC 2009 – Management International Conference "Creativity, Innovation and Management", Proceedings of the 10th International Conference / Ježovnik, Alen (ur.).
Koper : University of Primorska, Faculty of Management Koper, 2009. 179-197 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

35. Horvat, Đuro; Nedović Čabarkapa, Mirjana.
Menadžment logistike u modernom gospodarskom subjektu // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu IX / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. 21-29 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

36. Meler, Marcel; Živković, Matej.
The Meaning of Macromarketing in Transition Processes // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy“ / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand : The Macromarketing Society, Inc. and the University of Adger, 2009. 147-159 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

37. Dukić, Branimir; Meler, Marcel.
Creating information infrastructure in tourism industry cluster development // 4th International Conference “ An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship” / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 815-826 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

38. Dukić, Branimir; Meler, Marcel.
Information provision model within the Slavonia- Baranya tourism cluster based on potentials of modern mobile communication technology // Proceedings and Abstracts of the International Innovation Conference for Co-operation Development (InCoDe) / Fojtik, Janos (ur.).
Pečuh : University of Pécs, Faculty of Business and Economics, 2008. 163-169 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

39. Dukić, Branimir; Mesarić, Josip; Katić; Miroslav.
Conceptual model of public opinion monitoring system using mobile phones (m-Referendum) // Proceidings of the ITI 2008 30th International Conference on Information Tehnology Interfaces / Luzar-Stiffler, Vesna ; Hjuz-Dobric, Vesna ; Bekic, Zoran (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2008. 595-600 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

40. Dukić, Branimir; Ružić, Drago; Biloš, Antun.
Mobile Web Navigator in the Function of Providing Guests with Information on Tourist Offer // 4th International Conference An Enterprise Odyssey : Tourism - Governance and Entrepreneurship : proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 848-859 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

41. Ham, Marija; Forjan, Josipa.
Standardization of eco-labels as part of responsible marketing // Proceedings and Abstracts of the International Innovation Conference for Co-operation Development (InCoDe), University of Pécs, Faculty of Business and Economics.
Pečuh : University of Pécs, Faculty of Business and Economics, 2008. 295-302 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

42. Ham, Marija; Forjan, Josipa; Frajman-Jakšić Anita.
Measuring consumer environmental responsibility // 4th International Conference: An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship Proceedings: Book of Abstracts & CD ROM with full papers / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 1448-1459 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

43. Horvat, Đuro.
Važnost i uloga regije u strategiji razvoja klastera // 1st International conference "Vallis Aurea" 2008 Focus on: Regional Development Proceedings 19th september 2008 / Katalinic, Branko (ur.).
Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2008. 0293-0301 (poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

44. Horvat, Đuro; Meler, Marcel.
Modalities of networked partnerships in designing a tourism product // Congress Proceedings of 19th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2008 – New Trends in Tourism and Hospitality Management" / Ivanović Zoran (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. 537-550 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

45. Meler, Marcel; Ham, Marija.
Utvrđivanje profila vjernosti u funkciji razvijanja odnosa s potrošačima // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. 71-89 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

46. Dukić, Branimir; Ružić, Drago; Katić, Miroslav.
Mobile Visitor Information System on Available Accommodation Capacity // 29th International Conference on Information Technology Interfaces / Lužar-Stiffler, V., Hljuz Dobrić, V. (Eds.) (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2007. 101-105 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

47. Horvat, Đuro; Meler, Marcel; Trojak, Nataša.
Issues of unethical behaviour in marketing research // Managing Global Transitions: Globalisation – Localisation – Regionalisation / Bojnec, Štefan (ur.).
Koper : University of Primorska, Faculty of Management Koper, 2007. 97-105 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

48. Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Trojak, Nataša.
Issues of unethical behaviour in marketing research // Proceedings of the 8th International Conference of the Faculty of Management Koper, University of Primorska, MI 2007 – Management International Conference, Managing Global Transitions: Globalisation – Localisation – Regionalisation / Žižmond, Egon (ur.).
Portorož : Univerza na Primorskem, 2007. 97-105 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

49. Mesarić, Josip; Dukić, Branimir.
An Approach to Creating Domain Ontologies for Higher Education in Economics // Conference Proceedings ITI 2007: 29th International Conference on Information Technology Interfaces / Lužar-Stiffler, V., Hljuz Dobrić, V. (Eds.) (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2007. 75-80 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

50. Mlivić Budeš, Elvira.
Marketing Strategy and Internet // Managing Global Transitions: Globalisation – Localisation – Regionalisation / Bojnec, Štefan (ur.).
Koper : University of Primorska, Faculty of Management Koper, 2007. 455-463 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Meler, Marcel.
Vinski turizam kao centripetalna sila razvoja ruralnog turizma // Zbornik radova Međunarodnog kongresa o ruralnom turizmu „Ruralni turizam - pokretač održivog razvoja“.
Zagreb : Hrvatski farmer, 2013. (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Maler, Marcel.
Strateško marketinško planiranje kao pretpostavka razvitka ruralnog turizma Republike Hrvatske // Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu / Katica, Dijana (ur.).
Zagreb : Hrvatski farmer, 2010. 193-202 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Dujak, Davor; Ham, Marija.
Integracija načela zelenog marketinga u upravljanju opskrbnim lancem // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. 67-94 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Ham, Marija; Fosić, Ivana; Crnković, Boris.
Diskontne prodavaonice na hrvatskom tržištu // / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. 207-224 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Meler, Marcel; Horvat, Đuro.
Strukturiranje ruralnog turizma procesom klasterizacije // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem "Perspektive razvoja ruralnog turizma" / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb : Hrvatski farmer, 2007. 309-320 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Meler, Marcel; Horvat, Đuro.
Strukturiranje ruralnog turizma procesom klasterizacije // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem "Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb : Hrvatski farmer, 2007. 309-320 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
 

1. Ham, Marija; Frajman-Jakšić, Anita.
Ecotourism in the Function of Regional Development of the Republic of Croatia // Congress Proceedings of 19th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2008 : New Trends in Tourism and Hospitality Management" / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. 511-526 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Grbac, Bruno; Meler, Marcel.
Marketing - temelj uspješnog poslovanja // .
(pozvano predavanje,ppt prezentacija,stručni).

2. Ružić, Drago; Dukić, Branimir; Biloš, Antun.
Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke // XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti" / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. 725-741 (predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Portolan, Ana.
Utjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda / doktorska disertacija.
Split : Ekonomski fakultet, 08.11. 2013., 211 str. Voditelj: Meler, Marcel.

2. Jukić, Dinko.
Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača / doktorska disertacija.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 19.10. 2012., 286 str. Voditelj: Meler, Marcel.

3. Marija Ham.
Ekološka svjesnost potrošača kao čimbenik daljnjeg razvitka marketinga / doktorska disertacija.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 17.05. 2012, 448 str. Voditelj: Meler, Marcel.

4. Živković, Matej.
Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama / doktorska disertacija.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 05.12. 2008., 304. str. Voditelj: Meler, Marcel.

5. Horvat, Đuro.
Marketing dodane vrijednosti / doktorska disertacija.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 08.12. 2007., 336 str. Voditelj: Meler, Marcel.

6. Horvat, Đuro.
Marketing dodane vrijednosti / doktorska disertacija.
Osijek : Ekonomski fakultet, 08.12. 2007, 336 str. Voditelj: Meler, Marcel.
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Gavranović, Darija.
Konkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju / postdiplomski specijalistički rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 17.01. 2011., 104 str. Voditelj: Meler, Marcel.

2. Križanec, Sandra.
Odnosi s javnošću u Republici Hrvatskoj / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 13.04. 2011., 111 str. Voditelj: Meler, Marcel.

3. Prkačin, Esmeralda.
Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi / postdiplomski specijalistički rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 03.06. 2011., 81 str. Voditelj: Meler, Marcel.

4. Eljuga, Marko.
Financiranje i kontrola poslovne funkcije marketinga / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 13.09. 2010., 108 str. Voditelj: Meler, Marcel.

5. Klarić Kaluđer, Ksenija.
Upravljanje zadovoljstvom klijenata kao preduvjet uspješnog poslovanja / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 14.09. 2010., 105 str. Voditelj: Meler, Marcel.

6. Turčinović, Tihana.
Učinkovitost društvenog marketinga / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 30.11. 2010., 172. str. Voditelj: Meler, Marcel.

7. Arambašić, Sanja.
Marketing u obrazovanju / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 10.07. 2009., 114 str. Voditelj: Meler, Marcel.

8. Beaković, Silvija.
CRM - strategija dugoročno uspješnog poslovanja poduzeća / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 09.06. 2009., 105 str. Voditelj: Meler, Marcel.

9. Vukelić, Marina.
Poduzetničkim ponašanjem do uspjeha / postdiplomski specijalistički rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 18.12. 2009., 146 str. Voditelj: Meler, Marcel.

10. Ham, Marija.
Istraživanje potrošača u funkciji razvitka zelenog marketinga / postdiplomski specijalistički rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 29.12. 2008., 130 str. Voditelj: Meler, Marcel.

11. Telarović, Dorotea.
Uloga prometa u regionalnom razvoju poduzetništva u turizmu / magistarski rad.
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 27.11. 2007., 174 str. Voditelj: Meler, Marcel.
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Lui, Olga.
Opravdanost razvijanja Obrtničkog učilišta Zagreb, 2007. (elaborat/studija).

2. Meler, Marcel; Mlivić Budeš, Elvira; Tintor, Željko.
Opravdanost modela klasterizacije – integriranog poslovanja Gastro Grupe d.o.o., 2007. (elaborat/studija).
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4